part twenty-nine

1K 133 0
                                    

Hobi's pov

,,Hej," Zatřepal se mnou někdo ,,vstávej, musíme do školy." Něco jsem zamumlal a ohnal se rukou po osobě, co mě budila ze spánku.
,,VSTAŇ!" Najednou někdo zařval a já okamžitě vylítl z postele.
,,Co je?!" Rozhlédl jsem se okolo sebe a u dveří uviděl Yoongiho jak se usmívá.
,,Musíme do školy," řekl a zmizel za dveřmi, které vedou na chodbu. Protočil jsem oči a znova si lehnul. To jsem spal až do druhýho dne? Zvláštní. Po chvíli mi ale něco docvaklo.
,,Yoongi vždyť já tu nemám žádný věci!" zařval jsem na něj s domněnkou, že je na druhý straně baráku.
,,Já vim, proto sem tě taky vzbudil tak brzo. Uděláme si menší výlet k tobě domů," Vykoukl na mě zase ze dveří a usmál se. Nic jsem mu neodpověděl a snažil se posadit a následně i postavit z postele. Nebudu vám lhát, trochu mi to trvalo.
_
,,Tak děleej!" Netrpělivě poskakoval u schodů, zatímco já si oblékal mikinu.
,,Vždyť už jdu," Protočim oči a projdu okolo něj do předsíně, kde si nazuju boty.
,,Je 6:35, to stíháme ne?" zeptal se a otevřel dveře, které následně zamknul.
,,Ale jo, měli bychom," Pokývu hlavou a vydám se směrem domů.
_
,,Půjdeš dovnitř?" zeptal jsem se ho když už jsme stáli u mě před barákem.
,,Počkám tady," Opřel se zádama o rám dveří. Jen jsem přikývl a vydal se do pokoje, kde jsem si do batohu dal věci na dnešní den a poté si ze skříně vzal černý kalhoty a k tomu černý tričko. Rychle jsem přešel do koupelny kde jsem hodil 2 minutovou sprchu a rychle se oblékl do věcí. Bože, zase nestíháme. Seběhl jsem rychle schody a z kuchyně si vzal ještě flašku s vodou.
,,V klidu, vždyť nehoří," Lhostejně prohodil Gi, když jsem si rychle nazouval boty. Koukl jsem se na něj.
,,První hodina je angličtina a ten učitel mě moc nemá rád, chápeš," debilně jsem se usmál a rychle zamkl dveře. Popadl jsem Giho za rukáv a tahal ho do školy. Momentálně mi bylo jedno, že mě nestíhá, já musel přijít na angličtinu.
__

minsuga: Nudim se.
minsuga: Co ty?

unknown_boy: Bejt tebou se učim za chvíli si zkoušenej..

minsuga: Na to kašlu to nějak okecam..🙂

unknown_boy: Když myslíš..

Odesláno 10:05.
Uživatel *unknown_boy* se odhlásil.

Zobrazeno 10:07.
Uživatel *minsuga* se odhlásil.

-・-

ʆ𝖺𝗋𝗂𝗌𝖺

unknown | yoonseok ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat