+18

1.4K 57 58
                                    

A/N:Kete  pjese jua keshilloj ta lexoni me sy mbyllur.😜😜

-Mia-

***

Ka kaluar gati nje muaj nga incidenti. Mbasi me kishte ren te fiket Austini kishte thirrur doktoreshen  e bandes dhe ajo me kishte vizituar. Nuk eshte se kisha ndonje gje qe te shqetesohesha, por Austinin e beri shuim te madhe. Nuk me la te levizja nga shtrati per 2 jave. Kurse per Leon epo mbas shum lotesh,grushta dhe te bertitura ai me ne fund u kujtua se kush jam dhe tani kemi nje mardhenie shum te mir. 

 Tani po behem gati sepse Austini me tha se do te shkonim ne nje takim tjeter.

 ****

"Austin, ku po shkojme ?"- i thashe teksa me terhiqte pas vetes dhe syte i mbaja te lidhura me nje shall te zi mendafshi.

"Prit bukuroshe, edhe pak edhe mberrijme."- tha ai dhe buzeqeshja me veten time. Isha duke u sjelle porsi adoleshente ne kulmin e hormoneve duke lejuar Austinin te me drejtonte ne kete menyre. Por une atij i besoj, i besoj dhe jam e sigurte qe ndiej per te dicka qe se kam ndiere me pare.

"Mberritem."

Hoqi lehtesisht copen qe mbulonte syte e mi, dhe nje pamje e magjishme e nje akuariumi nenujor me doli perpara syve te mi.. Ishte aq e magjishme, ishte e papershkueshme, ishte e mrekullueshme.

E dashuruar me ate pamje ndjeva krahet e Ashton te me mbanin ne perqafimin e tije te ngrohte qe me zgjonte cdo qelize te trupit tim..

"Te pelqen dashuri ?"-pyeti pas pak pasi une spo flisja, isha e magjepsur prej pamjes qe me ofrohej dhe fjalet e tije me zgjuan nga mendimet e perhumbura.

"Eshte shume.... Nuk mund te them qe eshte e bukur.. Vazhdova pas pak dhe me pas Ashton me pa me ata sy aq te ngrenshem saqe isha gati te qeshja me te..

"Nuk te pelqen ?"-pyeti i zene ngushte kesaj here dhe pasi i buzeqesha, iu hodha ne qafe dhe me pas i thashe..

"Jam thjesht pa fjale."

 Buzeqeshja ime vesh me vesh tregonte me shume.. Isha e lumtur, kete muaj ai eshte treguar i mrekullueshem karshi meje. I kujdeshem, i embel dhe i duruar..

"Me behet qefi qe te pelqeu."-me tha dhe leshoi nje puthje mbi floket e mi duke me terhequr me afer vetes per te bashkuar trupat tane ne nje..

"Faleminderit."- persherita dhe buzeqesha... Nje zhurme u degjua.. Ishte nje klithme e madhe e balenes Orka qe ndodhej aty.. Ishte me nje vogelush prane saje. Menjehere mendja me shkoi te vogelushet, kisha filluar te mendoja se nje dite do te isha kthyer ne mamane e femijeve te Austinit, dhe ai ne mashkullin e jetes time. Ktheva syte nga akuariumi dhe ate cast vereva nje polumbar qe po bente me shenje qe te afrohesha drejte tije dhe ate bera.

Afrohem prane xhamit dhe ai po me tregonte me kujdes se si perkujdesej per balenen e vogel.. Por do te ishin disa tinguj habie pas meje qe me shkeputen mendimet. Veshtrova drejte polumbarit i cili me bente shente te shija pas vetes dhe ate bera. Shkeputa njeren dore dhe pasi ktheva koken pas veshtrova Austinin me nje tabele te bardhe mbi te cile shkruhej...

'"""Mia, Te Dua"""

Veshtroja ate tabele qe mbante Austin ne gjunje dhe u mrekullova prej asaj pamjeje.. Nuk mund ta mendoja se ky takim do mund te shkonte me bukur.. E doja ate djale si dreqi vete.. E doja dhe doja shume qe ai te ishte pjese e botes time, te ishte pjese e sekreteve te mia, sikurse ai po me lejon te jem pjese e botes se tije.

"Edhe une te dua."-i thashe dhe iu hodha ne perqafim.. Te duartrokitur prej te gjithve ishim vertete, por ne ate moment isha vetem une dhe ai. I rrembeva nje puthje buzeve te tije  dhe e veshtrova ne syte e tije te ndritshem e te buzeqeshur gjithe dashuri..

The gangleader's Girl (SHQIP)Where stories live. Discover now