ASLA ASLA DEME!!!

486 71 23
                                    

(hatırlatma)

(Esila'nın ağzından)

Kulaklarım yanlış duyuyor galiba.Benim teklifimi resmen kabul etti.Belki de benimle bir sorunu yok, ben kuruntu yaptım bu zamana kadar.Olabilir mi böyle bir şey gerçekten.?Ne olursa olsun onunla arkadaşlık kurmaya başlıyoruz.Bu süper bir şey.  

(Nefisenin ağzından)

Dolaşmaya başladık.O konuşup duruyordu.Ben de bir anda kaptırdı kendimi.Bu şekilde koca teneffüsü bitirdik.Yerlerimize geçtik.Hilal gözlerini dikiş bana bakıyordu.Kesin Esila ile dışarı çıktığımızı  görmüştü ve şimdi de bir açıklama bekliyordu.Kıskandığından değil tabi.Sadece büyük konuşuyordum-onunla asla arkadaş olmam falan gibi-ve simdi de tüm teneffüsü onla geçirmiştim.Valla sanırım gerçekten büyük konuşmuşum.Asla asla dememek lazım bunu bir kere daha anlamış oldum.

-Sen tüm teneffüs ne yaptın?

(yalan söylesem kesin inanmaz)

-Esila ile dolaştı biraz.

-Onu gördüm

-Eee daha ne dememi bekliyorsun Hilal?

-"Ben sana demiştim büyük konuşma asla asla deme"diye dememek için zor tutuyorum kendimi.

-Of sadece bir teneffüs konuştuk, abartma.

-Tabi tabi, neyse.

Bu okulda ki en yakın arkadaşımın beni bu kadar fazla tanınmasını hiç sevmiyorum.Bu kız beni bu kadar kısa zamanda nasıl tanıdı ya.Okulda yeniyim evet.Bu sene başladım okula.İlk başlarda bana gıcık oluyormuş.Simdi ise beni çok iyi tanıyor, benden ayrılmıyor.Yanlis anlaşılmasın ondan kurtulmak istemiyorum aksine çok seviyorum ama bu kadar beni tanımasa daha iyi olurdu, ben anlaşılması daha çok seviyorum.

-Nefise?

(Aha şimdi hapı yuttum.Orhan öğretmen başımda dikilmiş bana bakıyordu.Kesin bir soru sormuştu ve ben kendi alemimde olduğum için duymamıştım.Hilale baktım,boş boş bakıyordu bana anlaşılan ondan da Hayır yoktu.Offf)

-Efendim hocam?

-Havalar çok güzel değil mi?Paranda boldur senin şimdi.Biraz da okula katkı olsun.Bunyamin nefise ye bir ceza yaz bakalım.Parası bolmuş.

  Orhan hoca ve cezaları.50 kr para veriyorsun Bünyamin e o da biriktirmek paraları.Sinavdan 100 alan öğrencilere çikolata alıyor o parayla.Benim paramla başkaları ziyafet çekiyor.Bir kezde ben istiyorum  çikolata kazanmak ama maalesef 100'lük bir öğrenci değilim.Yine derinden bir Offff... 

   (evet öykümde hiç heyecan yok ama benim de hayatım çok sıradan.Yapacak bir şey yok)

AH ŞU ÖĞRENCİLİK(askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin