7

1.1K 80 28
                                    

"AUSTIN"- bertita dhe te gjithe kthyen koken drej meje. Nxenesit po me shikoni me kuriozitet, Austini ishte duke buzeqeshur ndersa Amberi me Krisin po me shikoni me sy te habitur. E dini shume mire se c'fare beja une kur isha e acaruar.

U afrova drejt Austinit dhe po e rrija me krahet e kryqezuara ne gjoks. Po e shikoja me shume inate. 

Ci duket vetja atij diotit, te vi papritur dhe te me thote qe jam e atij. Mesa duket do te vras dy njerez sot. Krisi do te jete i pari sepse ai me futi ne kete bela.  Ohh, tani po me vin shume ide sesi do ti vras.- duke menduar per keto mu zbrit inati dhe qesha djallezisht. 

E kapa Austinin nga krahu dhe po e terhiqja qe te dilnim nga mensa. Per zotin, ne nje moment pashe frike ne syte e tij por e ndryshoi duke buzeqeshur. 

Ohh, qenka i frikesuar, cuni nga une.

Po dihet qe eshte se po e shikon me nje buzeqeshje djallezore,mbase.

Po kush te pyeti ty mi???

Vetja.

Mir, ik zhduku tani se s'kam nerva dhe per ty .

Sa do te dilnim, vura re qe nxenesit donin te na ndiqnin. 

"ANSNJERI MOS GUXOI TE NA NDJEKI , OSE DO TE VUAJNE PASOJAT"- bertita. 

Sapo e thash, te gjithe u ulen ne vendet e tyre dhe nuk ben ze. Pashe qe banda dhe shoket e mi ishin gati per te qeshur por dallohej qe ishin pak te frikesuar se c'fare do ti beja. Dolem jashte shkolles dhe u drejtova per mbrapa shkolles se e di qe atje nuk ka shume njerez. Sapo mberritem, e perplasa ne mur. 

U afrova drejt tij me hapa te vogla dhe pash qe frymemarrja e tij u be me e shpejt. Sa me pelqen qe kam ate ndikim tek ai. 

Tani isha perballe tij dhe fytyra ime ishte afer fytyres se tij. Po shikoja cdo tipar te tij me vemendje dhe ndalova duke pare buzet e tij. 

O zot, sa shume dua ti puth!!

Po puthi pra, ca po pret??

E di une se c'fare do te bej jo ti, keshtu qe me ler te bej punen time. 

Ok.

Isha gati te qeshja kur pashe qe po me shikonte cdo levizje qe beja. Iu afrova tek veshi dhe i thashe:

"E di shume mire,se cfare loje po ben, por mendohu mire se mund te humbasesh ne lojen tende." 

Kur  mbarova i lash nje te puthur tek veshi. Vendosa qe ta torturoja pak, keshtu qe vazhdova ta puthja, kafshoja dhe thithja ne qafen e tij.  Kishte nje lekure te bute dhe mbante arom eshume te mire. Mund te rrija gjithmone duke e nuhatur. 

Duart e tij shkuan ne belin tim dhe me terhoqi drejt trupit te tij. Vazhdoja akoma te thithja ne qafen e tij. Mesa duket gjeta vendin e tij te vecante sepse leshoi nje renkim nga kenaqesi. Po  me shtregonte pak ne bel qe te mos nxirrte ze por deshoi sepse nxorri dhe nje renkim tjeter. 

U largova nga qafa e tij dhe po e shikoja drejt e ne sy. Syte e tij mbanin shume emocione. 

Buzeqesha djallezisht dhe bera qe te ikja, por u kujtova qe do ti thoja dicka. U ktheva drejt tij dhe i thashe:

"Mos harro te kujdesesh per Austinin e vogel." 

Ja bera me sy dhe u largova duke e lene ate te doje me shume dhe te hutuar.  U futa ne mense dhe u ula ne tavolinen tone. Grupi po me shikonte me kuriozitet. 

"C'fare??"- u thash. 

"Mos me thuaj qe me vrave dashurine  e jetes. Si guxon te ma besh kete?? Je shume e pashpirt. . Po na thuaj kur do e kem varrimin e te dashurit tim??"- me tha Dalani, duke bere gjasme sikur qante dhe fshiu lotet fallco. 

"Me duket se po ben nje dush me uje te ftohte."- u thash dhe u shkela syrin. 

"Mos me thuaj qe po benit  gjera dirty dityy??"-tha Dalani prape, duke i mbyllur dhe hapur syte. 

Akoma se kam kuptuar se pse Austini eshte shoku me te. Me duket se e ka ngaterruar zoti rruges, se ne vend ta bente goce ka bere cun. 

 Rrutullova syte me pyetjen e tij dhe ngrijta shpatullat. 

"Si guxon ai, te me tradhtoje mua??? Une e doja dhe ai thjesht eshte tallur me mua. Do ta vras neqoftese me del para syve"

O zot, a di te pushoje ndonjehere ky. Me falni se harroja t'ju thoja. Zonja dhe Zotrinje, ju prezantojme 'DRAMA QUEEN' Dalan Knight. I cili po qan per 'dashurin e tij' qe e ka tradhetur me mua.  

Mbas shume fjalesh dhe budalliqesh te Dalanit ra zilja, shyqyr zotit. U nisem te gjithe per mesim. 

------ Mbasi mbaron mesimi-------

Me ne fund pak liriiiiii. Po eci jashte nga shkolla bashke me grupin pervec Krisit dhe Austinit. Austini nuk u duk me qe pas asaj qe i bera, mesa duket e mori parasysh keshillen time dhe beri nje dush te ftohte. Kurse, Krisi do te shkonte pak ne tualet.

Duke dale nga shkolla pame nje grup nxenesish te mbledhur rreth dhe po broherisnin. Shkuam drejt turmes dhe pame qe po ziheshin dy cuna. Njerin prej tyre nuk e njihja, por tjetri ishte............ 

Kush mendoni se do te jete tjetri????

Cili eshte shkaku qe jane zene???

Shkruani ne komente mendimin per pjesen dhe per kush mendoni se eshte????

Faleminerit per mbeshtetjen tuaj dhe votimet!!!

@ZonjaMira, ta nxorra pjesen qe me kerkove. 


The gangleader's Girl (SHQIP)Where stories live. Discover now