Lieve lezers, ik heb lang niet geschreven. Heel erg sorry daarvoor, ik heb nog steeds geen inspiratie meer. Ik probeer vaker te schrijven!
Tom's POV
Ik kijk in 2 prachtige ogen, de gedachten blijven in me hoofd. Is dit liefde? Ik kan dit niet, James was me best vriend, ik kan hem dit niet aan doen. Kom op Tom! Hij heeft het zelf gedaan. Ik schud met me hoofd en kijk even weg. Lisa zucht, een diepe zucht. Ik kijk haar kant op en zie haar blik. Ik kan dit niet meer aan. ''Is er iets?'' vraagt ze. Ik kijk haar diep in haar ogen aan. Lisa stop! Zo kan ik nooit liegen. ''Uhm, eigenlijk wel. Het is niet belangrijk.'' zeg ik snel en kijk naar mijn voeten. ''Vertel'' zegt ze snel. Ik weet dat als ik het vertel ze nooit iets met me wil, omdat ik het niet kan. Mijn liefde kan niet overwinnen van de vriendschap tussen mij en James, maar dat moet wel kunnen! ''Nou..'' ze kijkt me aan. Ik verdrinkt in haar prachtige open, mijn mond valt open en ik blijf een paar seconde op deze manier. ''Bevalt het uitzicht je?'' zegt ze en begint gelijk te blozen. ''Ja'' zegt ik zacht. Ze glimlacht, anders dan anders. ''Lisa, ik kan het niet meer aan'' zeg ik iets harder dan dat ik normaal praat. Ik kijk weer naar me voeten, ik kan haar nu niet aan kijken, ik kan haar ogen niet in kijken. ''Wat kan je niet aan?'' Ik kijk haar nu aan, diep in haar ogen zie ik verdriet. ''Dit alles, dat ik op James' ex ben. Ookal is hij mijn vriend niet meer, hij was het wel. Die tijden waren leuk, dit is natuurlijk beter. Jij bent alles wat ik nodig heb in me leven, maar zo denkt ik alleen. James zou me vermoorden als hij me met jou zag, als ik me je had, me je zoende, je hand vastheild, alles deed wat jullie ook deden.'' ze onderbreekt me en begint te praten. ''Hij heeft alles zelf gedaan, je hoeft je niet schuldig te voelen. Hij heeft dat alles wat jij opnoemde al met een ander meisje gedaan, dus waarom zou ik dat niet kunnen doen met een andere jongen? Tom, ik ben verliefd..''
Lisa's POV
SHIT! LISA WAT HEB JE GEDAAN? Heb ik dat net hardop gezegd? Lisa wat doe je? Ik sla me hand voor me hoofd en zie Tom rood worden. ''Echt?'' vraagt hij zacht met een rood gezicht. ''Ja..'' zeg ik net zo zacht met een stuk roder gezicht. We blijven zo zitten, allebij stil. Tussendoor zat hij nog wat te fluisteren tegen zichzelf wat ik bijna niet hoorde, maar ik zwijgde de hele dag. Na een tijdje zijn we weggegaan, hij naar huis en ik naar huis. Hij woont dichtbij me, een paar straten verder. Ik heb hem nooit eerder gezien, geen wonder. Hij is verhuisd en zit nog niet zo lang op onze school, James was ook een paar jaar geleden hier naartoe verhuisd.
Wanneer ik thuis ben ren ik snel naar boven. Ik plof neer op me bed. Ik pak snel me mobiel en zie dat ik al veel berichten heb. Een paar duizend van James, Laura, me moeder, Tom, vriendinnen van school.. Ik kijk snel terug en stop bij het woord ''Tom'' Snel klik ik op zijn naam en zie de berichten op me beeld verschijnen. Ik begin snel te lezen en de glimlach verschijnt al gelijk.
'Het was heel leuk vandaag ;) Moeten we vaker doen! XTom'
'Ik vond het ook heel erg leuk! Kan je morgen na school?'
'Ja is goed. Tot morgen :)'
Ik leg mijn mobiel weg nadat ik de berichtjes heb gelezen. Ik kan niet wachten tot morgen. Ik doe mijn ogen dicht en probeer te slapen..
*De volgende dag ^^*
BEEP
BEEP
Ik druk me wekker uit en sta snel op. Ik heb zo een zin in vanmiddag. Ik heb bijna niet geslapen. Bij James voelde alles heel anders. Ik vond hem leuk, maar waarschijnlijk alleen omdat hij knap was. Bij Tom is alles zo anders.. Ik kleed me om en ga naar beneden om wat te eten. Me moeder is nog steeds overstuur en heel bezorgt. Bij mij is het iets minder geworden. Mijn moeder heeft niemand die haar steunt en ze wil niet naar de dokter. De laatste tijd is het huis stil en rommelig. Me moeder komt niet uit bed, dus ik moet alles alleen doen. Ik smeer een broodje met chocolade pasta en gooi het in me tas. Ik pak nog een croissant van gisteren en eet hem snel op.
Wanneer ik op school ben zie ik James, ik probeer hem te negeren. Hij komt naar me toe van een afstand, maar Tom is hem voor. "Hey" zegt hij "Hey" zeg ik terug. We lopen samen de school in, hand in hand..
JE LEEST
That look
RomanceLisa, een populair en knap meisje, krijgt met de leukste en aardigste jongen van de wereld. Haar leven is totaal veranderd. Ze begint vaker laat thuis te komen en krijgt vaak ruzie met haar ouders. Ze is zo gelukkig met James, haar vriendje, totdat...