~ Ev ~
~Bölüm müziği ; ~
~Mutafa Ceceli -Hüsran ~
Nasıl ? ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
İyi okumalar :)
Yarın ev bakmak için Banu'yla gezecektik. Ama gördüğüm
rüyanın etkisinden hayal
çıkabilmiş değildim.Yeniden yastığıma kafamı koydum ama uyuyamıyordum işte !
Neden böyle bi rüya görmüştüm ki?
Uykunun bana haram olduğunu anlayınca etrafa bakındım
ama karanlık oda çok korkunç
gözüküyordu. Bende telefonumla uğraşmanın iyi olabiliceğini düşündüm. Telfonumm ! Allahım o adam almıştı ve geri vermemişti!
Nasıl alacaktım acaba ? Büyük ihtimal karakoldadır telefonum. Emin ellerdeydi. İçinde özel bişeyim yoktu ama o adamda olmasında! Yarın gidip alırdım ama telefonsuz birgün ! Ve şimdi uyursam nasıl sabah uyanacaktım ? Uyuyan Banu'nun yanına gittim ve yatağının yanındaki iphone'sini aldım. Son model bi telefonu vardı. Çünkü zengindi. Telefonunu alıp bildiğim şifteyi tuşladım ve sabah 07:30 için alarm kurdum. Ve kendi yatağımın yanına koydum. Evet , şifreyi biliyorum ve Banu şuan uyuyor istesem herşeyi didik didik eder kurcalayabilirdim. Ama yapmam ! Bunun birinci sebebi Banu benden bişey saklamaz , herşeyini anlatırdı. İkinci sebebi ise de ona olan sonsuz güvenimden dolayı bakmadım. Canım sıkılmıştı yine uykum var ama uyuyamıyordum. Dışarı çıksam Sadi abi içeri alırdı. İçerde dolaşsam karanlık ve bu yer cidden akşamları çok korkutucu oluyordu. Telefonum zaten yoktu. Şimdi birisini uyandırsam , o hiç olmazdı ayıp olurdu birkere ! Aklıma kendi kendime oyun oynamak geldi ama çok saçmaydı. Bunları düşünürken içerden bi ses geldi !"Tövvbeestafurilluallah !"
Ve yine ! Noluyordu ya ? (!)
Ayy geceleyin burası bu kadar korkunç olmak zorundamıydı ki?(!)"Kim var orda ? (!) "
Cevap yok ! Yine tekrarladım sorumu ;
"Kim var orada ? (!) "
Yine Barış olma ihtimali geldi aklıma. Barış'tır , Barış diye kendimi her ne kadar da avıtmaya çalışsam da olmuyordu ! Barış ses verirdi ! Verirdi dimi ?
İçimden bildiğim tüm duaları okudum. Tabiki o korku filimlerindeki salak kızlar gibi karanlık yerlere doğru gitmeyecektim ! Çünkü o karanlık yerler hiç iyi değildi ! En azından çoğu korku filminde öyleydi ! Bende en iyi fikirin yorganımı kafama kadar çekip çocukken yaptığım gibi yorganımı kalkan gibiymiş gibi kullanmak olduğuna karar verdim Ve uyguladım !
Ne var ya ?
Tamam hayla cinlerden korkuyo olabilirim ama tek korkan da ben değilim yani ?
Öyle değil mi ?
Öyle mi ?
Bu çok doğal bişey bence !...Çocukken olduğu gibi ne zaman korksam veya heyecan yapsam aşırı derecede uykum gelirdi. Ve uykum gelmişti. Ve gözlerimi tam uykuya teslim edecekken 'BAMM ! ' diye kapı kapandı ! Allahım yardım et !
Daha çok gencim !
Daha üniversiteye gideceğim !
Evlenicem falan şuan ölmiyim !
Yorganı kafamdan hızlıca çektim ve gözlerim kapalı şekilde ;"Lütfen bana zarar vermeyin ! Ben dostum ! "
Gözlerimden birini açtım ve etrafa baktım kimse yoktu ! Ya tövbe tövbe akşam akşam noluyor ya ? (!)
Cidden artık korkmaya başladım!.
Ve yatağımın üstüne birden hoplayan şey ile çığlık atmam bir oldu ! Ama sizin sandığınız gibi in cin değil ! Yurdun kedisi Bekçi !
