İyi okumalar
BalBöceklerim😘Yazım hatalarımın kusuruna bakmayın bal böceklerim...:)
Geniş koridorun ortasına geldiğimde bizim sınıfa ilerlemeye devam ettim. Bizimkiler kesin beni merak etmişlerdi. Özellikle de Arda... Kapıyı bir iki kere tıklatıp açtım. İçerden yabancı sesler geldiğine göre ders ya ingilizceydi ya da almanca...
"Girebilir miyim hocam?"
Kapıdan uzattığım kafamı sınıfta gezdirdim. Garip bir durum varmış gibi hepsi kapıdan tarafa yani bana bakıyordu. Bizimkilerden Arda uyuyor, Atakan ise telefonla konuşuyordu. Anıl ise...ah o kızın yüzünümü mıncıklamıştı daha yeni?
"Girsene Damla.''
"Ha... evet doğru gireyim. "
Adımlarımı hızlandırıp Anıl'ın yanına ilerledim ve arkasından tutup arka sıraya doğru sürükledim. Arda'nın yanına oturunca kenara kayıp Anıl'ın oturabileceği kadar yer açtım. Tabii bu arada Arda uyanmış bize köpek görmüş kedi gibi bakıyordu. Omuz silkip Anıl'a döndüm.
"Iııı..şey kanki."
"Dökül lan daha kızın yüzüne çikolata makyajı yapacağım oyalama beni. "
Göz devirip konuşma yapacak önemli devlet adamı gibi elimi yumruk yapıp ağzıma götürüp bir kaç kere yalancıktan öksürdüm.
"Acaba bu hocanın burada ne işi var?"
Önümüzdeki Atakan hemen kafasını çevirip.
''Valla kanka izin vermediler ki sikeyim. "
Elimi kaldırıp tam vuracaktım ki Ada sırasından atılıp indirdi bir tane kafasına.
"Ah...ne vuruyorsun lan?"
"Sus ve Damla'yı dinle Atakan!"
Bunların yüzünden gözlerim kulaklarımdan akacaktı devire devire. Ellerimi dudaklarıma götürüp hastane hemşireleri gibi sus işareti yaptım.
''Şşt...tamam şimdi biri açıklasın bu hoca neden hala burada?"
"Torpilliymiş piç ondan kovamamış babam."
Hepimiz Arda'ya döndüğümüzde o yattığı yerden konuşuyordu. Ah ah amca keşke şunu Dünya dışı etsende boş boş evrende dolaşsa belki evrende ki yıldızlardan birine çarpıp en hassas yerini ikiye ayırabilme durumu olabilirdi.
"Pişt Damla şimdi biz bununla ne yapacağız. "
Gözlerimi kırpıştırıp uzun zamandır konuşmayan Açelya'ya baktım. Hakikaten ne yapacaktım ben?
"Bence sikelim. Hatta siz yorulayın ben tek de hallederim. "
"Az bi sus da düşünelim lan!"
"Anıl senin düşünmen demek Damla'nın küfür etmesi gibi bir şey yani imkansız. "
Atakan ve Anıl'ın dialoglarını önemsemeden Arda'ya döndüm. O ise hocaya ölümcül bakışlar atmakla meşguldu. Dirseğimle indirdim bir tane bel boşluğuna.
"Ha?"
"Of Arda..."
"Ne yapayım Damla? Adam torpilli anasını satayım. Ne zaman kovmayı denesem yırtık dondan çıkmış gibi işten kurtuluyor."
Ağzımı açıp konuşacaktım ki hoca benim adımı söyleyince susup ayağa kalktım.
"Buyurun hocam?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ
Teen FictionGözlerimi silip rehberdeki ilk ismi aradım. Bana güven veren, aramızda her ne kadar dıştan belli olmasada koca bir kan bağı olan kişiyi, kuzenimi... "Alo?" Konuşamıyordum. Içimden seslenmek gelsede ağzımdan sadece hıçgırık sesi geliyordu. Telefonun...