Kendi Kendine

2 1 0
                                    


-Bu günü iyi yaşa Martin. Yarın akşam senin için son olacak.

-Bunu bilemeyiz değil mi?

-Bence her şey gayet açık. O yaşlı, bunak profesörü yeterince kandırmadın mı?

-Ben kimseyi kandırmadım Elif. Sahtekar ve yalancı olan sizsiniz, hepiniz.

-Gülmek isterdim Martin ama ciddi olmak zorundayım.

-Hata bende ki var oluş süremi senle paylaştım.

-Aslında bana sorarsan hata değildi Martin. Sen ölmeden önce seni görmek güzel bir şey.

-Bende gülmek isterdim Elif ama komik bir şey söylemiyorsun.

-Kabul et artık seni geri zekalı. Hikayenin en sonunda ne yazıyordu unuttun mu? Aşk asıl olandadır ve eğer aşk Azrail olursa geriye asıl olan kalmaz.

-Tüm hikayeyi bilen insan için son cümleye inanmak anlamsız gelir. Sonu ben belirleyebilirim.

-Buna gerçekten inanmıyorsun değil mi?

-İnanç benim kalbimde.

-Kalbin çoktan bölündü Martin tıpkı ruhun gibi.

-Evet, ruhumun bölündüğü doğru ama kalbim kısmına katılmıyorum. O hala yerinde duruyor hem de sapasağlam ve bunu yarın akşam ispat edeceğim.

-Ne planlıyorsun Martin?

-Herkesin planladığını, kurtulmayı yani.

-Sana bu yolda şans diliyorum Martin.

-Hiç şansın olmasa da bende sana şans diliyorum Elif.

-Bu konuyu Kaan ile konuşacağım.

-Bence fazla güvenme ona. Her an seni yarı yolda bırakabilir.

-Biz bu yola beraber çıktık onu iyi tanıyorum. Böyle bir şey yapmaz.

-Bu konu da çok haklısın. Bu yola beraber çıktınız. Bu kaos ortamını beraber yarattınız. Bir insanın duygularıyla oynadınız, ruhunu böldünüz. Daha sayayım mı?

-Bizi sen yarattın Martin. Kabul et artık şunu. Sürekli bizi suçlamaktan vazgeç. Zayıf olduğunu kabul et.

-Ben zayıf değildim. Sadece size güvendim. Dostum dedim ama siz yaptınız? İlk fırsatta kendinize bir var oluş süresi yarattınız. Kaan'a Özlem'i anlattım ama o ne yaptı? Bana ihanet etti. Gerekçesi ise Özlem'e aşık olmakmış. Peki ya sen Elif? Sana aklımdaki projeleri anlattım. Sen ne yaptın gidip hepsini tek başına yaptın ve beni başarısızlığa ittin. Şimdi söylesene hangi dost bunları yapar? Ya da kim zayıf? Hayalleri ve aşkı olan mı yoksa hayalleri ve aşkı çalan mı?

-Gitmem gerek Martin. Senin süreni daha fazla çalamam.

-Son bir soru daha sormak istiyorum, gitme.

-Tamam, peki sor.

-Şimdi söylesene bana. Kim duymak istemediği şeyleri duyunca kaçıp gider? Suçlu olan mı yoksa suçsuz olan mı?

7 ParçaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin