Hayal

1.7K 75 29
                                    

***(dead) 

pencerenin önünden oturduğumuz dağ otelinden küçücük görünen hastaneye bakıyordum.Bu sadece bir rüya melis sadece bir rüya o ısırıldı bunu biliyorsun.

**pırıl**:Bu rüya değil melis.Rüya değil.sen.sen beni bıraktın ölüme bıraktın koruyamadın hani arkadaştık hani dosttuk.DOSTTUK.!...

Melis: Sen ölüsün. sen ölüsün,sen ölüsün,SEN ÖLÜSÜÜN.!!!


o kadar çok bağırdım ki pırıl,derin,ve ufuk çoktan uyanmış silahlarını kavramış,bana uykulu gözlerle bakıyorlardı.

Melis: Sadece hayal !

Derin: Dur tahmin edeyim Pırıl.Pişmanlık duyuyorsun çünkü son zamanlarda onu çok özledin

**Pırıl**:Söyle onlara beni gördüğünü söyle hadi!! hahahahah.

Melis: hayır,HAYIR!!

Ufuk: ne Hayır ? 

Melis: ııım.sabah oluyor.uykunuzu açın bakalım bizi bugün ne maceralar bekliyor


Bugünden sonra farklı olucak,olmalı çünkü yanlızız  ve artık bir kişinin daha ölmesini kaldıramam zaten delirmeye başladım..

???***???******????*****????****

Güneş yine doğdu yine umursamaz bir ışıkla aydınlandı heryer.Peki ne zaman kararıcak hava? ne zaman yağmur yağıcak babam ? Beni,bizi bıraktığın için gökyüzü neden ağlamıyor babam ? neden yas tutmuyor Babaam.!?

**Pırıl**: Çünkü kimse üzülmüyor meliscim.hahaha sen bile

melis: bu sen değilsin pırıl,biliyorsun 

**pırıl** acı,üzün beni değiştirdi ben öldüm ben ben ÖLDÜM.!

MELİS:HYAAAAAA.!

Ufuk: melis iyimisin canım ? 

Melis: hııhh. haaaah.! iyiyim iyiyim.


Duru gibilerin ölmesi yerine neden masumlar ölüyor? Bu adaletmi ? hayat herzaman oyun oynarmı ?  Bize hiç gülücek mi ? 

tıkk**tıkk**tıkk!**

Duru: ex dostun geldi.!!  aşağı gelin.

Melis: Başlıyoruz.

****************


aşağı indiğimizde herkes giyinmiş bizi bekliyordu bizde aralara girdik.ve dinlemeye başladık belli başlı kurallar mesela ışıkları kapalı tutun silah ateşlemeyin..falaaan filaaan.  kafamı yana çevirip camdan dışarı baktım daha sonra ufuğun koluma vurduğunu hissetim hemen baktım adam beni işaret ediyordu..

"gel melis"


şaşkın bakışlarla adamın yanına çıktım adam;

"Arkadaşlar bu kızı küçüklüğümden beri tanırım kendisi çok cesurdur,ve bizimle olmasından dolayı gerçekten çok şanslısınız.Bundansonra o ve arkadaşları bize yardım edicek."

melis: tabikide !  sizi ilk başta hatırlayamamıştım mehmet amca 

"Baban benim çok korumacı olduğumu düşünüp daha sonra beni senden uzaklaştırmıştı,çünkü ben böyle bir şeyin olacağını biliyordum,ve bunu babana anlattım ve baban doğal olarak bana inanmadı.ve deli olduğumu düşündü..."


sesler yavaş yavaş kısılmaya başladı adam konuşuyordu ama çok kısık sesle ve daha sonra tamamen ses gitti etrafıma ne oluyor diye bakınırken pırılı gördüm.

***Pırıl****: Kimseye güvenme melis BABAMA BİLE belki yaşıyor ha YAŞIYOR YA KESİN KESİN YAŞIYOR BEN ÖLDÜM AMA O YAŞIYOR.! BENİ VURAN ADAM YAŞIYOR.!!

Melis: Suuuuuuuusssss!! hıaaaaaa.!!


duvara gömdüğüm başımı kaldırdığımda herkes bana bakıyordu.herşey düzelmişti ve şaşkın gözelerin arasında en sonra bir kahkaha duydum  DURU..

Duru: Oyun başlasın.!

The Walking Dead TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin