11

1K 80 38
                                    

Krisi
Sot vendosa qe do ti them Amberit per ndnjenjat e mia. Mendoj se biseda qe bera dje me Mian me bindi qe ti them. Prandaj tani po dalim jashte menses qe te flasim.

U afruam afer nje stoli dhe u ulem. U ulem dhe thjesht po rrinim aty pa thene asnje fjale. Isha nervoz ne kulm, sepse nuk dija se si ta filloja kete teme.

Mbas 5 minutash aty pa folur Amberi vendosi ta thyente duke thene:

"Pra, per cfare doje te flisje me mua?"

"Umm.....umm..po ja doja te flisja me ty ne privatesi."-i thashe i nervozuar.

"Vazhdo jam tere veshe tek ti"- ma ktheu.

Ohh dreq, si do ta bej kete tani!!

Behu burre tani dhe leri llafet!

Mir mir ja se do tia them tani.

"Amber, dua qe te me premtosh se cfare do te ndodhi tani nuk do te shkaterroj miqesine tone?!"- e pyeta me frike.

"Sado gje e keqe te jete, ti do te jesh miku im me i mire"

"Po ta them. Une -por Amberi me ndaloi duke me thene:

"Mos me thuaj qe je gay? Mos ki merak se serish do te jesh shoku im."

"Po."-thash pa u menduar shume. Amberi po me shikonte e cuditur. Dhe e dija shum mire qe do te me rrefuzonte. 

O dreq, tani e kapa kuptimin e pyetjes qe me beri. E kisha djallosur kompletesisht. U ktheva drejt asaj dhe i thash i nervozuar:

"Jo... nuk eshte e vertet, nuk eshte e vertete ajo qe degjove."

Ne fytyre ajo kishte marre nje shprehje konfuze.

"Qe kur kemi qene femije, ohh ne djall vafte, do dal direkt ne teme. Une te pelqej."- i thash duke kthyer koken ne drejtim tjeter.

Tani qe e thash me duket sikur nje peshe e rende me iku nga shpatullat. Nuk guxova te kthej koken drejt asaj, sepse kisha shum frike te shikoja reagimin e saj.

Vendosa te kthej koken drejt asaj, syte e saj mbanin konfuzitet, e cuditur, e gezuar, e habitur. Thjesht po rrinte aty e ngrire dhe nuk po fliste, e dija shum mire qe i kishte mohuar ndnjenjat e mija.

"Eshte ne rregull neqoftese nuk me pelqen. Te kuptoj."-i thash i merzitur dhe bera te ikja qe aty,por me kapi nga krahu. Sapo u ktheva, buzet e saj ishin mbi buzet e mija, po  me puthte me kaq shume pasion saqe nuk me ngeli gje tjeter vetem tja ktheja dhe une puthjen.

Mbasi u puthem u largua dhe po me buzeqeshte,  dallova qe ajo ishte skuqur ne fytyre.

"Pra kjo do te thote qe me pelqen dhe ti??- e pyeta. 

Ajo thjesht tundi koken ne shenje pohime.  Ne ato momente,e kapa nga beli dhe e rrutullova. Ajo po qeshte dhe kjo gje me beri djalim me te lumtur ne bote.

Po shikonin ne syte e njeri-tjetrit dhe ne ato momente cdo gje rreth nesh ishte zhdukur, u afrova me shume dhe vendosa ta puthja. 

Ne ate puthje, kisha vendosur te gjitha ndnjenja qe ne ate moment.

U shkeputem dhe  frymen e kishim te shpejte. Rregulluam frymemarrjen tone dhe Amberi me tha:

"E di qe gjithmene kam pasur nje shprese qe ti me pelqeje."

"Po pse nuk me the?? Une nuk te thashe gje sepse kisha frike per miqesine tone. "- i thashe te verteten.

"Kisha frike per miqesine ton. Por hajde te ikim dhe tjua themi te tjereve. "- me tha buke buzeqeshur. 

Pohova dhe u nisem per ne mense duke buzeqeshur, por para se te futeshim u kujtova qe duhet ta pyesja per dicka. 

Ndalova dhe u ktheva drejt asaj.

"A deshiron te shkosh ne nje takim me mua? -e pyeta.

"Mendoj se po, mundem."- me tha.

U futem ne mense dhe shkuam drejt tavolines tone.  Pame qe Austini ishte duke masazhuar barkun e Mias.

Te betohem qe ai eshte koke e kembe brenda Mias. Menyra se si e shikon, se si shqetesohem per te ta ben te qarte. Po Mia eshte kaq e verber sepse nuk e shikon kete.

Kur u ulem te gjithe po na shikonin ne te dyve, Mia ishte ajo qe po me shikonte me shume. 

"Atehere une dhe Amberi jemi lidhur bashke, keshtu mund te themi"- i thashe une duke qeshur. 

Sapo e thashe kete Mia u ngrit direkt ne kembe por u ul sepse pati dhimbje barku, besoj. Te gjithe te tjeret po na shikonin duke buzeqeshur dhe na uruan.

"AUSTIN??"- ishte nje ze  qe degjuam mbrapa nesh.........

Do ta vazhdoj neser kete pjese, sepse jam shume e lodhur per sot. :)

Shpresoj t'ju pelqej. 

Komentoni mendimin tuaj :)

@noname_queen, thanks sis for my book cover. 

The gangleader's Girl (SHQIP)Where stories live. Discover now