***(După 2luni)
După 2luni , între noi totul a decurs foarte bine.Ma alinta, mă iubește, mă simt protejată...
Tessa cu Mike au plecat într-o vacanta ei doi , în Paris acum o săptămână.
Logan , vrea să mă mut la el acasă.Si eu vreau darrr , deocamdată e prea devreme.
-Iubi, azi ai zis că mă duci în oraș.
- Da , știu, si asta facem acum.
-Aa, deci mă duc să mă îmbrac?
-Da.
Fug sus și îmi iau o un sutien alb de la Logan, o pereche de chiloți din dantelă albi , tot de la Logan.. Niste blugi tot de la Logan , un tricou la care mi se vede buricul iar lui Logan îî place asta. Da si mie îmi place dar mai mult lui.Niste teniși tot de la Logan si inelul de diamant tot de la Logan..Pe scurt mi-a cumpărat o nouă garderobă.
Îmi fac un machiaj simplu ca de obicei si îmi prind părul într-un coada de cal.
-Esti sexy , ca de obicei spune el si îmi dă o palmă peste fund.
-El era îmbarcat ca mai mereu într+un tricou negru , niște blugi si o pereche de Jordani.
-Esti gata , prințesa mea?
-Da.
După câteva ore de cumpărături, adică Logan îmi tot cumpără de câteva ore tot ce vreau si îmi place.
Dar pentru că mereu intervine ceva de data asta intervine una:
Se apropie, o tipă, cu părul blond si cu șuvițe roz , lăsat pe spate ,o fustă mini , si un maieu Negru.Arata că o curva cu niste cizme în picioare.
-Hey Logan!
-Ce vrei Molly?
-Pe tine,te vreau! Îmi e dor de tine..de ce nu te întorci?
-Ti-am mai zis că am terminat+o!Era mult lume și nu mai aud ce vorbesc ei.Ma întreb cine naiba e Molly..oare e fosta iubita, sotie ,o doamne...
Îl văd pe Logan, că se apropie de mine.
-Cine-i Molly?
-Fosta mea iubita.Am încheiat relația acuma 2 ani .
-Si cum v-ați cunoscut??
-Pai, Am lovit-o cu mașina.
Am încremenit.Eram speriată, iar lacrimile începură să îmi curgă...