Po shikonim njeri-tjetrin te habitur. Asnjehere nuk mendoja se do ta takoja perseri. Kishim kaq shume pa folur baske.
Po ai c'fare ben ketu??-po mendoja.
Nuk prita me por e perqafova. Me kishte marre malli per aromen e tij, per perqafimet e tij, per gjithcka.
Pra me lini t'jua shpjegoj, qe mos ta merrni ne menyre te gabuar. Atehere, perpara meje ndodhet Krisi.
Krisi eshte shoku i ngushte i imi dhe i Amberit. Kur ishim te vegjel loznim bashke dhe gjithmone kishim shpinen e njeri-tjetrit.
Por, ne moshen 10 vjecare, atij i duhej te largohej me familjen. Qe ate dite, ne flisnim me pak me te.
Mbas 2 vitesh ne i humbem te gjitha kontaktet me te.
U shkeputa nga perqafimi dhe po e shikoja.
Akoma nuk po me besohet qe ai ndodhet perballe meje. Nuk ka ndryshuar aspak.
Eshte bere me i gjate. Trupin e ka te formuar dhe floket i ka po njesoj.
"Kris ti je apo po me bejne syte mua??"
Qeshi pak dhe tha:
"Jo po te bejne syte. Po sigurish qe un jam. Po ti c'fare po ben ketu??"
"Hahaha, na shkrive. O zot sa shume me kishte mare malli per ty. Mezi pres te shikoj reagimin e Amberit kur te te shikoj ketu. Une dhe Amberi kemi blere kete shtepi. Hajde futu brenda."
U futem brenda dhe u ulem ne divan. E pyeta per ndonje pije, por nuk donte.
"Po ti c'fare po ben ketu, Kris?? Dhe pse nuk na the gje per ardhjen tende?"
"E po une jetoj perball jush,kjo do te thote qe jemi komshinj.Nuk kam shume kohe qe kam ardhur,rreth nje jave me pare. Shkova tek vendi ku ziheni, por nuk ju gjeta atje. Fati e paska dashur qe te takoheshim sot."
Nuk po me besohej qe ai ishte perballe meje dhe e pickova ne faqe. Ai bertiti dhe me pas me pa me inat.
"Pse me pickove moj??"
"Per ta vertetuar qe je i vertete." - thashe duke qeshur.
Qeshi dhe me tha:
" Qetesohu, se tani e tutje do me kesh ketu ter diten."
Qesha dhe po flisnim me njeri-tjetrin.Ai me tregoi se do te vinte tek shkolla ime,dhe jetonte vetem.
Mbas disa oresh,degjuam deren e shtepise te hapej. E dija shume mire qe ishte Amberi.
Kur u fut brenda dhe pa Krisin, bertiti dhe vrapoi ta perqafonte. Mbasi shkeputi perqafimin, ajo e pickoi tek faqja qe ta vertetonte qe ishte i vertete. Une nderkohe po qeshja kur Krisi bertiti ne dhimbje.
"O Zot, c'fare paskeni ju te dyja sot me faqet e mija??"- tha tere inat.
Une vazhdova te qeshja akoma, por ndalova kur po me dhimbte stomaku.
Vendosem qe te shikonim nje film se bashku dhe une do te beja kokoshkat. Filmi qe zgjodhem ishte "The Conjuring 2". Ishte nje film horror.
E zgjodhem sepse Krisi ka shume frike dhe bertiti ore e minute si vajze.
Ate nate e kaluam duke qeshur me Krisin dhe duke bere muhabet. Pa e vene re, na zuri gjumi te tre.
Koka e Amberit ishte ne prehrin tim, koka e Krisit ne shpatullen time dhe koka ime mbi koken e tij. Shpresoj qe mos te zgjohemi me dhimbje qafe neser.
KRISI
JENI TE ZGJENJYER APO JO????
C'FARE MENDONI PER KETE PJESE?????
SI MENDONI TA LIDH MIAN ME KRISIN APO ME AUSTININ???
YOU ARE READING
The gangleader's Girl (SHQIP)
RomanceMia nje vajze 17 vjecare, shkon ne shkolle te mesme. Brenda shkolles ajo eshte "goodgirl" te pakten keshtu mendojne te tjeret, por ne te vertete naten ajo eshte nje luftetar rruge e cila quhet "Midnight". Babai i saj e ka abuzuar Mia, pre...