"Pergjigjia ime eshte po."- kur i thashe, ne fillim dukej qe nuk po kuptonte gje por mbasi e kuptoi, ne fytyre kishte nje buzeqeshje shume te madhe. U afrua drejt meje. Me kapi nga mesi dhe po me rrotullonte, une isha duke qeshur.
Mbasi me rrutulloi dhe disa here me uli ne toke.
"Me ke bere djalin me te lumtur ne bote."- me tha dhe me puthi ne faqe.
"Me behet qejfi, tani do me thuash cfare ore do vish te me maresh, para se te nderroj mendjen.-i thashe duke bere shaka.
Po rrinte disa momente duke u menduar dhe pastaj me tha:
"Ne oren 8 te darkes. Si mendon eshte mire per ty?"
"Eshte mire si orar.Pershatet, besoj."- i thashe dhe i buzeqesha.
Mbasi kaluan 5 minuta duke pare njeri tjetrin ne sy, dhe le te themi qe ishte nje heshtje jo shume e kendshme. Sapo Austini u mat te thyente heshtjen, dera e shtepise u hap.
Kthyem kokat dhe pame qe ishte Amberi e pergjumur.
"Nderpreva gje? "-tha duke pare tek une dhe Austini.
"Jo"- i thashe une dhe ne te njejten kohe Austini tha "Po"
Une ktheva koken duke pare Austinin, ai dukej qe ishte pak ne siklet.
Nderkohe Amberi i plasi te qeshures mbrapa nesh.
Qesh ti qesh, se ta tregoj une.-po mendoja.
Gjithsesi mbas atij minutit te sikletshem, Austini iku dhe me tha qe do te vinte te me merte nga ora 8, me puthi dhe ne faqe. Tani ishim ulur mbi krevatin tim duke ngrene cokollata. Le te themi qe jemi bere tere cokollat ne fytyre.
U ktheva nga Amberi qe po shikonte cokollaten sikur ishte jeta e saj. Po e ben vetem se nuk do qe un mos ta pyes per takim mes asja dhe Krisit.
"Praaaaa,si shkoi takimi?? Ku te coi??Ishte vend i bukur?? Ben mire tia ket vlejtur koha qe harxhova duke te rregulluar ty."- po e pysja se skishte nder mend te me thoshte gje.
Do ta shikoj ajo, se edhe une keshtu do tia bej asaj kur te vi nga takimi me Austinin. Sdo ti them asgje, shtriges.
"Qetesohu dhe mer fryme Mia, se do te te them une por tani me ler te shijoj cokollaten time."- me tha dhe vazhdoi te hante "cokollaten e saj".
O zot, po pse me ke bere shoqe me Amberin?? Pse?? Po sikur ta vras dhe tia fsheh trupin?? Se besoj ta gjej njeri??
Po mendoja se si do ta vrisja Amberin, neqoftese nuk me thonte per 5 minuta.
"E di cfare?? As une nuk do te te them gje nga takimi im me Austinin.-i thashe dhe ne fund i nxorra gjuhen. Jam shume kalama, per zotin.
Sapo thashe kete gje, ajo vazhdoi te kollitej. Me duket se me iku shoqja per shële. Tallem, tallem ndaloi se kollitur mbas disa shuplakash ne kurriz ndaj meje dhe pak uje.
"Cfareeeeee???Ti po shkon ne nje takim me AUSTIN HUNTER edhe ti tani po me thua???"-bertiti dhe per zotin me duket se nuk i ndjej me veshet e mi te gjore. Oh, ca i ke bere vetes, moj!!
"Yepp, tani do te me thuash se cfare ndodhi tek takimi juaj qe te them dhe une se cfare do te ndodhi ne timin.- i thashe dhe buzeqeshur si djall se e dija qe do te vdiste nga kureshtja neqoftese nuk i tregoja gje.
"Mir mir se te tregoj une dhe boll me qeshe si djall."
"Po pres une. "
"Me dergoi ne plazh, vendi ishte mbushur gjithandej me petale lulesh dhe qirinj. Ne mes ishte nje tavoline me dy karrige dhe tavolina ishte e zbukuruar. U ulem dhe erdhi nje kamarier per te na mar porostit. Kur po merte porosine time me shkeli syrin dhe le te themi qe ai djali sot eshte me nje sy te nxire dhe hunde te thyer. Kaq ishte. TANI ME THUAJ PAK PSE DREQIN DO TE SHKOSH NE NJE TAKIM ME AUSTININ?? -vazhdoi te me tregonte dhe ne fund bertiti duke me pyetur.
YOU ARE READING
The gangleader's Girl (SHQIP)
RomanceMia nje vajze 17 vjecare, shkon ne shkolle te mesme. Brenda shkolles ajo eshte "goodgirl" te pakten keshtu mendojne te tjeret, por ne te vertete naten ajo eshte nje luftetar rruge e cila quhet "Midnight". Babai i saj e ka abuzuar Mia, pre...