ÜŞENMEDİN,SAYDIN MI?

199 49 7
                                    

Öykünün okunma sayısı ve beğenisi artıyor.Sanırım biraz yüzsüzlük yaptığım için.Ama lütfen anlayışla karşılayın.Okunma sayısının her gün arttığını gördüğümde sınıfı ayağa kaldırıyorum.100 okuma oldu.180okuma oldu diye.246 okumayı ve 29 vote gördüğüm zaman maalesef tektim ve sokaktaydım o yüzden hiç sesimi çıkaramadım ama aptal aptal sırıtmama da engel olamadım.Yorumda okumak istiyorum ama.O yüzden bu völüm için küçük bir sınır koyuyorum.+5 vote 3 yorum.Fazla mı küçük oldu?Neyse sınır geçilince bundan sonraki bölümü o zaman atacağım.Bu bölümü bir aydır yb yazmıyorsun diyen -ama aslında sadece bir hafta falan oldu-kardeşim gibi sevdiğim insan için yazıyorum.İnşallah seni mutlu edebilirim.

Özgür'den...

Apartmana girdim ve bekledim.Ne yapacaklarını merak ediyordum.Yani aslında sadece Nefise'nin ne yapacağını merak ediyordum.O yüzden dış kapımızda bulunan delikten-kim bu deliği açmayı becerdi bilmiyorum ama ona çok teşekkür ederim-onları seyretmeye başladım.Tahmin ettiğim gibi Emre hemen bağırmaya başladı.Anlamıyorum nedense Nefise ile ilk tanıştığı günden beri ona gıcık oluyor.Acaca aralarında ne geçti?Hayır ne geçtiyse geçti,iki yıldır hala niye kinini tutuyorsa.Nefise de ona karşı aynı tavırları sergiliyor.Zorunda değillerse tek bir kelime konuşmuyorlar.Acaba bunun tek farkında olan ben miyim?Ama Sena biliyor olabilir.Malum onla çok yakınlar ya.Neyse.Nefise'ye baktım.Bizim kapıya doğru bakıyordu ve Emre'ye cevap vermedi.Hiçbir şey demedi.Yuh..Sonra arkasını döndü ve evlerine doğru yürümeye başladı.Kimse de onu durdurmadı zaten işe yaramayacağını biliyorlardı.Apartmana girdiğini görünce bende asansöre bindim ve söylediklerini düşünmeye başladım."UMRUMDA DEĞİLSİN" "GELMESEN DE YOKLUĞUNU FARKETMEZDİM"Hayır farkında değil çok kırıcı olabiliyor.Aman hanımefendiye bağrılmayacakta.Tabi alıştı kendini grubun lideri gibi görmeye.Kimse de sesini çıkarmadığı için çok rahat.Beni umursamadığını biliyordum.Çünkü cidden benle direk konuştuğunu hatırlamıyorum.Ama bunu bilmek başka onun ağzından yüzüne karşı söylenmesi başka.Kırıldım mı?Evet.Peki hani o da benim umrumda değildi?Evet hala da değil.Ama kırıldım.Sonuçta ben de bir insanım ve benim de bir kalbim var.

***

Nefise'den...

Okula gelmiş,arkadaşlarımı arıyordum.Hayır bir kez siz beni arayın ya ama yok illa kendilerini aratacaklar.Gözlerim etrafta dolaşırken önünden geçtiğim sınıfın içinden koşa koşa biri çıktı ve bana çarptı.Yani aslında koşup koşmadığını bilmiyorum ama çarpınca bir kenara savrulup yere yapıştım yani.Söylemiş miydim bilmiyorum.Birini arıyorsam sadece o kişiye odaklanırım ve diğer kişileri görmem.

-Yaa önüne baksana.

-Sen niye bakmadın?

-hem suçlu hem güçlü.Mal yere düşürdün beni.

-Ee.Banane düştüğün gibi kalk.

-Mal kendim düşsem kendim kalkarım herhalde.Sen düşürdün ve ben şuan kıpırdayamıyorum.Yardım etsen incilerin mi dökülür?

Gözlerini devirdi.Hey Allahım bu havalı hareketi bir ben mi yapamıyorum ya?Sonra elini uzattı.Çok şaşırdım ama şaşırma anımı kısa tutup elini tuttum ve beni kibarca çekti-demeyi çok isterdim-son sürat çekti ve ben kendimi kontrol edemeyip duvara yapıştım bu seferde.Öküz desem çok mu hafif kalır bu kelime.

