Hobi's pov
Bylo půl osmý a já teprve vstával. Doufám, že na mě Yoongi nezapomněl a napíše mi, včera už mi totiž nepsal a já mu psát nechtěl. Nebo spíš, neměl jsem čas. Jakmile jsem přišel domů lehnul jsem si a okamžitě usnul, vzbudil jsem se až někdy po půlnoci a nechtěl jsem ho budit - jestli teda spal.
minsuga: Hele tak jsme za chvíli v Soulu, můžeš pomalu vyjít ke škole😏😂
unknown_boy: Dobřee, kdybych tam nebyl tak na mě chvilku počkej, teprve jsem vstával.😂😂😂
minsuga: Jaaj ale nemysli si, že na tebe budu čekat 4 hodiny😂
unknown_boy: Nojo prosimtě. Hele du se oblíct a du, tak zatim😇
minsuga: Dobře tak čaau.🤗
Zobrazeno 7:47.
Uživatel *unknown_boy* se odhlásil.Uživatel *minsuga* se odhlásil.
Zvedl jsem se z postele a šel ke skříni, kde jsem hledal něco v čem bych mohl mezi lidi. Nakonec to vyhráli černý roztrhaný kalhoty a delší bílý tričko. Ještě jsem si vzal mikinu, do jedný kapsy peněženku, do druhý klíče a už jsem vycházel z baráku. Je 7:58, snad to stihnu dokud tam Yoongi nebude.
_
,,Čekám na tebe 5 minut kamaráde!" zařval na mě Gi jakmile jsem vešel na pozemek školy. Udýchaně jsem k němu došel a zapřel se rukama o kolena a vydýchával svůj ranní běh. Fuu dalo mi to zabrat.
,,Sorry já zapomněl na čas," Omluvil jsem se a snažil se popadnout dech. Celou dobu jsem běžel a od školy to mám docela daleko.
,,Dobrý, hele nejdřív půjdem k nám a pak půjdem ven ok?" Navrhl mi a bez čekání na odpověď se vydal směrem k němu domů.
,,Nechtěl by ses radši do postele?" Jen co jsem to dořekl otočil se na mě a zvedl obočí. Teď mi došlo co jsem to řekl.
,,Ježiš ale jako normálně spát. Nevypadáš zrovna nejlíp," uchechtl se a znovu se vydal k sobě domů.
,,Uvidim doma, ale lehnul bych si rád," Nic jsem mu neodpověděl a jen ho dohnal a srovnal s ním krok.
_
Celou cestu k němu jsme mlčeli. On si celou dobu hrál s klíči, což mě docela iritovalo, ale přežil jsem to. Momentálně jsem u něj v pokoji a sleduju ho, jak sebou fláknul do postele a usnul. Aha, chápu. Zakroutil jsem hlavou a jednoduše si lehnul k němu. Však už jsme spolu v posteli spali tak co. Ještě chvíli jsem ho pozoroval dokud jsem nakonec taky neusl. Snad se nelekne, až mě vedle sebe uvidí.-・-
ʆ𝖺𝗋𝗂𝗌𝖺
ČTEŠ
unknown | yoonseok ✔︎
FanfictionSociální sítě, dneska je má snad každý. Někdo jen tak pro zábavu, někdo kvůli tomu aby byl in. A co Yoongi? Kvůli čemu si založil onu sociální síť? Chtěl poznat někoho nového. Bohužel ale narazil na něj, na pana Neznámého. 20170331 20170615 |:první...