----Mia----
Mbasi iu thame mirupafshim bandes, te tre hipem neper makina dhe u nisem. Rruga per ne shtepi ishte normal si gjithmone.
Mbas 20 minutash, mberritem ne shtepi, ia bera me dore Krisit dhe shkova menjehere ne dhomen time.
Bera nje dush te shpejt dhe vesha nje pale strece te ngushta lekure, nje bluze me menge te gjata dhe bark jashte, nje shalle, nje xhakete lekure dhe ne fund cizmet e zeza.
(Veshja e saj.)
Ju tani pyesni veten se perse jam veshur keshtu,apo jo?? Do te shkoje se bashku me Amberin dhe Krisin te garoj. Kam harruar t'ju thoja qe une jam garuese.
Me telefonoi nje shoku im dhe me tha qe kishte vende per gara sot, keshtu qe vendosa te shkoja.
Zbrita poshte dhe nuk gjeta asnjeri."Amber, per zotin ben mire te zbresesh per 5 minuta ose ndryshe do te vi te te mar prej flokesh, more vesh??? "-i bertita.
"Mire moj mire se erdha, prit dy minuta se s'te gjen gje."- ma ktheu nga dhoma e saj.Shkova ne guzhine dhe vendosa qe te beja dicka per te ngrene. Bera nje sanduic te shpejt dhe po e haja nderkohe qe prisja.
Mbas pese minutash zbriti nga dhoma e saj dhe i thash:
"Me ne fund, se na plake para kohe"
"E morem vesh e morem po hajde te ikim se u beme vone."
Po ecja per tek dera nga mbrapa kisha Amberin. Sa do te hapja deren qe te dilnim, kur me perplaset ne fytyr.
"Auch"- berita, nderkohe Amberi po qeshte, nderkohe Krisi idioti po me shikonte dhe mezi po mbante te qeshuren.
"Me fal, nuk e dija qe do te ishe mbrapa dere."- me tha dhe ia plasi ne te qeshures.
"Kris, ke 10 minuta kohe qe t'ia mbathesh prej ketu, more vesh??"- bertita dhe ne ate momente pushoi se qeshuri dhe iku te futej direkt ne makine.
O zot, ma shpjego dhe njehere pse i kam shoku keta te dy une??
Nga ta dije zoti moj, ato i ke ti shoke jo ai!!
Pse gjithmone ti duhet flasesh??
Se dua, pse ke ndonje problem ti??
Po kam, se fut hunden tek punet e tjetrit.
Ha...ha..ha na shkrive!!
Ben mire te ikesh se na cave koken!
Ok, byee...byee.
Kapa prej krahu Amberin qe akoma qeshte dhe e futa ne makinen time. Pertonte me mare makine e saj, prandaj.
Mbas 20 minutash, mberritem tek vendi qe behen garat. Dola nga makina dhe shkova te takoja shokun tim, Lukasin. Biseduam pak dhe me tha qe per pese minuta kisha garen.
Ia bera me dore Amberit dhe Krisin qe ishin duke me pare. U futa ne makine dhe u afrova tek vija e fillimit te gares. Prita dy minuta dhe ngjitur me mua erdhi nje makine sportive. Brenda saj ndodhej nje djalosh qe me dukej si i njohur.
Po shikoja dritat e semaforit. Ne pak sekonda drita behet jeshile dhe une shkel gazin me kembe. Ndjeva adrenaline qe me pershkruante cdo pjese te trupit tani. Shtypa prape gazin dhe ndodhej nje kthese e forte.
Ktheva shpejt timonin dhe kjo gje beri qe makines ti xhironin gomat. Te them te drejten, kisha kohe qe me mungonte kjo ndjenje.
Pashe nga pasqyra dhe dallova qe kundershtari me ishte afruar, keshtu qe e shtypa gazin me me force.
MBAROI.
Une buzeqesha krenar per veten time dhe dola jashte makines. Turma po broheriste dhe mes tyre ishte Krisi me Amberin. I dhashe doren kundershtarit dhe shkova tek Lukasi qe te merja parat.
Me dha parate dhe i thashe naten. U ktheva tek makina dhe aty po me priste Krisi me Amberin. Sapo me pane erdhen te me perqafonin dhe te me uronin. U futem ne makinat. Une me Aberin tek makina ime dhe Krisi tek makina tij.
Rruges per ne shtepi, Amberin e zuri gjumi, keshtu qe kur mberritem i kerkova Krisit te me ndihmonte . E mori ne krahe me kujdes dhe po e shikonte me nje ndjenje qe nuk e kuptova sepse e maskoi shume shpejt.
Arritem tek dhoma e Amberit dhe e vendosem ne krevatin e saj. E mbulova me kuverten qe ndodhej ne fund te shtratit. Dola nga dhoma dhe i thashe Krisit:
"Faleminderit qe me ndihmove dhe mos kujto qe e harrova c'fare me bere qepare!"
"Skgj dhe mos bej si femije i vogel se une te kerkova falje. Ika un tani naten"- me tha dhe u be gati te ikte.
"Kris"- e pyeta.
"Po?"
"Do te te pyes per dicka por do te me thuash te verteten, mire??"
"Ne rregull, me pyet."
"A ke ndjenja per Amberin?"- dhe sapo e pyeta u kthye drejt meje dhe me pa i habitur.
"Jo"
"Kris, mund te me thuash cdo gje. Ne kemi qene shoke te ngushte prej kohesh. Dhe mund ta kuptoj shume mire kur me genjenjne, prandaj te lutem me thuaj te verteten."
Uli koken dhe me tha: ...................................
Bera dhe nje updat tjeter, por besoj se s'do bej per nje jave.😉😉
Shpresoj t'ju pelqej.
C'fare mendoni se i ka thene Krisi??
Shkruani mendimin tuaj ne komente.
mirrie Faleminderit per komentet dhe me behet qejfi qe te pelqen libri.
YOU ARE READING
The gangleader's Girl (SHQIP)
Roman d'amourMia nje vajze 17 vjecare, shkon ne shkolle te mesme. Brenda shkolles ajo eshte "goodgirl" te pakten keshtu mendojne te tjeret, por ne te vertete naten ajo eshte nje luftetar rruge e cila quhet "Midnight". Babai i saj e ka abuzuar Mia, pre...