Bir anda arkamdan bağırıp:
"Çantanı ve telefonunu arabada unutmadın mı?" Dedi. Arkama baktığımda yüzünde galip gelmiş bir gülümseme vardı. Lanet olsun! Kaykayım da arabadaydı. Mecburen geri döndüm. Austin yanıma yaklaşıp yürümeye başlayacaktı ki:
"Bana yaklaşma!" Dememle geri çekilmesi bir oldu.
"Böyle yapma Angela. Kendime engel olamadım." Daha fazla konuşmak istemiyordum. Adımlarım hızlandı. Arabanın önüne geldiğimde Austin'in arabayı açmasını bekliyordum, açmadı.
"Ya sen geri zekalı mısın? Açsana şu arabayı." Diye bağırdım.
"Bir şartım var. Arabaya bineceksin."
"O arabaya bir daha biner miyim sanıyorsun?"
"Ben istersem binersin. Zoru kullanıp canını yakmak istemiyorum." Gerçekten korkutmuştu beni. Yine galip o gelmişti. Kapıyı açtı, arabaya bindik.
"Nereye gidiyoruz?"
"Gidince görürsün?"
"Aptal mısın sen ya? Seninle aynı ortamda nefes almak bile midemi bulandırıyor, sen nefret ettiğin birine katlanabilir misin? Eve gitmek istiyorum." Bağırırken bir yandan da gözlerim dolmuştu.
"Tamam. Bu sefer istediğin gibi olsun. Benden şu an ne kadar nefret ettiğini biliyorum ama emin ol Angela sana kimse bu saatten sonra ne zarar verebilecek ne de üzebilecek."
"O kimselerin içinde senin de olmanı çok isterim."
"Zaman..." Bu çocuğu gerçekten anlamıyorum. Nasıl olur da böyle davranır? Hem de yeni tanıştığı birisine. Eve gelene kadar hiç konuşmadık. Eve yaklaşmıştık. Caddede bırakmasını söyledim.
Eve girdiğimde herkes aynı yerindeydi. Odama çıktım ve hiç dinlemeyeceğim bir müzik türünü açtım, slow. Bilmiyorum ama şu an dinleyesim geldi. Yatağa uzandım ve gözlerimi tavana diktim. İlk defa böyle şeyler yaşadım. Austin çok kötü birisi, ondan nefret ediyorum ama... Bugün çokta iğrenmemiştim, gerçekten yakışıklı birisi ve her kızın istediği bir tip. Ben ise onun gözünde altına yatan kızlardan farkı olmayan bir tipim. Neden onu bu kadar düşünüyordum ki? Saçmalık.
Austin BROCK
Angela... Bira bana gerçekten iyi geliyor ama kendimi kaybedince içimden gelenleri yapmam biraz kötü. Angela bugün onu zorla öpmem ve bir piç gibi davranmamdan sonra bana karşı nefret beslemesine neden olduğundan adım gibi eminim. Ama onu boynundan öperken gerçekten hissedemediğim bir şey hissetmiştim, diğer kızların hissettiremediği bir şey. İlk defa bir kızı zorla öpmüştüm o daha yumuşak karşılamasa da.
Arabada giderken kendime bir söz verdim. Angela'ya bu saatten sonra ne zarar gelecek ne de kalbi kırılacak, izin vermeyeceğim. Hayatımda bu kadar iyi olduğumu hatırlamıyorum. Sahiplendiğimi hissettirmek istiyordum ona. Şu an burada olsa ona sarılmayı o kadar çok isterdim ki. Ama korkutmamam gerekiyordu. Angela'nın da dediği gibi 'Geri zekalı' yım. Angela gerçekten güzel ve zor birisi. Ben ise onun gözünde iğrenç bir egoistim...
Sabah yine erken kalktım. Okulumda 3. günüm. Hazırlanıp evden çıktım. Arabama bindim, okula doğru sürmeye başladım. Okula geldiğimde 10-15 kişi vardı daha. Angela ve kız arkadaşı her gün oturdukları banktalardı. Arkadaşı beni gördü ve Angela'ya bir şeyler dedi, Angela dönüp bana baktı ve geri önüne döndü. Bir duvara yaslanıp Terell ve Robert'ı beklemeye başladım. Angela'ya bakıyordum sürekli, kafasını çevirip bir kere bile bakmadı... Derse girmiştik. Ama Angela sınıfta yoktu. Hocadan izin isteyip bahçeye çıktım. Angela bankta oturuyordu, yanına gittim.
"Merhaba." Cevap vermedi.
