part forty-two

1.1K 114 5
                                    

❗️kapitola 18+❗️

Yoongi's pov

,,Zlato vstávej, jsme tu," zašeptal mi někdo do ucha a lehce se mnou zatřásl. Zabručel jsem a chtěl se otočit na druhou stranu, no to by mi v tom nesmělo něco překážet. Unaveně jsem otevřel oči a koukl se na důvod, který mi nedovolil pokračovat ve spánku. První důvod byl Hobi, který se nade mnou skláněl a u toho se usmíval, ten druhý důvod byl pás, který se mi zařezával do boku. Odepl jsem ho a posadil se.
,,Kolik je hodin?" zeptal jsem se a promnul si oči.
,,Něco kolem osmé hodiny. Pojď, už jsme tady," usmál se a natáhl ke mně ruku ať můžu vystoupit. Vystoupil jsem a za jeho pomoci se dostal před krásný domeček, byl sice malý ale i tak byl nádherný.
,,Waau, to je nádhera!" usmál jsem se a dal Hobimu pusu na tvář.
,,To si to ještě neviděl vevnitř. Pojď," Chytl mě opět za ruku a táhl mě ke dveřím, které otevřel a pobídl mě, ať vejdu. S úsměvem jsem vešel a nestačil se divit, jak krásné to tu bylo. Nato, že to byla chata tak to tu bylo velmi moderně zařízené. Celou dobu co jsem si to tam prohlížel ze mě Hobi nespustil oči. Stále na mě koukal a u toho se usmíval.
Po delší době kdy jsem měl dolní patro prozkoumané, jsem se společně s Hobim vydal do dalšího patra, kde by se měla nacházet ložnice s koupelnou. Jako první byli dveře do koupelny. Sprchový kout, prostorná vana, zrcadlo přes celou zeď - jedním slovem dokonalost. Zavřel jsem dveře a vydal se ke druhým dveřím, které vedly do ložnice, která byla snad nejhezčí ze všech místností tady. Jakmile jsem ale uviděl postel, skočil jsem na ní a nehodlal z ní vylézt. Asi jsem se zamiloval.
,,Jak tak vidím, postel sis zamiloval hned co?" zasmál se Hobi a šel si sednout ke mě. Jen jsem pokýval hlavou a dál ležel a měl v plánu znovu usnout, jenže to by mě nesměl někdo vyrušit.
,,Hmm...co děláš?" zeptal jsem se Hobiho, který mi seděl na zádech. Jen se uchechtl a začal mi masírovat záda. Tak takovéhle uvolnění jsem dlouho nezažil.
Když přestal, otočil jsem se čelem k němu, Hobi na mě stále seděl, akorát teď mi seděl na břichu. Usmál jsem se na něj a propletl si s ním prsty. Úsměv mi opětoval, sklonil se ke mně a dal mi jemnou pusu na rty. Já jsem si ho však přitáhl za zátylek blíž a začal ho líbat. Usmál se do polibku a začal ze mě sundavat mikinu. Pomohl jsem mu a sundal si jí. Ruce mi chytil jednou rukou nad hlavou, druhou mi vyhrnul tričko a začal mě hladit na břiše. Usmál jsem se do polibku a dál si vychutnával jeno doteky. Po chvíli vyjel výš a jemně stlačil bradavku. Díky tomu jsem se lehce prohl v zádech, jelikož jsem na bradavkách hodně citlivý, a rozpojil tak náš polibek kvůli vzdechu, který opustil mé rty. Hobi si sedl o něco níž a sundal mi konečně tričko. Jelikož se mi nelíbilo, že on byl stále oblečený, sundal jsem mu tričko taky. Jakmile jsem z něj dostal ten jeden kus oblečení, vrhnul se opět na mojí hruď a tu začal opečovávat rty. Zatímco jednu bradavku měl v ústech, druhou spracovával rukou. Byla to pro mě neuvěřitelná slast. Zapletl jsem mu ruce do vlasu a slabě za ně zatahal.
,,Ne-neprodlužuj t-o," zavzdychal jsem a opět mu zatahal za vlasy. Nic neodpověděl, jen se ode mě odtáhl a pomalu mi začal rozepínat pásek u kalhot. Rozepínal ho strašně pomalu a mě to přivádělo k šílenství.
,,Děl-ah-" Nedokončil jsem slovo, jelikož mi stlačil mojí už pěkně tvrdou chloubu přes kalhoty. Nezmohl jsem se na nic jiného než na hlasitý vzdych. Hlavu jsem měl zvrácenou dozadu a oči zavřené. Zajímalo by mě, co budu dělat až příjde na to hlavní.
,,Vážně to chceš?" zeptal se mě najednou Hobi a pomalu mi začal sundavat kalhoty zátoveň i s boxerkami. Zakýval jsem hlavou a dál čekal až to ze mě sundá.
