Tom's POV
BEEP
BEEP
Ik druk me wekker uit en ga recht zitten. Ik heb de hele dag aan Lisa gedacht. Haar mooie blauwe ogen, haar blond-bruine haren en haar mooie lach. Ze is zo mooi, leuk en aardig. Alleen zij houd niet van mij, ze voelt helemaal niks voor me. Ze vind James leuk, me ex-beste-vriend. Ik ken hem sinds groep 1 tot klas 1, daar ging alles mis. Hij deed veels te stoer, maar heeft tog verloren. Ik werd een van die kakkers, de populaire kinderen. Ze wouden mij bij hun groep omdat ze zogenaamd een knappe jongen nodig hadden voor een plan. Na ongeveer 3 weken hebben ze me achtergelaten voor James. De laaste tijd was hij heel afstandelijk, hij kreeg dus met Lisa. Lisa heeft hem helemaal veranderd, maar Charlotte blijft de 'goeie' oude Charlotte. Ze kon het niet laten om James te zoenen en nu is Lisa er helemaal stuk van. Ookal probeer ik haar te helpen, wanneer ik dit haar vertel wil ze niks met me te maken hebben. Ik sta op, kleed me om en ga naar beneden.
Eenmaal aangekomen bij school zie ik Lisa al staan. Het is voor het eerst dat ik haar zie, voor het eerst in 6 maanden. Het klinkt heel ongelovig, maar ik heb haar nooit opgemerkt. Ik loop naar haar toe en zie dat ze naar me glimlacht. ''Hey'' zegt ze vrolijk ''Hey, gaat het weer?'' zeg ik met een aarzelende glimlach. ''Ja!'' zegt ze weer, vrolijker dan net zelfs. ''Mooi'' zeg ik weer en steek me hand uit. Ze pakt me hand en loopt met me mee de school in. We zitten allebei in een andere klas en onze kluisjes staan een paar meter van elkaar af. Ik probeer er niks van aan te trekken en ga naar mijn kluisje. In de eerste pauze heb ik Lisa niet gezien, maar in de tweede pauze zijn we samen naar buiten gegaan. Een eindje verderop was een grasveldje waar we even hebben gevoetbald. ''Heb je plannen vandaag Lisa?'' ''Nee'' antwoord ze. ''Heb je zin om iets leuks te doen met mij misschien?'' ''Tuurlijk!'' zegt ze. Deze keer was ze vrolijker dan eerst en dat is nou het ergste. Ik zal voor altijd van haar blijven houden en niemand houd me tegen, maar dan ook echt niemand!
Haai Lieve Lezers
Sorry dat het misschien een kort stukje is, maar ik heb niet zo veel inspiratie. Geeft tips als je dat leuk vind en vote.
JE LEEST
That look
RomanceLisa, een populair en knap meisje, krijgt met de leukste en aardigste jongen van de wereld. Haar leven is totaal veranderd. Ze begint vaker laat thuis te komen en krijgt vaak ruzie met haar ouders. Ze is zo gelukkig met James, haar vriendje, totdat...