8

1K 92 53
                                    

Duke dale nga shkolla pame nje grup nxenesish te mbledhur rreth dhe po broherisnin. Shkuam drejt turmes dhe pame qe po ziheshin dy cuna.

Njerin prej tyre nuk e njihja, por tjetri ishte Austini. Po ai c'fare po ben ketu?? Per zotin dukej se ai cuni do te perfundonte ne koma. Austini po e rrihte shume keq.

Duhet te bej dicka qe ti ndaja. Po shikoja tek grupi per ndonje ndihme, por e kishin mendjen te benin tifozllik per Austinin.

Keshtu qe vendosa ta ndaloja vete. Po u afroja me te dhe pashe qe ai djali kishte rene pa ndnjenja dhe Austini kishte veten nje buze te care qe po i dilte gjake.

E kapa Austini nga krahu qe ta largoja, por kishte plane tjera se me gjuajti me grusht. Dhe shijova shije gjaku nga buza.

Oh Boyyyy, ku e ke futur veten tani!!

U ktheva dhe i gjuajta nje grusht ne fytyre. Po nuk eshte se i ndodhi gje sepse u anua pak dhe e kapi vetem tek buza.

Gjaku filloi ti dilte me shume, nje gje qe e beri te dukej me sexy.

Po sikur ta puth qe ti ndaloj gjakun??

Pse nuk e ben, se ke gati 2 ore pa i puthur buzet e tij?!

Paske numeruar dhe oret mi??

Po ca te bej un, qe me pelqejn kur i puth buzet e tij!!

Mir mir, ik tani se duhet qe ta nxjerr qe ketu kete trapin.

Ok, e di shume mir ti se sa trap qe eshte. 😉

"Me fal, kujtova se ishe ndonje cun"- me tha dhe uli koken.

"Skgj, po hajde me mua qe te te mjekoj plagen"

"Ne rregull"

Sapo tha kete e kapa nga dora dhe e terhoqa qe te shkonin tek banjot. Ktheva koken, pashe qe njerezit po shikonin duart tona dhe banda po na shikonin me nje buzeqeshje djallezore.

Ia bera me shenje djemeve qe te ndihmoni ate cunin pa ndnjenja ne toke. Pohuan dhe shkuan ta mernin peshe.

E futa ne banjo dhe kontrollova se mos kishte ndonje vajze, sepse ishim futur tek banjot e femrave, por s'kishte asnje.

Shkuam drejt lavamanit dhe ai u mbeshtet tek muri. Nxorra nje pecete dhe e bera me alkol. Mbaja gjithmone alkol me vete, sepse me pare mjekoja plaget e mija.

"Auc"-beri sapo i vendosa peceten.

"Me fal, po duro tani, mos u bej si femije i vogel"-i thash.

Vazhdoi te qeshte por ndaloi sapo i vura peceten serish ne buze.

Kur isha ne fund te pastrimit te buzes se tij, ai mori nje pecete me alkol dhe me mjekonte buzen time. Une po e shikoja e habitur se cfare po bente. Ai me qeshi dhe me tha:

"Ti me ndihmon, une te ndihmoj."

"Faleminderit"-i thash.

Mbarova se pastruari buzen e tij dhe ai mbaroi gjithashtu me timen.

The gangleader's Girl (SHQIP)Where stories live. Discover now