Austin BROCK
"Angela." Dedim. Bana baktı. Sonunda tüm cesaretimi topladım:
"Sevgilim olur musun?" Bir süre bir şey söylemeden yüzüme bakmaya devam etti ve:
"Austin, ben." Deyip durdu ve eliyle yüzünü kapattı.
"İstemiyorsan anlarım." Dedim.
"Hayır istiyorum, yani istemiyorum. Off."
"Net bir cevap veremez misin?" Diye sorduğumda iç çekerek konuşmaya başladı:
"Austin seni gerçekten çok seviyorum ama sevgili olmayalım biz. Tek biz olalım ama sevgili olmayalım. Tüm gün konuşalım, hep birbirimizi özleyelim. Birbirimizi kıskanalım, karışalım, kavga edelim, küselim, barışalım ama sevgili olmayalım. Beraber gelecekle ilgili hayaller kuralım, saatlerce telefonda konuşalım. Sen başka kızlarla ben başka erkeklerle konuşmayalım. Sahilde el ele dolaşalım ama sevgili olmayalım. Bak sevgililer hemen ayrılıyor, aşklar bitiyor. Sen gitme ne olur." Dedi. Daha önce hiç aşık olmamıştım. İlk defa birinden bu kadar etkileniyordum.
"Sen nasıl istersen." Deyip gülümsedim. Hep böyle olmaz mı zaten? İki insan birbirine sevdiklerini söylediklerinde ilk defa tanışmış gibi utanırlar yada konu bulamazlar. Çok geçmeden Angela'nın telefonu çaldı.
"Alo. Sahildeyim oturuyorum, siz neredesiniz? Tamam. Çok iyi. Hayır. Gerçekten mi? Yok, hayır sadece uzun bir süreden sonra ilk defa böyle olunca." Bu kadar sevinmesini gerektiren haberi merak ettim doğrusu. Telefonu kapattı.
"Haberler iyi! Annemler 1 haftalığına yurt dışına çıkıyor işlerinden dolayı. Ellie ve Adam anneannemlerde kalacak, başka semt hemde." Deyip gülmeye başladı.
"İyi de korkmaz mısın sen?" Diye sordum.
"Korktuğumda ararım, merak etme-ki korkmuyorum-" Dedi. Ardından devam etti:
"Annemler gidecek birazdan. İşin yoksa gel sende otururuz biraz bahçede."
"Fark etmez." Dedim. Angela'yla olayım da nerede olduğumuzun bir önemi yok. Evlerine gittiğimizde annesi, babası ve kardeşleri kapının önündeydi. Angela yanlarına gitti. Beni tanıştırdı.
"Anne, baba bu Austin, okuldan çok yakın arkadaşım. Austin bunlarda annem ve babam."
"Memnun oldum efendim." Diyerek gülümsedim.
"Angela, biliyoruz anlattığın kadarıyla Austin'i." Dedi annesi. Yüzü kızarmıştı.
"Ya anne. Uçağa gecikmediniz mi?" Diye konuyu değiştirdi. Ayak üstü vakit geçirirken Angela alnına bir şey unutmuş gibi vurdu ve suratı asıldı.
"Ne oldu tatlım?" Diye sordu babası.
"Şey. Yarın benim doğum günüm ve siz yanımda olmayacaksınız." Ailesine düşkündü sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖREBE
ChickLit"İstersem her şeyi yapabilirim." Dedi. Bu durum üzerine kahkaha atarak: "Tabii sen her şeyi yapabilirsin." Dedim alay ederek. Sinirlenmiş olmalı ki üzerime yürüyordu. O bana doğru geldikçe ben geri gidiyordum. Duvara çarptım. Kaçmamam için iki...