Yani kedinin adı ' Bekçi '.
Burayı korusun diye mi ne koymuşlar ! Bi kaç kız uyanıp "noluyo gece gece " der gibi bakıp tekrar uyudular."Ödümü kopardın ve Bekçi ! Napıyorsun gece gece ? Git uyu ! Yumakla oyna ! Fare ye ! Nasıl kedisin sen be ! Anca yat zaten ! "
Beni dinlemeyip yatağın ucuna çoktan kurulmuştu bile ! Hatta beyfendi gerine gerine esniyordu !
Pes etmiştim. Bugünlük aksiyona doyduğuma göre artık uyuyayım ! Göz kapaklarım ağırlaşmıştı , ben de uykuya hiç direnmeden kendimi teslim ettim.
...
Sabah , gece Banu'nun telefonundan kurduğum alarm ile uyandım. Üstümü giyindim , çantamı hazırladım , saçımı yaptım vedr kahvaltı yapınca herşey tamam dı. Okula gitmek için yola koyuldum tam giderken arkamdan birisi korna çaldı. Yolun ortasından yürüdüğüm için arkama bakmak yerine kenara geçtim onun için çalmıştır diye. Ama yok bidaha çalıyor. Sinirlendim. Arkamı dönüp;"Noluyo be sabah sabah ! Bi yoşda da yürütmüyo-"
Lafımı yarıda kestim. Çünkü korna basan kişi Barış'dı. Allahım rezil oldum ! Ayrıca bu bi kaç gündür olan sinirli tavırlarıma bie türlü anlam veremiyordum. Ergenlik diye geçiştirdim. Ve yanımda duran arabanın içindeki Barış'a baktım.
"Gel hadi birlikte gidiyoruz okula"
"Neden ? "
"Gel arabada anlatıcağım "
Arabaya bindim. Barış arabayı sürmeye devam etti. Ona soran bakışlarla bakınca ;
" öyle bakma ! Sana bişey olmasından endişe ediyorum ! "
" Peki ,bişey demedim "
Dedim ve güldüm. O, da güldü ve okula gittik. Bişey demedim çünkü dünkü olaydan ne kadar kötü ekkilendiğini anlayabiliyordum. Beni kaybetme korkusu yaşamıştı... ayrılık korkusu yaşamıştı... Tabi aynı şeyleri bende yaşamıştım... şuan yanımda olsa bile onu çok özlüyordum. Her saniye... her an daha da özlüyordum sanki... okula el ele tutuşarak girdik. Okul bitince kapalı telefonumu açtım ' 12 cevapsız arama '
Tabikide Banu'mmmmdandı !
Hemen telefonla numarasını tuşladım ve aradım.
İlk çalışta açmıştı."Kızım kaç kez aradım 'aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor ' diyen kadınla bile sohbet ettim artık o derece ! "
"Ya Banu onu bunu bırak da hadi gidelimmmmm ! "
" tamam , ben 15 dk'ya ordayım "
"Tamam görüşürüz "
"Görüşürüz maviş "
Tam kapatacakken kapatmasını engellemek için ;
"Banuuuu ! "
"Noldu kız ! "
"Dikkat et ! Yavaş sür arabayı ! Kurallara falan uy ! Alkol yok dimi ? Emliyet kemerini taktın mı ? "
"Kızım başıma trafik polisi mi kesildin ! Tabikide kurallara uyuyorum merak etme ! "
"Tamam dikkat et ! "
"Noldu kızım sana bugü- "
Yüzüne kapattım ! Çünkü sebebini bilmesini istemiyordum ! Dün gördüğüm rüyanın hayla etkisinden çıkamadım ! Sadece ve rüyadaki "3"sayısına hayla anlam veremedim o ayrı ! Neden 3 ? Beni bu düşünceden çıkaran yanağımdaki ıslaklık hissiydi ! Arkamı döndüm ve kimi göreyim ! Yok , yok tanımadığınız birisi değil heyecan olsun diye dedim ! Tabikide Barış'ım !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk ( Yazılıyor)
RomanceBabası yüzünden tüm erkekleri aynı sanıp erkeklerden uzak duran...Ve erkeklerden nefret eden siyah düşleri içinde yaşayıp giden Deniz adındaki bir genç kızın aşk hikayesi...