minsuga: Dobrý ráno, jak ses vyspal?😇
Odesláno 7:18.
minsuga: Vidim, že si online, stalo se něco?
Odesláno 7:24.
minsuga: Hobii~~
Odesláno 7:35.
Uživatel *unknown_boy* se odhlásil.
minsuga: Oh, chápu, asi ještě nemáš náladu, tak pak když tak napiš.
Odesláno 7:39.
Uživatel *minsuga* se odhlásil.Yoongi's pov
Zamkl jsem telefon a ten poté vložil zpět do kapsy. Myslel jsem si, že už by Hobi mohl mít náladu, ale asi jsem se zmílil. Stále mě tížil pocit, jestli jsem něco neudělal já, ale co? S povzdechem jsem se to snažil vyhnat z hlavy a rozhodl se konečně jít do školy. Dneska žádnej trénink nebyl, nebo aspoň o žádnym nevim teda, ale neměl by být.
Vzal jsem si batoh, v chodbě jsem se obul a vyrazil do školy. Dneska je výhoda, že nemáme matiku, ale zase máme dvě hodiny němčinu, což je docela opruz. Nemám rád němčinu, k čemu mi bude? Chápu angličtinu, tu aspoň někde využiju ale němčina je fakt k hovnu.
Jakmile jsem vešel do školy, okamžitě se na mě pověsil Jimin. Celou cestu od skříněk až do třídy jsem ho nesl na zádech, všichni na nás čuměli jak na debili.
,,Pusť mě už!" Snažil jsem se ho setřást, když už jsme stáli před třídou.
,,Ne, hezky až k lavici," Zaprotestoval a chytil se mě ještě pevněji.
,,Ty seš otravnej," Povzdychnul jsem si znuděně a znova ho podebral pod koleny aby náhodou nespadl. Vešel jsem do teď ještě hlučné třídy, no jakmile jsme vstoupili, všichni utichli a střelili zrakem k nám.
,,Co čumíte? Hleďte si svýho," Kreténi. To jste nikdy neviděli 2 nejlepší kamarády jak dělaj blbosti? Pokroutil jsem očima a odnesl Jimina k jeho lavici. Musel jsem však projít okolo toho.. uhm.. Hoseoka? Jo asi jo. Koukal na mě jako bych mu zabil rodinu. Koukl jsem mu do očí a nedzvedl obočí jakože 'máš problém?'. Odvrátil ode mě pohled a já konečně došel k Jiminovo lavici, která je jen tak mimochodem 2 lavice od něj. Zamyslel jsem se. Nemůže to být on? Blonďatej je, třeťák taky, jenže nevim jestli propadl. A přezdívka Hobi by k němu šla. Propaloval jsem mu záda, čehož si asi všiml a otočil se na mě. Odvrátil jsem pohled a shodil ze svých zad Jimina, který těžce dopadl na lavici.
,,A nelez na mě už, si moc těžkej!" Pokrčil jsem nos a sedl si na své místo.
,,Nojo prosim tě," Jen protočil oči a začal se připravovat na hodinu, což byla korejština. Jo ta docela jde. Já jsem si však místo učení vyndal mobil a napsal Hobimu. Nebo spíš chtěl jsem, nakonec jsem stejně pohledem střelil k Hoseokovi a opět mu propaloval záda. Nejspíš mu to bylo nepříjemný, protože se furt vrtěl no to mě však nezajímalo. Mě teď zajímalo akorát to, jestli to je opravdu Hobi nebo ne.
,,Yoongi, vidíte snad na Hoseokovo zádech něco zajímavějšího než je hodina literatury?" Probudil mě až učitelovo hlas. To už začala hodina?
,,Hm ani ne. Omlouvám se," usmál jsem se a už věnoval pozornost učiteli.
Musim zjistit, jestli to je fakt on nebo ne. Ale nejspíš se zeptám Jina, protože si myslim, že Hobi by mi to nepotvrdil. Po přestávce mu napíšu.-・-
ʆ𝖺𝗋𝗂𝗌𝖺
ČTEŠ
unknown | yoonseok ✔︎
FanficSociální sítě, dneska je má snad každý. Někdo jen tak pro zábavu, někdo kvůli tomu aby byl in. A co Yoongi? Kvůli čemu si založil onu sociální síť? Chtěl poznat někoho nového. Bohužel ale narazil na něj, na pana Neznámého. 20170331 20170615 |:první...