17

1.1K 61 190
                                    

--Mia-- (Mbasi iken Austini.)

Po qendroja e ulur ne karrige, duke ngrene cokollaten time te preferuar. Perballe meje po qendron Dalani duke me pare me inat.  Po e shijoja ne maksimum cokollaten, kur papritur me iku nga duart. 

Ku me shkoi cokollata?? 

Pashe tek tavolina, por skishte gje. Degjova nje te qeshur dhe ngrita koken. Pashe  Dalanin qe qeshte dhe po kafshonte COKOLLATEN TIME. 

Oh boy, behu gati te vdesesh!

"Dalan"- bertita me sa kisha fuqi. Dora e tij ngriu ne ajer me copen e fundit te cokollates. Po e shikoja me inat dhe vrapova drejt tij,por ai i ishte  me i shpejte sepse doli nga ana tjeter e tavolines. 

"Shiko, para se te me vrasesh dua qe ne varrimin tim te visheni me te bardha dhe jo me te zeza. Dua te merni nje bande muzikore. Tek dhoma ime mos te futet njeri, jo se ka ndonje problem por do vdesi nga era e kendeshme. Thuaj Austinit qe ka qene bosi me i mire ne bote. Thuaj Karterit qe ja kam ngrene une patatinat kur po shikonim ndeshjen e futbollit. Thuaj Coles qe ja kam fshehur Xboxin ne banjo."-Me tha me nje fryme.  E vetmja gje qe mora vesh ishte qe ja ka fshehur Xboxin Coles ne banjo. 

Po e shikoja me imtesi ne fytyre. Po merte fryme shpejt dhe ishte djeresitur ne balle. 

Me mire po e fal sot, se po e beri pra i them Austinit.

"Ok varja nje cokollate ishte. Te fala por vetem me nje kusht-"- pa e mbaruar akoma fjaline po me perqafonte. 

Kam nevoje per ajer

"Dalan...mund..te..me..leshosh,te...lutem?"- po e pysja me zor.

"Me vjen keq, nuk doja te te perqafoja fort."- me tha dhe me leshoi. Mora njehere fryme thelle dhe pashe qe ishin mbledhur disa djem duke na pare. 

Paskemi dhene gjithe ate shfaqe dhe sdikam gje une!

Po ndihem ne siklet me shikimet e djemve, mesa duket Dalani e kuptoi pasi me kapi nga krahu dhe me nxori jashte kuzhines. Po me ecnim neper shkallae kur u kujtova qe ky kafsha me hengri cokollaten. Ndalova direkt se ecuri dhe tani ishte rradha ime te kapja Dalanin nga krahu. Po e terhiqja Dalanin dhe kur zbritem nga shkallet ne tavolinen e ndenjes ishin nje pale celsa makine. 

Nuk me interesonin se te kujt ishin, thjesht i mora. Dalani po me shikonte i habitur nderkohe une kisha nje buzeqeshje djallezore ne fytyre. Dolem nga shtepia dhe shkuam ne garazhdin ku mbaheshin makinat. Sapo u hap dera ngela pa fryme. 

Mund te me japi njeri uje te ftohte.

Po shikoja makinat qe ndodheshin aty. Te gjitha ishin sportive. Shtypa butonin qe hapte dyert dhe e drejtova drejt makinave. E vetmja makine qe beri zhurme ishte nje Nissan GTR e zeze.

Holy shit! Kjo makina qenka super.

Holy shit! Kjo makina qenka super

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The gangleader's Girl (SHQIP)Where stories live. Discover now