(MIA NE SHKOLLE )
BEEP
BEEP
BEEP
Hapa syte dhe pashe alarmin qe shenonte oren 6:00, u ngrita shpejt dhe shkova ne banjo te laja dhembet. Po shikoja veten ne pasqyre, sepse e kisha fytyren ter shenja dhe buza me ishte care. Ne fakt nuk eshte se u cudita shume se cdo dite keshtu e kam fyteyren ne mengjes. Gjithsesi u futa ne dhome, dhe shkova drejt dollapit tim. Vendosa qe te vishja nje bluze te gjere dhe nje pale patallona pak si te medhaja. Mora nje llastik qe te lidhja floket ne nje topuz te crregullt dhe vendosa syzet. Dhe ne fund vendosa pak make up per te mbuluar shenjat.
Me lini tju prezantoj veten.
Une jam Mia Willson. Jam 17 vjece dhe kam nje shoqe te ngushte qe quhet Amber. Qe para 7 vjetesh jeta ime ka qene nje ferr i vertete. Kur kam qene e vogel gjithmone kam pas degjuar prinderit e mi te ziheshin. Mami gjithmone mua dhe Leos na thonte te rrinim ne dhome, pavarsisht cfare degjonim. Nje dite kur isha 10 vjece, mami dhe babi po ziheshin ne guzhine, kurse une me Leon po qanim ne dhome. Kur papritur nuk po degjonim gje, keshtu qe une me Leon zbritem posht, por kur zbritem pam qe babi i kishte drejtuar pistoleten mamit drejt zemres dhe i gjuajti. Ate dite ishte hera e fundit qe e kam pare vellain tim binjak Leon dhe po ate dite "babi" im me ka abuzuar. E vetmja qe e di per gjendjen time eshte Amberi.
Por une kam dhe nje sekret qe nuk e di njeri pervec Amberit..
Ne shkolle une jam tip "goodgirl" qe vetem mesoj, nuk shkoj neper parti dhe mar nota 10, Amberi eshte gjithasht tip "goodgirl". Te gjithe ne shkolle mendojne se kemi ate tip, por ato gabohen sespe ne jashte shkolles jem luftetare rruge. Nofka ime eshte "Midnight",sepse kur dal ne ring gjithmone kam nje mask te zeze dhe vishem me rroba te zeza. Kurse nofka e Amberit eshte "Vejusha e Zeze" (jo se eshte me te vertete vejushe) por sepse edhe ajo si une vesh rroba te zeza dhe mask te zeze. Gjithsesi kthehemi ne te tashmen.
Zbrita posht dhe shkova ne guzhine ti beja mengjes babit tim,por mesa shikoj ai nuk qenka zgjuar akoma. I bera mengjesin shpejt e shpejt dhe mora canten e shkolles te ikja. Jashte po me priste Amberi ne makine. U futa ne makine dhe e pershendeta. Pastaj vazhduam te flisnim per ndeshjet qe kishim sot ne darke. Arritem ne shkolle dhe dolem nga makina.
Shkuam drejt dollapeve tona dhe u beme gati per oren e pare. U ndame sepse kishim ore te ndryshme. Duke ecur u perplasa me dicka apo duket te them me DIKE?? Por para se te bija ne toke, personi me kapi nga beli. Ngrita koken dhe u ndesha me disa sy te zinj te acaruar.
Me fal-i thashe dhe ula koken
SHIKO KU SHKON MOJ BUDALLAQE - me tha me inat. Ne ate moment isha gati ti bertisja por kur e pash me vemendje dallova qe ishte AUSTIN HUNTER.....
Austin Hunter eshte udheheqesi i bandes "THE SERPENT BROTHERHOOD". Gjithashtu eshte dhe "badboy" i shkolles se bashku me shoket e tij.
Harrova t'ju thoja qe ai cdo dite ka nga nje vajze te re.
Nderkohe qe un isha humbur ne mendimet e mija, ai kaloi dhe perplasi shpatullen me mua. DREQ kishte dhe shpatull te forte.
Sa budallaqe qe je o Mia dihet qe do te kete shpatull te forte, ka gjithe ate trup me forma.-po mendoja me vete.
U futa ne klase dhe te gjithe po bisedoni. U ula ne banken e pare dhe po prisja mesuesen e lendes Znj.Black.
Mbas 5 minutash mesuesja u fut ne klase dhe vazhdoi te shpjegonte mesimin.
Kishin kaluar 30 minuta dhe dera u hap ne ate momente u fut Austini me banden e tij.
Me ne fund qe na nderuat me prezencen tuaj Z.Hunter!! Mund ta di se ku ishit qe u vonuat per mesimin- i tha mesuesja
S'KA C'TE DUHET TY - i tha i inatosur dhe po vezhgonte klasen, sikur syte e tij po kerkonin dicka.
Duke kerkuar neper klase syte e tij takuan syte e mi. Une ula koken dhe po beja sikur shkruaja disa shenime.
Kur papritur karrigja ne banken time ishte terhequr dhe u ul dikush aty.
Kur ktheva koken dhe pashe se kush u ul ne karrige..
Syte gati sa nuk me dolen vendit nga habija, sepse nuk po e prisja ATE person te ulej ngjitur me mua. Po ai trapi dreqit c'fare ben ketu- po mendoja me veten time
AI PERSONI QE ISHTE ULUR ME MUA ISHTE..........
(MIA JASHTE SHKOLLES)
JU LUTEM ME THONI NEQOFTESE JU PELQEN APO JO?????
NEQOFTESE JO ATEHERE DO TA FSHIJE SI HISTORI ..
KOMENTONI MENDIMIN TUAJ
YOU ARE READING
The gangleader's Girl (SHQIP)
RomanceMia nje vajze 17 vjecare, shkon ne shkolle te mesme. Brenda shkolles ajo eshte "goodgirl" te pakten keshtu mendojne te tjeret, por ne te vertete naten ajo eshte nje luftetar rruge e cila quhet "Midnight". Babai i saj e ka abuzuar Mia, pre...