Sabah kalktım ve Yıldız’ı uyandırmaya gittim. Yıldız’ın yanına gittiğim zaman çoktan kalkmıştı. Her yeri aradım ama Yıldız yoktu bir yerlere gitti herhalde diye düşündüm.
Ama yıldız daha buraları bilmiyordu ki. Hemen aklıma eve elli metre uzaklıktaki orman geldi. Evi ormanlık bir alana yakın aldım çünkü ormanda koşu yapmayı seviyordum. Fakat şimdi koşu yapacak havamda hiç değilim.
Yıldız’ı bulmam gerekiyordu. Hemen dışarıya çıktım ve ormana doğru yürümeye başladım. Bir yandan bağırıyor bir yandan da koşuyordum tam ümidimi yitirmiş yere çöküp ağlamaya başlayacakken arkadan bir ses geldi. Bu Yıldız’ın sesiydi hemen ayağa kalktım ve yıldızın yanına koşmaya başladım. Yıldıza sarıldım ve hemen ona şu soruyu yönelttim:
-Nerdeydin? Beni meraktan öldürmek mi istiyordun ha? Bir daha lütfen böyle bir şey yapma !
-Tamam tamam biraz nefes al rahatla. Sadece etrafı dolaşmak istemiştim hepsi bu.
-Peki ama bir daha kine dolaşmak istiyorsan beni çağır tamam mı?
-Tamam annecim bir daha kine seni çağırırım.
-Hey dalga geçme sadece seni düşünüyorum.
-peki.
Hemen evin yolunu tuttuk. Yolda gelirken sim siyah bir kedi görmüştük ve kedi bana tıslamıştı. Bu ne biçim bir kediydi böyle gecenin karanlığı kadar karaydı tüyleri.
Açıkçası korkmuştum. Ben batıl inançlı olduğum için böyle şeylere inanırdım.
Kara kedi görürseniz gününüz uğursuz geçer, at nalı uğurludur, merdiven altından geçerseniz o gün boyunca uğursuzluk peşinizi bırakmaz. Veya benim en çok şahit olduğum”13” rakamı uğursuzluğu. Açıkçası ben buna inanıyorum çünkü benimde uğursuz rakamım 13’tür örneğin
-Ben 13 yaşındayken ananemler benim doğum günümü unutmuş ve o gün beni bir köpek ısırmıştı.
-ip atlama yarışında 13. Atlamada yere düşmüş ve yarışmayı kaybetmiştim.
-13 Aralık pazartesi günü saat 13:00 telefonuma bakarken merdivenlerden düşmüş ve kolumu kırmıştım.
-13 şubat ta sevgilimden ayrılmış ve 14 şubatı yalnız geçirmiştim.
Ve daha bir çok şey. Dediğim gibi 13 rakamından nefret ediyorum.
Eve vardığımız zaman Yıldız direk odasına gitti. Bende üstümü değiştirip rahat bir şeyler giyip ormana koşuya çıktım. Ormanda sanki birisi beni takip ediyordu ama ben bu duruma hiç aldırış etmeden koşmaya devam ettim. Birkaç dakika daha koştuktan sonra havanın karardığını fark ettim ve eve doğru gitmeye başladım. Ama sanki hala birileri beni takip ediyordu. Hava kararmış ve birisi beni takip ediyordu bundan emindim ama asıl soru beni takip eden kimdi? Bir an için kendimden şüphe ettim acaba ben insan değil de garip olaylar mıknatısı mıydım? Olabilirdi nasıl olsa nerede garip olaylar var hep benim başıma geliyordu. Eve geldiğim zaman yine bilinmeyenden mesaj geldi YİNE!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
görünmez kızın gizli güncesi
Teen FictionDeniz : görünmez kız Melis : okulda ve normal hayatta çevresi geniş inatçı,hırslı Denizin yakın dosttu. Yıldız : 5 yaşında arabanın altında kalarak bacaklarını kaybeden engelli bir kız Denizin çok yakın dostu hatta kardeşi dediği düzeyindeki arkadaş...