Zehra pov
Zehra menumpukkan pekerjaanya, banyaknya kerja, argh stress. Mana nak pulang awal lagi, iyelah di sebabkan mak and ayah dia akan pulang harini, so dia terpaksa menyiapkan pekerjaannya awal kang tak masal malaun gatal tu mengaum.
Tok tok tok
"masuk" siapa pulaklah ni ek, takde keje ke? Erh.
"sayanggggg" ujar zahid
"You memang takde keje ke?"
"Ada, ni pon half of my job dear"
"Job benda pulak ni zahid, job menggatal ke?"
"Ya, of course. I nak kita sambung balik!"
"Sambung apa? Dah lah zahid, i seriously banyak sangat keje tahu tak! Lain lah you ceo, bolehlah pergi menggatal ke hulur hilir, even my dad is a part of this company so i tak bolehlah take this as a sambil lewa, tahu tak!?"
"But, i nak sambung balik apa yang kita buat tadi. Please? Ala yang hukuman you tu?"
"Ee dasar pervert!"
"So i take this as your permitted me to do"
"Nev.....emmm" zahid terus meragut lembut bibir mungil zehra, namun zehra mengetap bibirnya.
"Sayang, please kiss me back
"Kita kat office encik zahid"
"please dear, i tak tahan"
"Ok, lepasni da ya"
"Yes dear" zahid pantas mencium kembali bibir mungil zehra dengan lembut, di jilat rakus dan tangan zahid jugak tidak duduk diam lalu zahid menyeluk ke dalam baju zehra, di usap2 perut zehra lalu ke arah sensitive zehra iaitu bukit berkembar yang sangat ranum.
"Ahhhhh" desah zehra, akibat menahan rasa yang nikmat dan sungguh menghairahkan bagi zahid. Zahid membuka seluar dan boxernya, alangkah terkejutnya zehra 'wow so bigger and long ? How can ah? Muat ke?' Bisik zehra
zahid membawa sebelah tangan zehra dan meletakkan di ereksi zahid
"Usap sayang, see this junior so fucking hard because of you" zehra memegang ereksi zahid, di usap perlahan dikocak, lalu di cium zakar yang besar 7inch, tak muat tangan aku weh!
"Argh lembut nya jari you sayang, ahhh laju sayang, Ahhh i cant stand anymore" lalu zehra menjilat kepala zakar zahid, slupp nyummy dan akhirnya zahid klimaks, di telan air mani zahid, habis."Thanks dear" sambil mencium sekilas di pipi gebu zehra.
"Oh ye dear, actually tadi datang sini sebab nak inform somethings, tapi benda lain pulak yang jadi. I kalau dengan you, semua lupa"
"Dasar gatal"
"Dengan you je sayang"
"Btw apa you nak cakap tadi
"Oh pasal tu, company nak pergi bercuti bersama staff untuk meraikan 26years old in this succesfull company, so i nak you inform to every leader of department masuk meeting, hmm lepas lunch nanti, Oke!"
"oke boss, anything else?"
"Hm i rasa tu je, btw lunch date dengan i eh?"
"Erm tak boleh, sebab saya nak jemput parents saya nanti""Wah, uncle and aunty balik harini ke ? I see, so kita pergi jemput sesama nak? Boleh kita lunch sekali?"
"Err tak susahkan awak ke?"
"Eh taklah sayang, bukan orang lain pon ayah and mak mertua saya jugak, masa sekarang ni lah nak tunjuk bakal menantu yang mithali"
"Berangan tak sudah, siapalah nak kahwin dengan dia" bisik zehra
"Apa sayang? Tak dengar?"
"Eh takde pape, saya cakap bos ni handsome, kalau tak laku tak tahulah"
"Puji saya nampak, ops lupa tadikan awak da dapat habuan, btw sedap awak usap dan isap my junior terasa lembut jari jemari awak tu" ujar zahid sambil mengentit matanya
YOU ARE READING
love me like you do baby
Romancelove story, unexpected love.. 'Berjumpa, berkenalan, bergaduh dan sekarang jatuh cinta akhirnya siapa tahu itulah titik permulaan kebahagian kisahnya. "Cinta tak perlu di paksa, cinta tak perlu di kejar dan cinta tak perlu mengemis Ia datang sendiri...