Potom sa pred nami objavila divá puma. Snažili sme sa pomaly utiecť, keď naraz pred nás skočil žrebec aj so svojím stádom a odohnali divú pumu. Mali sme obrovské šťastie, že nás prišiel žrebec aj so svojím stádom zachrániť. Orionov ocko si pamätal cestu naspäť a tak nás doviedol späť. Mysleli sme si že už bude všetko v poriadku, no žrebec začal krívať. Pomaly odkráčal za mnou na vodítku do stajne a ľahol si do čerstvej slamy. Obviazala som mu nohu no našla som niečo nečakané. Mal na nohe vyritý znak dvoch písmen „JK“ to môže znamenať jazdecký klub. Ale čo by robil kôň z jazdeckého klubu tu v lese a medzi divokými koňmi? Začala vo mne víriť ďalšia otázka. Musela som zistiť odkiaľ môže pochádzať. Prehľadal som celý zoznam koní no nič som nenašla. Keď zrazu som klikla na posledný odkaz a otvorila sa mi stránka s rodokmeňom nejakého koňa ktorý sa podobal presne na tohto žrebca. Aj tento znak mal vyritý na nohe. Bola som si istá že to je určite tento. Bohužiaľ tento ranč zhorel pred pár rokmi tu v Kanade, asi sa len on a kone v stáde zachránili. Aj tá biela kobyla mala rodokmeň nižšie bola som si istá že tie kone sú odtiaľ. Ale všetky papiere museli zhorieť s rančom. Našla som si presnú adresu kde ranč sídlil. Bolo to neďaleko našej chaty. Ráno som bola rozhodnutá že sa tam pôjdem pozrieť. Keď som prišla ráno k miestu kde stál ranč našla som len polozhorenú budovu. Keď som vošla dnu nikto tam nebol. V sedlovni ostalo len pár sediel, úzd, ohlávok, chráničov a veci na lonžovanie a čistenie. Zašla som do malej miestnosti kde v strede stál malý obhorený stolík s vŕzgajúcou stoličkou. Prišla som bližšie k stolíku, našla som polo otvorený šuflík. Pozrela som viac dnu a našla som papiere. Boli to pasy a papiere ku koňom. Jeden z papierov patril aj nášmu žrebcovi. Volal sa Tutan Chamon ale našla som papiere aj tej bielej kobyly ktorá sa volá Perla. Za menami majú aj čísla na rozlíšenie koní. Spolu s týmito papiermi tam boli aj ďalšie od ostatných koní. Prezrela som si ich. Chcela som odísť, no keď som sa otočila...
STAI LEGGENDO
Divoký žrebec Orion
AvventuraVolám sa Kate, s rodičmi aj s Maxom sme prišli na rodinnú chatu do Kanady ako každé leto. Toto leto však bolo iné. Bolo plné dobrodružstiev a našla som si aj nového štvornohého kamaráta menom Orion. Našli sme starý vyhorený ranč. Stádo má vždy neja...