Yoongi's pov
Byl jsem před školou a čekal tu na Hobiho nejmíň 10 minut. Doufám, že za chvíli přijde, má mi toho hodně co vysvětlovat.
Uběhlo dalších 5 minut a já už se otáčel k odchodu, že to nemá cenu, že už nepřijde, ale najednou jsem uviděl v dálce kluka s oranžovými vlasy, jak jde ke mně. Počkal jsem tedy až ke mě dojde a pak udělal nečekanou věc, kterou nejspíš nečekal ani on. Vlepil jsem mu facku a poté ho silně objal. Nejspíš byl zaskočen takže mi objetí neopětoval.
,,Ty kreténe kde si byl?! Víš jakej jsem měl strach?!" zahuhlal jsem mu do hrudě, jelikož jsem se k němu stále tiskl a nehodlal ho pustit. Po dlouhé době mi objetí opětoval a zabořil mi hlavu do vlasů.
,,Promiň," zamumlal a dal mi pusu na temeno hlavy. Nic jsem neodpověděl, jen se usmál a zmáčkl ho ještě víc.Bylo po škole a já se rozhodl vzít Hoseoka ke mně abych mu představil Jacksona, sice jsem mu to vše vysvětlil, no myslim si, že mi slova "je to jen kamarád" nevěří. On sám mi ale neřekl kde byl a jak to tak vypadá tak mi to ani nehodlá říct, takže to nechám být, sice mě to zajímá, ale nechám ho ať mi to řekne buď sám nebo neřekne vůbec, nebudu ho nutit, hlavní je, že je zpět.
,,Jdeš teda?" zeptal jsem se ho když ke mně přišel. Usmál se a pokýval hlavou na souhlas. Vykročili jsem tedy směrem ke mně domů, chytil mě za ruku, což mě docela zaskočilo, ale nechal jsem to tak a ruku v ruce jsme se vydali ke mně.,,Jacksone si doma?!" zařval jsem na celý barák, když jsem vešel dovnitř.
,,Neřvi blbečku!" zařval nazpět a já se musel uchechtnout. Sundal jsem si batoh ze zad a Hobimu jsem pokynul aby šel za mnou. Jako první byla kuchyně, tam Jackson nebyl.
,,Kde si?" Pochyboval jsem o tom, že by byl v obýváku.
,,V pokoji, proč?" zeptal se, no nějak jsem nezaregistroval, že by ke mně šel. Povzdychl jsem si, chytl Hobiho za rukáv a vyšel s ním schody do mého pokoje, kde momentálně spal i Jackson. Nebojte se, spal na zemi.
,,Ahoj," pozdravil jsem ho když jsem vešel do pokoje. Vím, celkem brzo.
,,Hmm," odpověděl a dál se koukal do mobilu.
,,Máš hodně upovídanýho a veselýho kámoše jak tak koukám," ozval se najednou Hobi a Jackson po něm střelil pohledem.
,,Kdo to je?" Odložil telefon stranou a zvedl se z postele a šel směrem k nám.
,,Jacksone, tohle je Hobi, můj-" Co byl, můj kamarád?
,,Jeho přítel, těší mě," Natáhl před sebe ruku. Koukl jsem se na Hobiho překvapeným pohledem, stejně tak i Jackson. On se na mě jen usmál a dál čekal s rukou nataženou až se představí Jackson, i když už ho znal.
,,J-ackson, jeho kamarád, taky mě těší." usmál se nakonec Jackson a podal Hobimu ruku též. Sjel jsem pohledem na jejich spojené ruce a všiml si, jak Hobi trošku víc stiskl jeho ruku a pohledem mu jasně dával na jevo, že se má ode mě držet dál. Usmál jsem se. Žárvlivej Hobi, hezká představa.-・-
ʆ𝖺𝗋𝗂𝗌𝖺
ČTEŠ
unknown | yoonseok ✔︎
FanfictionSociální sítě, dneska je má snad každý. Někdo jen tak pro zábavu, někdo kvůli tomu aby byl in. A co Yoongi? Kvůli čemu si založil onu sociální síť? Chtěl poznat někoho nového. Bohužel ale narazil na něj, na pana Neznámého. 20170331 20170615 |:první...