Prima zi de...

169 17 5
                                    

Îmi fac rutina de dimineață și mă îmbrac în uniformă de asistentă. Eu și Maria plecăm apoi la spital. Am emoții foarte mari. Poate chiar trebuia să învăț câte ceva. Dacă viața unui om poate depinde de ce o să fac eu azi?
Am ajuns...

Maria:Lea,stai aproape de mine,bine?
Eu:Ok,hai să o facem.
Dr. Alina:Maria,am nevoie de tine în sala de operație,acum!
Maria:Vin acum.*șoaptă*Te descurci fără mine?spune ea uitându-se la mine.
Eu:O să încerc.
Dr. Alina:Cât despre tine Lea,trebuie să te duci să consulți o pacientă.
Eu:Sigur...

După câteva minute și multe întrebări,găsesc într-un final sala de consultații.

O fată:Bună ziua!
Eu:Bună ziua!Care este problema dumneavoastră?
Fata:Mă doare foarte tare capul și gâtul de câteva zile și mi-e frică să nu fie ceva mai grav.
Eu:Ăămm...mă duc să mă consult cu doctorul și mă întorc imediat.

Adevărul era că nu știam unde mă duc,dar spre norocul meu am dat peste Maria.

Eu:Vai ce bine!O să fiu rapidă. Am o pacienta care zice că o doare capulși gâtul. Ce să fac?
Maria:Trebuie să îi faci o consultație la urechi,gât și nas cu ajutorul instrumentelor pe care le găsești în sertar. Sigur o să știi care sunt. După du-te la doctorița.Cabinetul ei este mai sus pe hol,scrie pe ușă.De aici faci ce zice doctorița.
Eu:Ce m-aș face fără tine?

Era prima oară când eu spuneam asta...mereu era invers.Am făcut tot ce mi-a zis Maria și totul a mers bine până când...

Dr. Alina:Lea,ce sugerezi să îi dăm fetei?
Eu:Ăăă...o aspirină?
Dr. Alina:Haha!!Ce glumă bună!Îi trebuie mai mult. Ce ar fi să îi dăm un medicament cu serratio-peptidaza ,fiindcă am impresia că e un început de sinuzită.
Eu:Da...puteți să scrieți o rețetă?*De fapt nu înțelesesem ce zisese:))*

După ce îmi dă o foicica mă duc la fată și i-o dau. Restul zilei a decurs ok,datorită Mariei.

Seara
Maria:Lea,azi ieșim în oraș cu niște prieteni. Practic e o întâlnire dublă...
Eu:O CE?!
Maria:Te rog,te rog,te roooog!Zice ea făcând un botic de cățeluș.
Eu:Of,bine. Ai noroc că țin la tine!Dar înainte să mergem trebuie să merg undeva.

M-am dus la Paula acasă. Nu mai vorbisem cu ea de mult. Am sunat la sonerie,iar ea mi-a răspuns.

Paula:Cine ești?
Eu:Pau,sunt Vicky, adică Lea poveste lungă...

Heeeei,știu că acest capitol a fost mai scurt.Spuneți-mi ce părere aveți până aici. Am o groază de idei pentru poveste,dar sunt deschisă la sugestii.😘

Blestemul Victoriei [FINALIZATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum