Gözlerimi açtığım da karanlı bi yerdeydim ! Neresi burası ? (!) Off allah'ım bana yardım et ! ... Barış kurtar beni ! Lütfen... lütfen ! Bu adama o kadar güvenmiyorum ki , ne yapacapı hiç belli olmaz ! Nerdeydim ben ? Karanlık bi
Odadaydım... ve bir
Sandalyeye bağlıydım.
Ne yapacaktım şimdi ?
Barış yoktu yanımda !
Hatta kimse yoktu !
Şimdi ne ben ne yapacaktım !
Bunları düşünmek yerine bağırmanın en doğru karar olduğunu anladım ve bağırmaya başladım ;"İMDAT ! KİMSR YOK MU ? (!) YARDIM EDİN LÜTFEN ! "
ben bağırdıktan sonra kapının açılma sesini duydum. Allahım birilerini geliyor ! Şükürler olsun !
Karanlıktan çok yüzü gözükmüyordu. Ama ;"Boşuna bağırma seni kimse duyamaz ! "
O adamdı ! Babam ! Gitti ve
odanın ışığını açtı. Içık açılunca gözlerim kamaşmıştı ve etrafa kısık bakıyordum. Ve daha sonra teledonumu burnumu dibine getirdi ve Barış'tan gelen
mesajları gösterdi. Ve ;"Bak sevgilin ne yazmış sana. Çok da merak etmiş ! Ohh rahatlığa bak anne yok baba yok rahatım
Kim görecek kim kızacak derdi
De de yok ! Mis valla ! "Gözlerim dolmuştu... Ben hiç bi zaman öyle düşünmemiştim... düşünmem de... Barış'tan gelen
Mesajlara baktım. Tabi bulanık
Gözkerle okumak biraz zor
Olsa da şunlar yazıyordu ;Aşkım : Aşkım nerdesin ?
Aşkım : Banu seni arıyor. Ben de merak ettim. Nerdesin söyle alaıyım seni ?
Aşkım : aşkım iyi misin ? Bak korkmaya başladım. Hadi nerde olduğunu söylede seni alayım.
Aşkım : Deniz bişeyler söyle ...
Kıyamam yaa... nasıl da merak etmiş. Ama ben bunları düşünmek yerine o adama - babama (!) - ;
"NE YAPACAKSIN BANA ! ANNEMLE YAPTIKLARIN YETMEDİ Mİ ? NİYE BUNCA YIL SONRA GELDİN ? HEE NİYE ? "
diğer tüm sorularımı eş gwçti ve ilk soruma ;
"SANA NE YAPACAĞIM BİLİYOR MUSUN KÜÇÜKHANIM ? (!) İLK İŞİM SENİ BURDAN GÖTÜRMEK OLACAK ! BURDAN GİDECEĞİZ VE O SEVGİLİNDEN DE AYRILICAKSIN!"
"BUNU ASLA YAPMAM ! "
"Yapmaz mısın ? Peki o zaman ona ve sevdiklerine de zarar veririm. Annesi vardı dimi ? Yaşlı biraz ama olsun iş görür "
Sırıttı. Ve birden ciddileşip ;
" Eğer aramazsan sevgilin çok üzülür Deniz ! Çokk ! ... "
"Yapma ! Bırak beni lütfen ! "
"Sus ! Kes ağlamayı ! Şimdi arıyorum bişey belli edersen sana dediklerim aynen geçerli olur! "
Telefonumdan 'Aşkım ' ı bulup aradı. İlk çalışta açıp ;
"Nerdesin aşkım yaa ? O kadar merak ettim ki seni ... nerdesin şimdi ? Gelip alayım seni . "
"İstemiyorum Barış "
"Ne demek istemiyorum ? Meraktan öldüm diyorum Deniz anlamıyo musun ? Nerdesin söyle şimdi "
Babam kaş göz işaretleriyle ' çok uzatma ' der gibi harelet yaptı. Bende ;
"Bak Barış , seni istemiyorum artık. Sevdiğim adamla burdan gideceğim. Yeni bi hayat kuracağım ve sen olmayacaksın. Her neyse telefonum şuan da çekmiyor. Ve sevdiğim adam da yanımda. Elveda..."
Babam telefonu kapattı ve ;
"Afferim ! Şimdi seni çözeceğim ve bi odaya götüreceğim. Orda uyuyacaksın ve yarın erkenden burdan gideceğiz "
Kafamı salladım sadece. Ellerimi çözdü ve ayaklarımı da. Sandalyeden kalktım ve gösterdiği odaya doğru gittim. Bi evdeydik . Gösterdiği oda da ise eski bi yatak vardı. Bir şömine vardı. Bir komidin. Ve bir tanede tek kapağı kırılmış ve içi hafid tozlu bi gardolap vardı. Yatağa oturdum. O da gitti. O gidince hemen cebimden lazım olur diye aldığım peçetemi çıkardım ve şöminenin yanına gittim . İçinde yanmış ve sönmüş küçük kömür parçasını aldım ve peçeteye birşeyler yazdım hemen. Ve onu da yastığımın altına koydum. Ve yatağa yattım. Barış'ın beni bulacağı hayeli ile uyuya kalmıştım...
Barış
Ayrılık mı ? Ne demek ti şimdi
bu ? Neden böyle bişey
yapmıştı ? Neden ? Ama
telefonda söylediği sözler
çok ilginçti. Deniz böyle konuşmazdı. Sözleri teker teker
hatırlamaya çalıştım. İlk önce; "sevdiğim adamla birlikte burdan gideceğim " sözünü söylemişti. Bu bi şifre olabilir mi ? Bi yere gidecek ! Ve daha sonra " telefonum şuan da çekmiyor " demişti. Demekki çekmeyen bir yerde. Ve son olarak "sevdiğim adam da burda " sözüydü. Sevdiği adam aslında ona bunu yaptırağının adam olduğu ve bunları söylerken onun da yanında olduğu muydu ? Evet işte bu ! Bunlar bi şifreydi ! Başka bişey olmazdı. Çünkü Deniz böyle cümleler kurmazdı !
BEKLE AŞKIM GELİYORUM !Biraz kısa oldu farkındayım ama 100 okuyucuyu görünce paylaşıyım dedim ♥
Beni desteklediğiniz için teşekkür ederim hepinize ♥♥
Yorum ve vote'lerini unutmatın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk ( Yazılıyor)
RomanceBabası yüzünden tüm erkekleri aynı sanıp erkeklerden uzak duran...Ve erkeklerden nefret eden siyah düşleri içinde yaşayıp giden Deniz adındaki bir genç kızın aşk hikayesi...