~Hasta...~
~Bölüm müziği ;
~Feride Hilal Akın -gözlerimi kapatsam ~Sabah yeni uyandığım da saate bakmak için telefonumun ekranını açtım. Aşkım'dan 8 cevapsız arama...
Hemen geri aradım. Kısa bekleyişin ardından telefon biraz soluk biraz da kısık bir sesle açıldı.
" Efendim "
" Aşkım ben yeni uyandım duymamışım telefonu. Önemli bişey yok ya? "
" Önemli bişey yok. Sadece açmayınca merak edip fazla aramışım. "
"sesin tuaf geliyor. Hasta mısın? "
" yok iyim "
Öyle değildi iste. Ben anlarım. Dün ıslandığı için oldu kesin. Ve onu ben ıslanttığım için üzülmemem için söylemiyordu işte...
"Hmm, peki... Barış bizim buraya gelir misin? Sana önemli bişey söylemem lazım..."
"Barış derken? Aşkım'a noldu? "
"gel işte konuşmamız lazım. "
"Deniz bak ayrılalım falan diceksen zaten kötüyüm yapma bana bunu "
Ve bingo!!!
"kötü müsün ? "
"Hayır, yani şey "
Biraz durdu ve ;
"iyiyim yanlış imla kullandım "
"O zaman geliyorsun. "
"Off tamam geliyorum "
Telefonu kapatıp hemen üstümü giyindim ve aşağı indim. Benim aşkım hasta olduysa ona bakmam gerekiyordu sonuçta. Çorba kaynayınca kısık ateşe alıp hemen yukarı kata çıkıp Banu'nun odasına girdim. Tabiki uyuyordu.
" Banu'şum, bitanemmmm, canımmmm,... "
Lafımı bölüp ;
"Ne istiyorsun? "
Dedi uykulu bir sesle.
" şey biliyorum seni de rahatsız edicem ama birazdan Barış gelecek ve yanlız kalsak onunla? "
Gözlerini tamamen açmış gülerken ;
" 'Hadi gidin! ' diyorsun yani? "
Dedi.
"Hayır öyle değil. Şey-"
"Ayy şaka yapıyorum sende! Tamam hazırlanıyım ben sonra da Kaan'nın yanına geçerim "
"Yaa seni yerim ben yaa! Teşekkür ederim canım benim! "
"Bişey değil! Hadi git Melek'i uyandır sen. "
"Tamam "
Diyip Melek'in odasına gittim. Ama Melek çoktan uyanmış hatta yatağı da toplamıştı. Büyük ihtimalle sözlüsünün yanına gitmiştir diyerek alt kata indim. Çorbanın tadına bakıp altını kapattım. Nefis olmuştu! Birkaç dakika sonra Banu aşağı indi.
"Ben çıkıyorum. Kaan'la kahvaltı yapmaya gidicez "
"Tamam size afiyet olsun "
" Sağol canım "
O çıktıktan birkaç dakika sonra da Barış geldi. Hemen kapıyı açtım ama karşımda bu kadar iyi duran bir Barış beklemiyordum.
" Hoşgeldin "
Diyip hızlıca yanağını öptüm. Yanağı sıp sıcaktı. Hemen elimi alnına götürmek isterken elimi havada tutup ;
"iyiyim ben "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk ( Yazılıyor)
Storie d'amoreBabası yüzünden tüm erkekleri aynı sanıp erkeklerden uzak duran...Ve erkeklerden nefret eden siyah düşleri içinde yaşayıp giden Deniz adındaki bir genç kızın aşk hikayesi...