-Ce ??cumd adica?
-M ai mintit....m a sunat o tipa Logan si mi a zis ca anu asta fara mine ti ai traso cu ea.
-Ce?!Ce naiba! N am facut asta.La niaba.Jur.
-Nu stiu Logan.O sa ma intalnesc cu ea ,vreau sa vad ce imi spune....
-ok.O sun din nou pe tipă:
-Alo? POTI AZI LA 6 ,la Andrew Bar?
-clar.Era ora 4.Mai aveam putin ,ma pregatesc.si trebuie sa aflu daca era adevarat ce a zis ea.
pov logan
Nu intelg cine naiba i ar face o astfel de farsa.Ce idioata .O distrug.
Imi supara iubita si ma face mincinos.Serios??
O sa plateasca.
Tot anu asta nu mi am traso cu nimeni, n am atins o fata.La naiba.POV CAIRA :
SE face 5 40 cand plec l am lasat pe Logan acasa.
Ajung la bar si intru.O tipa blonda cu suvite albe ma astepta la o masa cu un plic.
-Salut ! SUNT Caira
-imi pare bine Caira , eu sunt Alexa.
-Ok?! Astept sa imi spui.
Imi intinde plicu si il deschid emotionata..Vad 3 poze , in pat , cu 1 tip si o tipa.Poze color. Dar tipu respevtiv era complet diferit , avea tatuaje si cercel in ureche ,mult mai diferit fizic si mai mare.
-scuza-ma , dar asta nu e iubitu meu.
-cum nu?
SCOT telefonul si ii arat o poza cu Logan .
Ramane socata.
-Vaai! MII DE SCUZEE ! AM CONFUNDAT PERSONA.ce coincidenta totusi nu?De nume..-stai putin?! De unde stiai de 1 an?
-Ah pai , nu stiam .Vezi draga mea daca vrei sa faci rau la lume , faci usor dai 2 telefoane si gata.
Brusc ma ridic , ii dau un pumn in gura si ies din local.Curva naibii.Ah..si saracu Logan.....
POV CAIRA : ei bine prieteni cam asta a fost povestea noastra. (Partea picanta ) Ca sa va tinem la curent eu si Logan ne am casatorit si avem o fetita , Maya . Ne intelegem foarte bine , ne am mutat in Los Angeles si ducem o viata de poveste . Al doilea copil este pe drum , Matteo . Ce va mai pot spune ? A da Tess are 4 fete :))))). toate niste scumpe . In plus totul merge foarte bine . o sa mi fie dor de voi prieteni . ramaneti cu bine !!!
P.S: va las o poza cu noi :