Yoongi's pov
,,Půjdeš se mnou dneska někam?" zeptal jsem se Jimina když už byl konec poslední hodiny a my mohli jít domů.
,,Vždyť je pondělí kam bys chtěl jít?" uchechtl se na mě a obouval si boty.
,,No a? Nevim potřebuju se nějak odreagovat," Zamkl jsem skříňku a otočil se na Jimina, který stál těsně u mě. Docela jsem se ho lekl.
,,Můžu ti pomoct odreagovat se i jinak," ušklíbl se a lehce se na mě natiskl a já díky tomu skončil namačklý na skříňkách. Byli jsme tu sami a já se ho v tuhle chvíli i bál.
,,A jak prosimtě?" I tak jsem ale dělal blbýho a překřížil si ruce na hrudi, což se mu asi nelíbilo proto je od sebe rozpojil a chytl mi je nad hlavou.
,,O něčem bych věděl," zašeptal a přiblížil se ke mně ještě blíž. Jo kurva tak teď už se bojim hodně. Snažil jsem se dostat svoje ruce ze sevření ale měl mnohem větší sílu než já.
,,C-co děláš?" zeptal jsem se vystrašeně. Přiblížil se ještě o něco blíž a jeho rty nakonec skončili na mém krku. Začal ho sát a já se snažil ho od sebe odstrčit. Tohle se mi vůbec nelíbilo.
,,P-řestaň," Přeskočil mi hlas. Konečně se ode mě odtáhl. Krk mě bolel a nejvíc místo, kterému se věnoval.
,,Sakra co to do tebe vjelo?!" vyštěkl jsem na něj a šahl si tam kde ještě před chvílí byli jeho rty.
,,Nic, vůbec nic," usmál se, popadl batoh a zmizel za rohem chodby. Co to doprdele bylo? Vzal jsem si mobil a koukl se do odrazu na krk. Zalapal jsem po dechu. Ten debil mi tam udělal značku velkou skoro přes polovinu krku.minsuga: Tak seš asi kokot?! Jak to teď jako zakryju? A vůbec, co mi máš co dělat cucáky?!
chimchim: Proč bys to zakrejval?
chimchim: A proč bych nemohl?minsuga: Proč bych to zakrejval?! Sakra co řeknu mámě až to uvidí? A víš co si pomyslí lidi okolo?!
minsuga: Protože nemáš žádný právo na to mi je dělat..chimchim: Řekni jí, že ti to udělal tvůj nejúžasnější přítel..
chimchim: Jak se má Hoseok, už se objevil?🙂minsuga: To první přehlídnu.. K tomu druhýmu.., netajíš mi něco.?
chimchim: Proč bych měl?
Uživatel *chimchim* se odhlásil.
minsuga: To právě nevim..😶
Odesláno 13:34.
Uživatel *minsuga* se odhlásil.-・-
ʆ𝖺𝗋𝗂𝗌𝖺
ČTEŠ
unknown | yoonseok ✔︎
FanficSociální sítě, dneska je má snad každý. Někdo jen tak pro zábavu, někdo kvůli tomu aby byl in. A co Yoongi? Kvůli čemu si založil onu sociální síť? Chtěl poznat někoho nového. Bohužel ale narazil na něj, na pana Neznámého. 20170331 20170615 |:první...