2

1.2K 105 89
                                    

Ai personi qe ishte ulur me mua ishte  AUSTIN HUNTER, kush tjeter pervec atij.

"Si je, moj princeshe?"- me pyeti  

Po mendoja ti thoja "princesha sateme", por nuk doja te dilja nga tipi i goces se mire, keshtu qe e injorova. 

"C'fare na paske moj qe nuk na fliske, apo ta mori mendjen bukuria im?"- me tha. 

O zot, isha gati ta mbysja ne ato momente, por e lashe te kalonte. 

 --10 minuta me vone--

Per koken time do ta vras kete njeri. Ka 10 minuta qe nuk i pushon goja. Ne ate moment, shyqyr ra zilja. U bera gati te ikja por nje dore me kapi nga krahu dhe me perplasi ne mur.  Gjejeni kush ishte?????  

Ishte AUSTIN TRAPI.

Me kishte vene krahet nga  afer fytyres dhe nuk me lejonte te dilja. Po eshte aq idiot se harroi qe une mund te dilja nga poshte kraheve dhe ashtu bera. Kur u afrova tek dera e klases, u ktheva dhe pashe qe ai po me shikonte me sy te habitur. Une qesha pak djallezisht dhe i shkela syrin. Dola nga klasa she shkova ne mense. Bleva nje kruasant dhe nje kafe. U ula ne tavolinen tone(Mias dhe Amberit)  dhe po prisja te vinte Amberin te vinte. Por ne vend te Amberit, u ulen 3 djemte e bandes se Austinit bashke me Austinin. 

Ky trapi i dreqit me hodhi krahun e tij perreth shpatullave te mija dhe puthi ne faqe.

Qetesohu Mia, qetesohu ai thjesht do te luaj me ndnjenjat e tua dhe do qe te nevrikosesh - po mendoja. 

Ngrita koken dhe pashe qe te gjithe po me shikonin mua. Une ngrita nje vetull dhe po prisja qe ata te flisnin. 

Mesa duket e moren sinjalin se vazhduan te prezantoheshin. 

"Une jam Cole" - tha Cole 

"Une jam Karter" - tha Karteri 

"Une jam Dalan" - tha Dalani duke buzeqeshur

Une po i shikoja dhe pastaj rrutullova syte, aq budallenj jane saqe mendojne se nuk i njoh. 

Ato i njeh e gjithe shkolla mos ti njoh une. 

" E cfare po beni ketu, se mesa di  une "badboys" nuk shoqerohen me "goodgirls" apo jo?- i pyeta. Si fillim u cuditen me pyetjen qe i bera une, dhe po shikoni nga Austini. 

Austini po ferkonte qafen, duket qe eshte ne siklet.

"Po ja me mori malli per princeshen time"- tha dhe me shkeli syrin duke buzeqeshur

"Nuk jam princesha JOTE.. Dhe mesa duket e paske harruar qe the budallaqe ne mengjes apo jo??- i thash 

"Mos ki merak se do te behesh ne te ardhmen dhe per ne mengjes me fal se isha me nerva.- tha ai 

PRIT PAK, E DEGJOVA UNE APO AUSTIN HUNTER SAPO ME KERKOI FALJE????? OH DREQ!!!

Kur po shikoja tek djemte pash qe edhe ata ishin te habitur si un. 

"Mos me thuaj" 

"Qe AUSTIN HUNTER sapo"

"Kerkoi falje???"- po thonin cunat me rradhe

Dhe me pas po qeshnin si idiota qe jane.

"Okej, Te fal per gabimin qe bere"- i thash 

Dhe tani ai po me shikonte me nje buzeqeshje te madhe ne fytyre. 

Me perqafoi aq forte sa kujtova qe do vdisja. I preka shpinen dhe i thash 

"Mu..nd te me lesh..osh tani se po me iken fryma"

 Me leshoi por para se te me pergjigjej, erdhi Amberi.  Kur pa qe ishte ulur band me ne, u habit por une ja bera me shenje te mos thonte gje. 

E kuptoi dhe u ul pa bere ze. U ktheva nga Austini dhe u afrova tekk veshi i tij. 

"Zemer, ben mire mos te afrohesh shume me mua, sepse do te te behem si droge dhe nuk mund te kesh mjaftueshem nga une" - i thashe dhe nuk me interesonte qe isha nje "goodgirl". 

U kthye drejt meje dhe po me shikonte me sy te habitur . 

PO CA TE BEJ I SHKRETI????- po mendoja 

Buzqesha si djall dhe i shkela syrin. Pastaj u ngrita dhe i kapa krahun Amberit qe po bisedonte me Dalanin. Por para se te ikja me kapi krahun dhe me tha 

"Zemer, mos ki merak se neqoftese nje dite ti do jesh droga ime. Ate dite do te jete dhe dita qe ti do te kesh rene ne dashuri me mua"- dhe me shkeli syrin............. 

Cfare mendoni per kete kapitull???

Cfare mendoni per kete kapitull???

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The gangleader's Girl (SHQIP)Where stories live. Discover now