Un semn...

66 11 1
                                    

Roxy: Hai să gândim...ȘTIU!
Eu:Nu mai urla că mă doare capul!
Roxy:Scuze, dar sunt foarte entuziasmată. Uite cum stă treaba... mama te-a blestemat să mergi în corpuri de Vrăjitoare...de ce? Trebuie să găsim motivul ca să găsim rezolvarea.
Eu:Chiar tu ai spus. A vrut să îmi arate cât de rău au ajuns Vrăjitoarele.
Roxy:Ești sigură că e motivul bun? Dacă nu este...în două zile nu cred că ne mai putem corecta greșeală.
Eu:Să le cerem sfatul lui Luca, Mariei și Paulei?
Roxy:Cred că ar fi o idee minunată.

Am mers să le povestim totul. I-am găsit curățând sufrageria.

Eu:Ați curățat bucătăria și nu v-ați mai oprit, nu?
Luca:Cam așa ceva...
Roxy:O să trecem direct la subiect.
Eu:Avem vești!
Paula:Păi Spune-ți!
Eu:Am fost în pădure și am văzut-o pe Vrăjitoare vorbind cu consiliul. A spus că mai sunt două zile și dă lovitura finală.
Maria:Asta e rău de tot...
Paula:Nu chiar...Asta înseamnă că avem două zile de trăit.
Luca:Ce optimistă ești!
Eu:Și mai e ceva care s-ar putea să fie esențial. Eu am fost doar în corpurile unor foste Vrăjitoare.
Maria:Asta e foarte important! Stai...asta înseamnă că Lea e Vrăjitoare?
Paula:Stai! Asta înseamnă că eu sunt Vrăjitoare!
Roxy:Da,asta e.
Paula:Viiiiiiickyyyy!!!! Suntem Vrăjitoare! Cât de tare e asta?!
Eu:Calmează-te! Nu avem timp sa ne bucurăm acum. Trebuie să facem un plan.
Luca:Dar de ce a făcut Vrăjitoarea asta?
Roxy:Exact aceelași lucru am zis și eu!
Eu:Fraților, știu cine ne poate ajuta...
Toți în cor:Bătrânica!

Cum toată lumea a fost e acord, am mers la Bătrânică să îi cerem sfatul. Era în spatele casei meditând. Evident că nimeni nu a avut curajul să o deranjeze așa că tot eu am fost aia care a vorbit. După ce i-am explicat situația în care ne aflam cu toate detaliile necesare, Bătrânica a luat o postură solemnă.

Bătrânica:Situația e tensionată. Mai aveți doar doua zile.
Roxy:Da,mulțumim de informație!

Am înghiontit-o pe Roxy încercând să o fac să tacă până nu se enerva Bătrânica pe noi mai ales că o deranjasem din sesiunea ei de meditat.

Bătrânica:Nu vă pot spune cu certitudine ce trebuie să faceți, dar vă pot da un indiciu: Destin nu există decât în acțiune, fiindcă în ea Riști totul, fără să știi unde vei ajunge. Scopul vieții vine din legătură...
Eu:Umm...de ce nu ne poți spune direct despre ce e vorba?
Bătrânica:În viața există unele momente grele. Trebuie să te învingi le tine însuți înainte să le învingi pe ele.
Roxy:Serios, nu avem timp de joacă!
Bătrânica:Eu mai mult nu vă pot spune. Gândiți-vă bine la ce v-am spus și mult succes.

În secunda următoare Bătrânica se...efectiv se evaporă! Dispăru spre înaltul cerului în milioane de particule strălucitoare.

Eu:Ea...a fost un fel de înger?
Roxy:Nu se poate.
Luca:Deci ați văzut și voi aia,nu?
Paula:Îhî...
Maria:Și acum?
Eu:Ne gândim la ce a zis ea și...facem un plan.

Blestemul Victoriei [FINALIZATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum