Kellys självmord

225 6 1
                                    

Helt plötsligt rycker jag till och illusionen är borta. Jag reser mig skakigt upp från sängen och går in till badrummet där jag sköljer av mitt svettiga ansikte. Blicken jag får av mig själv i spegeln är skräckslagen och deprimerad. Att bli påmind om att mitt livs kärlek var otrogen är inte det roligt, men att uppleva det återigen är ännu värre. Jag förstår egentligen inte hur jag överlever detta. Kanske jag inte kommer att överleva detta? Kanske jag borde ta livet av mig just i denna sekund för att slippa al depression innan jag dör? Smidigt viskar jag upp mammas sovtabletter från badrumslådan och häller ut de på handfatet. Där står ett glas som jag försiktigt krossar tabletterna med. Vattnet från kranen strömmar in i glaset som är fyllt med pulver från sömntabletter. Jag tar en klunk och grimaserar, detta händer verkligen...

Snabbt sveper jag hela glaset i fyra stora klunkar. Sedan går jag tillbaka tillsängen där jag nyss låg och upplevde allting igen. Smärtan, tårarna, ljudet av mitt hjärta som krossades, allting återigen uppseglades framför mina ögon. Kanske han aldrig älskade mig, kanske han bara var tillsammans med mig för sex eller popularitet? Kanske jag egentligen inte förtjänade honom och hans kärlek. Kanske jag är värd att dö? Det var den sista tanken som for igen mitt huvud innan allting plötsligt suddades ut och blev svart...

Ask f.m || M.G (AVSLUTAD)Место, где живут истории. Откройте их для себя