-Az insan olsana sen.

-Niye çok mu fazla insanım?

-(beynimde gözlerimi devirdim)Mal.

-Sen maldan başka kelime bilmez misin?Tam üç defa bana mal dedin.

-Üşenmedin,bir de saydın mı?

Tekrar gözlerini devirdi.Ay bu böyle yaparken biraz tatlı mı oluyor ne.İç ses kapa çeneni.

-Ben Ümit.

-Ben de Nefise.

İyi de ben niye ismimi söyledim.Sormadı ki.Neyse ben de sormamıştım.

-Nefize?

-Hayır mal Nefise.NE-Fİ-SE.

-Nefize.

-Hey Allahım.Neyse zaten bir daha ismimi senin ağzından duymam.O yüzden NefiZE demeni takmayacağım.

-Peki o zaman.NefiZe.

Dedi ve gülerek gitti.Arkasından mal diye bağırmak istesemde kendi duyacağım sesle söyledim.Koca okula rezil olamam.Ben böyle düşünürken o bağırdı:

-6 etti.

Çüş ya hala mı sayıyor?O değil de ben sessiz söylemedim mi?Bu mal çocuk nerden duydu?Aha 7 etti.Off mal çocuk beni de kendine benzettin.İç sesim kendiliğinden saymaya başladı.8 oldu.Kapa çeneni iç sesim,kapa.

***

-Nefise.Yavaş olsana kızım.

-Sende bıraksana kolumu.

-Neden sinirlisin?

Yaa az önce öküzün biri bana çarptı diye anlatmaya başladım,işte böyle deyip bitirdim.

-Tarif etsene çocuğu biraz.

-Ne bileyim dikkat etmedim Hilal.(Aslında bu koca bir yalan)

Gözlerini devirdi.Yeter ama ya yapabilen var yapamayan var.

-Ben sana on defa demedim mi bana gözlerini devirme diye.

-(beni taklit ederek)Üşenmedin,saydın mı?

Ben de kafasına vurdum.Biraz sızlandı.Ben de onu aldırmayıp konuşmaya devam ettim.

-Yaa o değilde filmlerde kızla erkek çarpışınca sonra bunlar birbirine bakınca ilk görüşte aşk falan olmuyor muydu?Yani ilk görüşte aşka inanmamda mal biraz kibarlık etseydi ya.

-Bırak,boşver.Senin deyiminle mal çocuk işte.

-Herkes mi mal?Anlamadım gitti.En başta Doğukan var tabi o ayrı mesele.Aa Doğukan dedim de aklıma geldi.İki gündür okula gelmiyor.Neden acaba?

-Niye merak ettin?Çok mu özledin onu?

-Hilallll!!

Biz böyle konuşa konuşa yürürken arkadan biri bana çarptı ve ben yine yere yapıştım.Çarpanda üstümden atladı.Hey Allahım bu çarpan acaba hangi maldı?Kafamı kaldırdım ve iki çift şaşkın gözle karşılaştım.Bu kadarına da pes yani.

----------------

Evet güzel bir yerde bitirdim.Bakalım merak edecek olanlar var mı?Veya da tahmin edin.Tahminlerinizi merak ediyorum.Bu arada öyküdeki kişilerin dış görünüşlerinden hiç bahsetmemişim.Biraz bahsedeyim de gözünüzün önünde birileri canlansın.

Nefise:Siyah uzun ve dalgalı saçlı.Çok koyu kahverengi gözlere sahip.Bembeyaz da bir tene.Ufak bir burnu var.Orta boylu ve orta kilolu bir kız.

Hilal:Sarıya yakın bir saç rengi var.Kıvırcık saçlı,buğday tenli,kahverengi gözlü orta boylu orta kilolu kız.

Esila:Uzun boylu zayıf bir kız.Gözleri bal renginde.Uzun,gür ve dalgalı saçlara sahip.

Sena:Nefise gibi bir kız.Sadece Nefise'den daha kilolu.

Özgür:Uzun boylu ve zayıf.Siyah kıvırcık saçlı ve beyaz tenli.

Ümit:Uzun boylu,zayıf.Yeşil gözlere sahip.Buğday tenli.Saçları hafif uzun.

Doğukan:Nefise ile aynı.Sadece boyu daha uzun ve daha zayıf.Ayrıca siyah kemik gözlük takıyor.Saçları da kısa ve düz.

    (unutmayın.+5 vote ve 3 yorum)

AH ŞU ÖĞRENCİLİK(askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin