Ellas perspektiv

175 4 0
                                    

Jag tar Mac i handen och springer ut i bikini och in till hallen där alla tjejerna står, och Martinus?! Vad i hela?!
"Ehm, vad gör du här?" stammar jag och Marcus går fram till sin bror.
"Alltså jag tänkte bara säga att jag slog rekordet på FIFA.." mumlar han.
"OMG?! DU SKOJAR!!!" skriker Mac och hoppar runt i hallen med händerna över huvudet. Jag bara stirrar med oförstående ögon på honom och hans tvillingbror.
"Är det bara jag som inte fattar någonting?" viskar jag till mina bästa tjejkompisar. De bara nickar lite och viskar någonting tillbaka, jag frågar sedan vad de snackar om.

"Jo, vi har lovat att springa till varandra så fort den andra toppade ligan." förklarar Mac och jag bara himlar med ögonen, så typiskt killar alltså. (jag vet inget om FIFA så sorry om jag skrev helt fel där haha).

"Ni är bara för konstiga alltså, men stannar du eller Martinus?"

"Eh, visst. Men bara om det är okej med dig Kelly?" svarar han och jag tittar mot Kelly som bar nickar och säger "självklart". Vi alla beger oss mot baksidan där bubbelpoolens lock är av och den vanliga swimmingpoolens tak också är av. Eller baktjutet, vad man nu säger?

"Jag tror att jag har några gamla badbyxor som Mac glömde hos mig, kanske du kan låna de Tinus?" föreslår jag och pekar mot huset för att visa att han kan gå upp på mitt rum. Han gör precis som jag säger, alltså går upp till mitt rum.

Jag ber Marcus ta en bild på oss alla fyra när vi sitter i vattnet på en jätteflamingo, efter den är tagen visar han den för oss och vi blir så nöjda att vi lägger ut den på instagram. Fast Kelly säger att hon vill stryka för sitt ansikte.

 Fast Kelly säger att hon vill stryka för sitt ansikte

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

"Friends is all you need"

Ask f.m || M.G (AVSLUTAD)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang