YENİ ARKADASLARIM

417 60 17
                                    

Günler geçip gidiyordu.Esila ile ben de bu süre zarfında yine teneffüs lerde dolaşmaya çıkmıştık.Iyi bir kızdı aslında(hilal bu düşüncelerimi sakın duymasın yoksa bana güler durur)vakitte onunla güzel geçiyordu (bu arada hilali sattım sanılmasın.Onla da çok güzel vakit geciriyorduk)Onların dışında başka arkadaşlar da edinmeye başlamıştım.Eski okulumdan iki arkadaşım da vardı sınıfta.Erkek olanından(adı Furkan) hayır yoktu da kız olanı(onun da adı Elvan) gayet iyi bir kızdı, o da hep yanımda bulunurdu.Onun dışında yeni sınıfımdan olan arkadaşlarım Merve ve yaren(tek yumurta ikiziydiler.Onları gerçekten çok karıştırıyordum.) Melisa (onunla da hilal sayesinde arkadaşlık kurmuştum)

-Nefiseeeeee!!!

-(baş belam yine sahnede.Bu kişi Hilal) Efendim canım,ne bağırıyorsun?

-Ha sen beni duyuyorsun da ben boşuna bağırıyorum zaten.

-Tamam tamam.Ne oldu?

-Hiçbir şey.

-peki ne diye beni düşüncelerimden ayırdığını sorabilir miyim?

-Canım sıkıldı, konuşuruz diye düşünmüştüm (kırılmış gibi bakıyordu ama ben bu bakışı yemem canım,hiçte alttan almam)

-Ah konusurduk ama yarışma ile ilgili Salih öğretmene bir şeyler sormam lazım, onun yanına gideceğim

-Peki!

Şimdi soru sorma kısmı yalan değildi sadece şimdi sormayı düşünmüyordum.Ben hiç alttan almayi sevmem almam da.O yüzden onu öyle bıraktım.Aslimda kötü kiz degilimdir ama bazı cadılıklarımın olduğu doğru.Hilal de bana cadı deyip duruyor zaten.Yarışmaya gelirsek bu icat yarışması.Ben Esila ve Elvan katıldık.(Esilayı gruba ben almadım,Salih öğretmen koydu) Salih öğretmen de tam bir beladır.Ceza vermeyi filan çok sever (ileriki yıllar da onu çok seveceğim ama) Teknoloji ve tasarım Dersimiz öğretmenidir.Yani sınıfın yarısının.Diğer yarısına başka öğretmen giriyor.Ben böyle düşünürken atölyeye geldim (onu orda bulma ihtimalim çok yüksek) ve şansıma Allahım orda yoktu.Ya ben tam üç kat inmistim. şimdi kim tekrar yukarı çıkacak da onu başka yerlerde arayacak. (çok üşengecimde)

          Bu bölüm Tanıtım bölümü gibi oldu ama kişileri tanıtmadan da olmazdı.Yorum istiyorum.Kötü gidiyorsam söyleyin.Benden yazar olmaz diyorsanız söyleyin.Ben de ona göre Bur da yazmayı bırakıp başka bir yerde öykümü tamamlamaya çalışayım.  

AH ŞU ÖĞRENCİLİK(askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin