lily come back

8.6K 111 6
                                    


Semenjak peristiwa mereka bertemu itu, hubungan antara zahid dan zehra semakin membaik. Tetapi zehra melayanya sebagai seorang bos kepadanya, haih susah benar mahu memiliki seorang bernama zehra ini.

Interkom dibunyikan, "em zehra, masuk sekejap bilik saya".
"Baik bos" balas zehra.

Tok tok tok

"Come in" ujarku, sambil memandang laptop, dari tadi dia tidak melihat si zehra di tempatnya semasa dia sampai di office pagi ni, maybe ke tandas kot, tu yang dia panggil zehra untuk ke office nya rindu pulak kat wajah cantik manis itu.

"Yes bos? Ada apa?" Ujar zehra, Zahid terus mendonggakan kepalanya kepada zehra, dan wow damn she's too hot hm tak boleh ke dia butang baju kemeja dia tu? Sengaja nak goda aku ke apa? Aduh nampak lurah dia, putihya. Kau memang silap orang, aku memang da ternoda, eh tergoda. Hahaha

"Bos?" Panggil zehra. Melambaikan tanganya ke arah bos Sambil tangan kirinya membetulkan rambut.

"Ye ye saya" gulp tertelan air liuq ceq time dia betulkan rambutnya yang letak elok di dadanya dibawa kebelakang, lagilah terserlah leher jinjang putih gebu milik zehra, memang aku nak terkam je dia nih eh!

"Ada apa nak jumpa saya ni ye?"
Sambil zahid bangun dari kerusinya dan menghampiri zehra, zahid menelan air liurnya lagi, tetiba tekak kering fuh panas.

"Did you trying to seduce me? Miss zareeth zehra?" Ujar zahid sambil merenung dalam anak matanya.

"What you talking about? Mr zahid lian?" Tak faham betul dengan lelaki dihadapanya ini, pebenda entah.

"This..."
Zahid menunjuk kearah dada zehra yang terdedah melalui muncung bibirnya. Zehra pon mengikut arah yang di tunjuk oleh malaun tu, omg what happent to you zehra! Taguna, erhhhhhhhhh!
"You sengaja kan, bangunkan junior i yang tengah lena? Kenapa you pakai seksi sangat? Ha? Nak tunjuk sape?" Ujar zahid serious.

"Its none your business mr zahid" balas zehra yang cuba menahan malu, omg kenapa kau lupa nak butang baju kau tadi, cer flashback sikit 'masa dia ingin menuju ke pejabat hujan pula turun membasahi muka bumi, pulak tu zehra da keluar kereta, nak taknak terpaksa merentasi hujan tu, lalu dia terus ke toilet untuk mengeringkan bajunya, takkan basah2 nak masuk dalam pejabat lagilah ramai orang tengok kan? Tak sangka dia terlupa untuk membutangkan baju kemejanya' ends of flashback. hm bodohnya kau zehra memang menempah maut, Zehra ingin membutangkan bajunya kembali tetapi dilarang bosnya itu! Dasar gatal!

"Yes that is my business too, i just care about you zehra i taknak orang lain pandang you selain i, your sexiest is mine, your body, your lips, your heart its all belong to me, its all about you is mine! Remember, once i say youre mine, that means youre definitely mine, fullstop and i the only one who can see you, feel you and touch you, no one else and you will to get the punishment " Ujar zahid, sambil membutangkan baju kemeja zehra.

"nonsense! Who you are? What ever i do to myself its my choice not yours. Listen mr zahid, who i want, who i needed, who can touch me it is all with my permission and never have a punishment to me, no. A big no bos, you cant do any punishment to me because of small matter, i tak sengaja kan tadi" ujar zehra untuk membela diri

"whatever you said i dont care and Too late, you have too dear, you already wake this junior up and so lets start"
Zahid merapatkan dirinya ke arah zehra, lalu zehra menjarakkan dirinya dan di undur2 sampai tak sedar dia da terduduk di sofa milik zahid, posisi zahid sakarang melutut didepan zehra yang terduduk di sofa. Zahid tersengih menang dan merapatkan dirinya ke zehra, terasa hembusan nafas zehra mengena ke mukanya, dia memandang zehra yang telah pun memejamkan matanya, so beautiful.
Lalu zahid pon mengucup bibir zehra, lagi tadi dia memerhatikan, dikucup lembut, diurut, dijilat,
Hm tasty. Tanganya pon tak duduk diam, dia memegang leher zehra dan mendalami ciumanya, tanganya jugak beralih ke mahkota impian semua lelaki, gunung berkembar, buah yang agak ranum itu disentuh zahid, wow so soft, very soft.

love me like you do babyWhere stories live. Discover now