Angela CHARLA
Uzun bir süreden sonra ilk defa içim rahat olarak güzel bir Cumartesi'ye uyandım. Sanırım kafamdaki soru işaretlerin cevabını aldığım içindir böyle oldu. Uyanır uyanmaz Austin'e mesaj attım "Anneni eve getirdiniz mi, durumu nasıl?" Diye. Çok geçmeden cevap geldi: "Evet, durumu gayet iyi. Uyuyor şu an." Austin'le eski olayları(Sürtük dediğim ile yaşadığı olaylar) konuşmak istiyordum. "Uygunsan şu an buluşabilir miyiz? Bir şey konuşmak istiyorum, yarım saat bile sürmez." Diye mesaj attım. "Ben de bir şey konuşmak istiyordum, iyi olur." Diye cevap verdi. 15 dakika sonra sahil kenarında buluşacaktık. Beyaz t-shirt, onun altına siyah kot pantolon, saçlarım her günkü haliyle açık. Dişimi fırçalayıp çıktım...
Austin sahilin oradaki banklardan birinde oturuyordu. Yanına gittim.
"Merhaba." Dedim.
"Selam."
"Nasılsın?"
"İyiyim teşekkür ederim, sen?"
"İyiyim teşekkürler." Kısa bir süre sessizliğin ardından asıl konuya girdim:
"Austin, geçen hafta Bar'da seni Chris'in arkadaşıyla görmüştüm ya, kıvırcık saçlı kız. Gelip benimle konuştu. A-" Sözümü kesip:
"Onunla aramda gerçekten bir şey yok, ne diyorsa yalan." Dedi hafiften sesini yükselterek.
"Biliyorum, sakin ol. Sana samimi olmasının nedeni tehdit altında kaldığı içinmiş. Chris, kıza Austin'e samimi davran, Angela ile aralarını açman gerekiyor. Yani partide hap attığın bir çok resmi ailenin görmesini istemiyorsan diyerek şantaj yapmış. Sonradan da Angela'nın duyguları değişmedi diyerek ailesine fotoğrafları göstermiş. Bu durum üzerine kız gelip benimle konuştu ve özür diledi." Austin ilk başta donmuş surat ifadesiyle bakakaldı ve ardından kaşlarını çatarak konuşmaya başladı:
"Ne yani? Tüm bunların sorumlusu Chris mi?" Dedi.
"Öyle." Dedim.
"Evini falan biliyor musun? Buraya çağır bir şey konuşalım onunla."
"Austin, saçmalama."
"Sıkıntı yok. Pazartesi görürüm nasılsa." Dedi. Sağ bacağını titretiyordu. Hemen başka bir konu açmam lazım. Konu bul Angela, konu bul.
"Şey sen de bir şey konuşacaktın benimle." Dedim.
"Bunları konuşacaktım. Gerçi bende bilmiyordum. Bunları öğrenmeseydin şu an gelip seninle konuşsaydım yine inanmayacaktın. O zaman niye çağırıyorsun diyor olabilirsin. O kızla alakam olmamasına rağmen o gün orada karşılık vermemi inan bende anlamadım. Aklımda sen vardın o zaman. Özür dilerim."
"Olmuş bir şey, önemli değil." Diyerek gülümsedim ne kadar önemli de olsa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖREBE
ChickLit"İstersem her şeyi yapabilirim." Dedi. Bu durum üzerine kahkaha atarak: "Tabii sen her şeyi yapabilirsin." Dedim alay ederek. Sinirlenmiş olmalı ki üzerime yürüyordu. O bana doğru geldikçe ben geri gidiyordum. Duvara çarptım. Kaçmamam için iki...