"Angela? Yapma böyle, biraz konuşalım sonra giderim zaten." Dedim ardından. Bana ne diyeceğimi merak eder gibi baktı.
"Dün gerçekten seni üzmek, korkutmak ve kendimden soğutmak istemedim. Biraz sarhoş olmuştum ama ne olur benden uzaklaşma. Bu okula yeni gelmeme rağmen kendimi bir tek sana yakın hissettim. Bilmiyorum, benim duygularım körelmiş, hiçbir şey hissedemiyorum ama içimde sürekli senin yanında olma duygusu var. Hissediyorum. Bana istediğin küfrü et ama pişmanım."
"Dün olanlardan sonra mı? İlk defa birisi bana bunu yaptı. Doğru, sen her istediğini yaparsın, herkes emrine amade. Bak herkesi kendine bağlayabilirsin, ne dersen yapabilirsin ama emin ol ben seni gram umursamayacağım. Haa kaçırırım, işkence yaparım, öldürürüm diyorsan da gücün ancak öyle şeylere yeter." Bu dedikleri kalbimi kırmıştı. Doğduğum günden beri bir kalbim olduğu şu an aklıma geldi. Angela beni değiştiriyordu. Ona daha çok ihtiyacım vardı. Siktir, yo yo yoo; Gözlerim dolmaya başladı.
"Angela sana ihtiyacım var. Hiç konuşma veya istediğin kadar konuş ama yanımda ol. Yaşadığımı hatırlatıyorsun sen bana. Hatta yalan bile at, inanırım. Ne olur benden uzaklaşma."
"Bu ne şimdi? 2 gün oldu beni kendine nasıl bu kadar yakın hissettin?"
"Bilmiyorum, lanet olsun ki bilmiyorum. Ben piçin tekiyim. Ama dün birden bire senin gülümseyişin, gözlerinde ki o sevinç kısacası sen çok samimi geldin. Ben bu zamana kadar her ne kadar istediklerimi elde etsemde mutlu olamadım, sürekli kötü birisi oldum. Her gün başka kızla birlikteydim, korkunç birisiydim. Seni gördüm işte pazartesi günü, baya inceledim hareketlerini, mimiklerini, tavırlarını... Diğer kızlara baktım bir de; Yılışık ve iğrençler. Kısacası bütün kızlar benim gözümde yaratık. Ama sen öyle gelmedin. Çok samimisin. Beni değiştirebilirsin ve ben artık yoruldum. Her şeyi elde etmekten, sözümün ikiletilmemesinden, kalpsiz birisi olmaktan... İlk defa ağlıyorum bir kızın karşısında, benim duygularım bile yoktu." Daha fazla konuşamadım.
"Ya ben Austin? Ben seni değiştiremesem sen beni değiştireceksin? Ben çok korkuyorum. Ve seni ben değiştirmiyorumdur belki etrafına bir bak. Okula yeni geldin henüz. Tamam hadi her gün yanında oldum diyelim, benim duygularım yok mu? İstemediğim birinin yanında mecburen olmak. Sürekli yanında olmamı istiyorsun ama bu da bir istek sonuç olarak. Ama bu istediğin olmayacak, gerçekten her insan kendi başına alışabiliyor. Annen, sen küçükken emeklerken yardım mı etti? Hayır. Çok üzgünüm. Kendi başına alışman gerekiyor. Ben yokum." Dedi ve gitti. Sesli ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
Ben yokum... Son cümlesi beni tamamen umutsuzluğa sürükledi. Ama bu beni duygusal birisi yapamayacak ne yazık ki. Aksine hırs yapıp dahada kötü olmam için bir nedendi. Angela yoksa mutlulukta yok.
EVET ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM GELDİ :D DİĞER BÖLÜM ÇOK FAZLA TUTMADI AMA OKUYAN VE VOTE VERENLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA GELECEK BÖLÜM UZUN OLACAK. VOTE VERMENİZ VE GÖRÜŞLERİNİZİ YORUM ATMANIZ BENİM İÇİN GERÇEKTEN ÖNEMLİ. YENİ BÖLÜM İKİ GÜN İÇİNDE GELECEK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖREBE
ChickLit"İstersem her şeyi yapabilirim." Dedi. Bu durum üzerine kahkaha atarak: "Tabii sen her şeyi yapabilirsin." Dedim alay ederek. Sinirlenmiş olmalı ki üzerime yürüyordu. O bana doğru geldikçe ben geri gidiyordum. Duvara çarptım. Kaçmamam için iki...