Kellys perspektiv

169 4 0
                                    

Jag springer ut genom dörren och sätter på mig hjälmen för att sedan hoppa upp på min svarta moppe. Efter det gasar jag snabbt iväg mot söder med vinden i håret och stressen flödande i kroppen. Även fats vi bara har textat i typ 2 veckor så har vi typ klickat fett bra, och jag vill inte att något ska hände med denna banana. Egentligen vet jag inte om han är riktig, men han har skickat bild på sina kompisar som är typ Milan, Hannes, Mac av någon konstig anledning (?) och Philip.K. Så jag antar att han måste känna dom på något sätt och då kan han ju inte vara en psykopat, eller hur?

Jag springer in till huset där musiken och stanken av alkohol flödar ut genom. Det är verkligen en vild fest som pågår här, tänk om någonting har hänt Banana? (asså fyfan vad cringe det låter hahah dör). 

Jag tittar mig förvirrat omkring i huset. Några som hånglar i ett hörn, en tjej som spyr vid diskhon, tre killar som dansar vit och slår armarna omkring sig. Men ingen som verkar vänta på någon. Hur i hela friden ska jag kunna hitta honom? Jag kanske kan fråga typ Philip om han har sett honom?

Irriterat tittar jag mig runt i huset för att hitta någon av hans kompisar. Efter en stund av hopplöst letande sätter jag mig vid vattnet  en stund. Jag hoppas att ingen skulle komma fram till mig, egentligen så vill jag bara ligga hemma i min säng och sova. Klockan är ändå 5 på morgonen, hur kan festen hålla på så här länge? 

Jag kan känna hur bryggan guppar lite som om någon går på den, men jag är för trött för att vända på huvudet och kolla vem det är. Bara det inte är en sliskig södermalmskille så är jag nöjd. Försiktigt tittar jag bredvid mig där personen sitter. Jag vänder huvudet mot ansiktet och får en chock av vem det är.

Ask f.m || M.G (AVSLUTAD)Where stories live. Discover now