#iyiokumalar😍
#BalBöceklerim💜Oluşan yaşanmışlıklara inat daha çok sokuldum yastığa. Bu gece fazla düşünceliydim. Neden uyuyamıyordum? Anıl, Boğaç, Arda, Yılmaz fazla yoruyor değil mi seni? Son zamanlarda fazla haklıydı iç sesim. Yastığın altına elimi yerleştirip bir bacağımıda yorgandan dışarı çıkardım. Yorgan artık iki bacağımın arasında ip çekişiyordu. İp derken? Hani canı olmaz ya yorganın ip dedim bende. Zekasız iç ses.Ne yani sen bunu yapınca zekalı mı oldun? O zaman ülkece bizden zekisin tebrik ediyorum seni... Sağ ol ya.
Göz devirip gözlerimi kapattım. Uyumalıydım. Kesinlikle bir şeyler ters gidiyordu. Bugün yaşadıklarım, çevremdeki insanların davranışları falan biraz fazla yormuştu beni. Ama bitmişti işte bugünde. Ben sadece yaşadığım anılarla ve düşüncelerimle kalmıştım, yine. Yanı başımda duran fotoğrafa baktım. Yılmaz iyi biriydi beni seviyordu, arkadaşça. Tabi canım bende adriana. Hayır biz Yılmaz ile sadece arkadaş olabilirdik. Ne diye bana öyle farklı duygular hissetsin ki, demi iç ses? He he... Ben iç sesimle kavga ederken telefonuma mesaj geldi. Kimdi nu allasen bu saatte?
5A ve 1D
DeliSayko: Uyuyamıyorum lan...
Çapkın:Bende.
Barbie:Aklım almıyor ama bende.
Açelyam:Tek değilmişim yani...
Çirkin:Uyuyun lan.
Gülümseyip dokundum Bendeessss..a yerine.
Sen: Ee derdimiz ne bizim peki?
Çirkin yazıyor...
Telefonu yastığımın altına sıkıştırıp tavana bakmaya başladım. Bu beyaz renk beni fazlasıyla bunaltmaya başlamıştı ama. Hem mavi renkte boyarsam düşüncelerimde açılırdı. Baksana şuna habire aynı renk, düşünemiyorum ya düşünemiyorum sevgili tavancığım. Gözlerimi kapatıp beni mutlu eden şeyler düşünmeye başladım. Mesela okula ilk gittiğim de Boğaç'ın suratına tükürmem gibi ya da Maya ile parkta dolaşmamız. Aaa bak aklıma geldi bir ara Maya'yı ziyarete gitmeliydim. Malum Gülseren sultan kendi evinde bakmaya başlamıştı. Burada teyzem ve amcam rahatsız oluyormuş. Biraz ayrılması zor olmuştu ama neyse... Umutsuzca gülümseyip telefonu aldım elime. Sıkıldıkça bizimkilerin isimlerini değiştiriyordum. De ne yapayım telefonda internet bitince galeriye oradan da rehbere... Şuan DeliSayko Anıldı, Çapkın Atakan, Barbie Ada , Çirkin zaten hep çirkindi. Telefon kilidimi açıp whatSappa girdim.
5A ve 1D
DeliSayko: Ulan benim suçum ne ya! Uyuyamadım mesaj attım şimdi de suçlu mu oldum.
Çirkin: Anıl, abicim uyu. Bak uyursan yarın okulda daha az döverim seni.
Kuzenime bak be bir de tehdit ediyor, artist ya...
Sen: Sen boşa tehdit etme kankamı da bana yarın çikolatalı süt al Çirkinim.
Çirkin: İstediğin çikolatalı süt olsun Güzellik.❤
Açelyam:Bende isterim :D
Barbie: Bende...
Çirkin: Ayıp ettiniz bee yarın hemen geliyor 9 tane çikolatalı süt...😅
Kıkırdadım. Kıyamıyordu bize çirkinim. Çok iyi bir kalbi vardı canımın. Fazla mı övdüm lan ben şimdi. Neyse duymasın bir tarafları meydan okur şimdi yer çekimine.
Çapkın: Bendeessss...🦄🦄
Çirkin:Sana Anıl alsın kardeşim✋🏻
DeliSayko: Ulan bana kim alacak? 😬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ
Teen FictionGözlerimi silip rehberdeki ilk ismi aradım. Bana güven veren, aramızda her ne kadar dıştan belli olmasada koca bir kan bağı olan kişiyi, kuzenimi... "Alo?" Konuşamıyordum. Içimden seslenmek gelsede ağzımdan sadece hıçgırık sesi geliyordu. Telefonun...