Po delší době už konečně letěly moje kalhoty a boxerky někam pryč a já se začal neuvěřitelně červenat. Zakryl jsem si už teď hodně tvrdý rozkrok a odvrátil od něj pohled. Jen se zasmál a stoupl si. Po očku jsem sledoval, jak si sundavá kalhoty a ty taky odhazuje někam do útrob pokoje. Boxerky si ale stále nechal na sobě, i tak ale bylo vidět, že už je hodně nadržený. Lehnul si zpět ke mně a odendal mi ruce, které následně spojil nad hlavou.
,,Nezakrejvej se, si nádherný," řekl a celého mě projel pohledem. Zrudnul jsem snad ještě víc. Bylo mi neuvěřitelně moc trapně. Poté co si mě prohlídnul se sesunul trošku níž, k mému rozkroku. Rukou mi jel po břiše a zastavil se až na mém podbříšku, kde mě začal lehce hladit.
,,Uvolni se," zašeptal a dál mě hladil. Trošku to pomohlo a já se uvolnil. Usmál se a začal opečovávat můj rozkrok, který neuvěřitelně tepal. Foukl mi na špičku a já se mohl zbláznit. Chvíli mi ho honil, vypadalo to jako by mě mučil a užíval si to.
,,Ahh-.." zavzdychal jsem překvapením, když si ho najednou strčil celého do pusy. Vzal si ho až po kořen a já myslel, že vybuchnu. Zapletl jsem mu prsty do vlasů a snažil si určovat vlastní tempo. To mi však nedovolil a odtáhl se ode mě. Koukl jsem se na něj vražedně. Jen se usmál a dal mi tři svoje prsty před pusu. Hned mi bylo jasný proč, proto jsem si je vzal okamžitě do pusy a snažil se je co nejvíc naslinit, aby mě to nebolelo. Celou dobu mě pozoroval a bylo vidět, že se drží aby ho do mě hned nestrčil. Po nějaké době usoudil, že už to stačilo a prsty, které byli ještě před chvílí v mé puse, se přiblížil k mému vstupu. Prvním prstem zatlačil a snažil se dostat hlouběji, no já se však stáhl a nedovolil mu to.
,,Uvolni se," opět zašeptal a snažil se do mě znovu dostat. Poslechl jsem ho a snažil se trošku uvolnit. Ani jsem se nenadál a už byl ve mě celý jeho prst. Sykl jsem bolestí, ale zároveň jsem cítil tu neuvěřitelnou slast. Po chvíli do mě strčil další prst a já myslel, že se zblázním. Sice to pořád trošku bolelo, ale musím si zvyknout, co budu dělat až ho do mě vrazí?
,,U-už ho do mě strč!" řekl jsem trochu nahlas a přirazil proti jeho prstům. Vyndal je ze mě a s tichým ,,jak si přeješ" ho do mě vrazil až po kořen. Vykřikl jsem bolestí a z očí se mi spustili slzy. A pak jsem si uvědomil, kdy si stihnul sundat boxerky?
,,Promiň, počkám až si zvykneš," Skonil se ke mně a začal mě líbat. Líbal mě jemně, jako by se bál, že se rozpadnu. Polibky jsem mu oplácel a stále se snažil si zvyknout. Trošku mi to trvalo, přeci jen, neměl ho nejmenšího. Docela lituju toho, že jsem o něm řekl, že má žížalku. Přirazil jsem proti němu a on tak pochopil, že může. Odtáhl se ode mě a začal lehce přirážet. Zaryl jsem mu nehty do zad a vzdychal tak hlasitě, že mě museli slyšet až v Seoulu.
,,R-rychleji," zavzdychal jsem a on začal přirážet víc.
,,Ahh- tam!" Skoro jsem zařval a prohl se v zádech, když narazil na mojí prostatu. Pochopil a začal přirážet pouze tam.
,,Já už-už-" Nedokázal jsem to dopovědět, čekal jsem jen na ten moment uvolnění. Chytl mojí opět tvrdou chloubu do ruky a začal jí honit v rytmu přírazů. S hlasitým vzdechem přes celý barák jsem se udělal do Hobiho ruky a částečně i na břicho. Po několika přírazech vyvrcholil hluboko do mě i Hobi. Ještě chvíli ve mě zůstal a poté se svalil vedle mě. Objal mě okolo pasu a přitáhl si blíž k sobě. Oba jsme byli strašně moc unavení, bylo nám v tu chvíli jedno, že bychom měli navštívit sprchu.
,,Byl si úžasnej," usmál se na mě Hobi a dal mi pusu na tvář.
,,To ty. Miluju tě," Já ho naopak po tváři pohladil. Otočil jsem se čelem k němu a už pomalu odcházel do říše snů.

,,Já tebe taky."

-

03.08.2018 = kapitolu jsem opravovala a úplně si vzpomínám, jak mi bylo neskutečně trapně, když jsem kapitolu psalax'Ddd
teď to se mnou vůbec nic nedělá a já jsem ráda, že už se necítím tak trapně..:)xd

-・-

ʆ𝖺𝗋𝗂𝗌𝖺

unknown | yoonseok ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat