Prohlédl jsem si lístek, který jsem dostal od onoho záhadného kluka z baru, byla tam napsaná nějaká adresa a nic jiného. Nedalo mi to, chtěl jsem to místo najít, ale měl jsem špatný pocit z toho, že je to jen nějaká past. Policajti věděli, kde mě najít a nechtělo se mi věřit, že by toho nevyužili.
Zkontroloval jsem zásobník a odhodlal se onu záhadnou adresu navštívit. Čekal jsem nějaký gay bar nebo jeho barák, ale místo toho mě mapa dovedla na opuštěný parkoviště, kde akorát stály zaparkovaná dvě auta a jedna dodávka. Znovu jsem si prohlídl lístek, jestli jsem nezadal špatnou adresu, ale všechno sedělo.
Stál jsem tam jako idiot a rozhlížel se kolem, jestli neuvidím nějaké vodítko, ale nic mě nenapadlo. Zpoza velké dodávky přišel ten kluk z baru, ruce v kapsách a usmíval se na mě.
"Věděl jsem, že ti to vadí a přijdeš sem." pokrčil rameny a roztomile se uculil.
"O co jde?" založil jsem ruce na prsa a zaujal tak nepřátelský postoj.
"Můj šéf má pro tebe nabídku, kterou určitě neodmítneš."
"Myslíš, že to přijmu?" nakrčil jsem nos. Popošel ke mně, tělo na tělo, jeho rty jsem měl pár centimetrů před svými.
"Odmítl bys mě?" zašeptal mi do ucha. Věděl, co řeknu, nemusel jsem odpovídat. Odstrčil mě od sebe a skousl si spodní ret.
"Hoši!" zakřičel a z dodávky vyběhlo asi pět silných mužů, kteří mě okamžitě spoutali, zavázali mi oči a naložili mě do dodávky.
Jeli jsme asi 15 minut, těžko říct, když jsem měl zavázané oči a neměl tak možnost sledovat čas. Auto prudce zastavilo a týpci mě vyhodili z dodávky na ulici, kde si mě převzali zase jiný týpci. Nemělo cenu se ptát, kam mě vlekli, stejně by neodpověděli, takový lidi jsem znal až moc dobře.
"Sundejte mu tu pásku." řekl muž s hlubokým hlasem a ve vteřině černá páska ležela na zemi. Ostré bílé světlo mě na pár minut oslepilo, takže jsem tam stál jako idiot a mžoural do prostoru.
"Fajn, o co jde?" zavrčel jsem.
"Sedni si, Connore." poručil, dvě jeho gorily mě násilím narvali do dřevěné židle v čele masivního ebenového stolu a přeřezali mi jednorázová pouta.
"Mám pro tebe lukrativní nabídku, kterou určitě neodmítneš."
"Fakt?" pozvedl jsem jedno obočí a založil si ruce na prsa, abych mu ukázal, že vůči němu nemám respekt.
"Všichni víme, že po tobě jdou veškeré policejní orgány a dříve nebo později tě chytnou a půjdeš si sednou na pěkně dlouho. Ale policii řídím já," hodil přede mě na stůl modrou papírovou složku. "Dám ti absolutní imunitu k veškerým činům, co jsi spáchal a co ještě spácháš, když pro mě zlikviduješ pár nepohodlných lidí."
"Takže mi nabízíš imunitu za to, že pro tebe zabiju pár lidí?" začal jsem se smát, ale všichni kolem drželi kamenný pohled. "Fajn, podepíšu to, ale tu imunitu chci i pro Gabriela Levina."
"S tím jsem počítal, poslední papír je imunita i pro něj. Stačí ty papíry jenom podepsat." překvapilo mě to, čekal jsem to složitější a byl jsem připravený vytáhnout všechny svoje argumenty při vyjednávání.
Hrábl jsem po propisce a všechno, co mi ukázal, jsem podškrábl jakýmsi klikyhákem, který měl připomínat podpis. Vložil jsem papíry zpátky do obálky a poslal ji po stole k mému novému zaměstnavateli.
"Dostaneš nový telefon, byt i auto, abychom tě měli pod kontrolou," kývl na jednu z goril, která přede mě na stůl hodila tlustou žlutou obálku. "Tady Colton s tebou bude čtyřiadvacet hodin denně, kam půjdeš ty, půjde i on." pokynul směrem k tomu klukovi z baru.
"Máme i společnou postel?" uculil jsem na Coltona.
"To by pro tebe bylo moc příjemné, takže ne." ironicky se usmál a všichni ostatní se začali chchotat a drželi v sobě smích, i když mi to vtipné nepřišlo.
"Fajn, tak všechno potřebný máš, tak můžeš jít, Colton tě odveze."
"Zvládnu to sám, díky." zavrčel jsem.
"Ne, řekl jsem, že tě odveze on a nediskutuj." propaloval mě pohledem.
"Ještě něco," zvedl jsem se ze židle. "Pro koho že to pracuju?"
"Hádes." odpověděl a zmizel ve dveřích.
"Můžeme?" strčil do mě Colton a rozešel se ke dveřím, takže jsem měl možnost si prohlédnout jeho perfektně tvarovanou prdel.
"Nekoukej mi na zadek a pohni, Connore!" pokřikoval po mně z chodby. Protočil jsem oči a rozeběhl se k němu.
ČTEŠ
Skullcrusher- Connor Fisher
ActionPŘÍBĚH BUDE PŘEDĚLÁN A SMAZÁN. ------------------------------- Connor Fisher, muž, jehož jméno nikomu nebylo povědomé a jehož tvář splývala s davem obyčejných obyvatelů města Omega City. Přesto to byl člověk, před kterým se třesl úplně každý bez...