MECBUREN...

3.4K 84 33
                                    

-Allahım, ne gıcık bir kız ya.Seçildi diye hemen bir havalar bir havalar.Aman sevsinsinler havasını.Bir dahaki sefere ben seçilirim.O da o zaman görür havaları.

       Bu öyküye başlayıp başlamamakta çok kararsız kaldım. Ama en yakın arkadaşıma söz verdim ve onu tam olarak yerine getiremedim ve öykümü buradan tamamlayarak sözümü yerine getireceğim (olaylar yaşanmıştır.Sadece düşüncelerde biraz oynama yapacağım. inşallah beğenirsiniz)

     -Allahım ne gıcık bir kız ya.Seçildi diye hemen bir havalar bir havalar.Aman sevsinsinler havasını.Bir dahaki sefere ben seçilirim.O da o zaman görür havaları.

     -Kimle konuşuyorsun Nefise?

     -Kendimle Hilal.Zaten konuşacak başka kimsem mi var.

     -Ben ne oluyorum burda.Beni niye hiç saymıyorsun?Ben senin arkadaşın değil miyim?

     -Elbette arkadaşımsın.Ben bir an öyle sinirimden konuştum.Yoksa seni çok seviyorum biliyorsun.(en masum bakışımı da atmayı unutmuyorum bu arada)

     -Tamam tamam, bakma öyle bir şey demedim.

      -Yerim ben seni, hadi kantine!!

            1 HAFTA SONRA...
Bu okula yeni gelmiştim.Arkadaşım olarak sadece Hilal vardı.Bir de benle arkadaş olmaya çalışan Esila.Çok sıcakkanlı bir insan olmadığım için insanlar da bana yaklaşmıyordu.Hilal'de olmasa ne yapardım bu okulda bilmiyorum.Buraya yabancıydım ben.Okul sistemine,öğrencilerine..Burda olan arkadaşlık kavramı bile bana yabancıydı sanki.Bir kere herkes zengindi.Bizim olmadığımız kadar.Hayır madem bu kadar zenginler neden özel okulda okumuyorlardı ki?Eski okulum hep benim gibi orta halli aileden geliyorlardı.Burası ise zenginlerden geçilmiyordu.Hilal olmadığı zamanlarda sıramda oturup düşünüyordum.Eski okulumu,arkadaşlarımı.Onları özlüyordum.Ama onlar bir kere bile beni arayıp sormamıştı.Ben bir kaç kez aramıştım ama onlar aramadığı için bende artık aramıyordum.Özlüyordum ama aramazdım.Böyle de bir huyum vardı işte.

-Nefise, bir baksana!

Ay yine şu gıcık kız.Yok trip atıyorum anlamıyor, pas vermiyorum yine anlamıyor.Ne diye peşimde koşuyorsa.

-Nefise, duymuyor musun beni?

-Efendim Esila.Noldu?

-Dolaşım mı biraz?

Al işte kıza hiç yüz vermiyorum o ise hala peşimde.Hayır terslesem şimdi suratına asacak beni daha çok sinirlendirecek.Kabul edeyim bari.Bir kereden de bir şey olmaz ya.

-Güzel olur, dolaşalım.

(Esila'nın ağzından)

Kulaklarım yanlış duyuyor galiba.Benim teklifimi resmen kabul etti.Belki de benimle bir sorunu yok, ben kuruntu yaptım bu zamana kadar.Olabilir mi böyle bir şey gerçekten.?Ne olursa olsun onunla arkadaşlık kurmaya başlıyoruz.Bu süper bir şey.   

AH ŞU ÖĞRENCİLİK(askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin