3.Bölüm~Hey Sen!

7.9K 374 14
                                    

Ordaydı işte beni bekliyordu. Arkası dönük olan bu çocuğun boyu uzundu. Arkadan ne kadar yakışıklı olabilir bilmiyorum ama yakışıklıydı işte. Ona doğru yürüdüm. Etrafta bi o bir de ben vardım.

"Merhaba ?"

"Bende seni bekliyordum."

Arkası dönük konuşuyordu. Evet hiç utanma yok bu çocukta.

"Beni mi bekliyordun?"

"Seni seviyorum Damla."

Önünü bana dönen bu çocuk Gürleyenden başkası değildi. Yüzümde şaşkınlık ve mutluluk bir aradaydı. Beni mi seviyordu inanmıyorum. Boğaç Gürleyen beni seviyordu. Ona daha çok yaklaştım. Tam karsısında durdum ve ayak parmaklarımın üstünde yükselip sıcak nefesin kaynağı olan dudaklarına yaklaştım. Aramızda az bir mesafe kala soğuk su?
Soğuk su mu? Ne oluyor be ?!!
Başımın üstünden dökülen ve karşımda kahkaha atan Arda'ya bakıp yüzümü düşürdüm. Ben rüya görmüştüm. O kadar gerçekti ki! Onun benim rüyamda ne işi vardı. Rüyaların tersi çıkar sonuçta o yüzden sevinmeliydim. Yataktan kalkıp kahkahalarla gülen Arda'nın yanından geçtim. Bana köpek görmüş kedi gibi bakması her ne kadar komik de olsa gülmeden yanından geçip banyoya girdim. Eminim içerde bana ne olduğunu çözmeye çalışıyordu. Tabikide bunun öcünü alıcaktım. Ama öncelikle işlerimi halletmem gerekiyordu.
Ellerimi lavobonun kenarına koyup aynada ki yansımama baktıp. Saçlarım ıslanmıştı gözlerimin altı mordu. Gece geç yatmıştım Arda yüzünden. Yine bir gıcıklık yapmış bana korku filmi izletmişti. Gerçi filmi sonuna kadar izlememiştim ama korku yerinde Arda beni çağırmış ve o sahneyi izletmişti. Of başım ağrıyordu. Hem her şeyi geçtim o gördüğüm rüya neydi öyle. Bana seni seviyorum demişti. Hemde bunu diyen kişi Boğaçtı. Egosu tavana sürten Bogaç. Evet doğru onu çok egolu buluyordum. Her istediğini yaptırabileceğini düşünüyordu. Ama öyle olmazdı en azından benim dünyamda. Musluğu açıp buz gibi suyla elimi yüzümü yıkadım. Bana kuzenim güzelim derdi ama bence güzel değildim. En azından buradaki kızlara hazaran. Burdakiler makyaj sıtoklarını doldurup geliyorlardı okula. Üstüne üstün okuldaki tuvaletlerde de tazeliyorlardı. Bunu bir çok kez görmüştüm. Tekrar aynaya baktığımda yüzümdeki su damlacıkları yanagımdan akıp lavobonun kenarına düşüyordu. Dolabın kenarında duran havluyu alıp ilk önce yüzümü sonrada elimi sildim ve odama geçtim. Arda hala içerdeydi. Sanırım bana bir şey olduğunu düşünüyordu salak. Dolaba doğru yürüyerek sırıttım. Bunun intikamı okulda alınacak Arda Bey.

"Güzellik bir tepki versene ya!"

"Ne yapayım çirkin?"

''Ama böyle hiç tadı çıkmıyor ki. İntikam bile de almayacak mısın?"

"Hayır. Ödeştik dünde ben sana yapmıştım ya. "

" Lan bu ne demek?! Ama böyle olmuyor ki kuzen."

"Of çirkin dışarı çık."

"Yoksa kapıya elektirik falan mı koydun?! Beni kandırma."

Kafamı aşağı indirip gülümsedim. Evet bu çocuk salaklıkta master yapmış olmalıydı yoksa bu kadar salak olması mümkün değildi. Kafam yere eğik bir şekilde kapıya ilerledim ve kulpunu tutup açtım. Ona baktığım da ağzı bir karış açık bana bakıyordu. Tamam çirkin bu ben değilim çünkü hâlâ o rüyanın etkisindeyim kusura bakma ama seninle sonra ilgileneceğim. Ben bir şey demeden kapıdan çıkıp gitti. Kapıyı ardından kapatıp dolaba tekrar ilerdim. Bu çocuğun sorunları vardı. Yakışıklı ama salak, ama ben öyle miyim? Tabikide hayır tamam çirkin olabilirim ama zekiyim Allah'a şükürler olsun ki. Kıkırdadım. Aklıma tekrar rüya gelince yüzümün tekrar düşmesine izin verdim. Onu düşünmemeliydim. Yoksa canım daha çok yanacaktı ve bu hiç iyi olmazdı. Dolabın aynasından kendime baktım. Kuzenimin dediği gibi bakım yapmadığım için çirkin görünüyormuşum. Dün okulda kim ne giymiş bakmıştım ve çoğunlu bir şey giymemişti. Evet doğru diz kapakların 5 karış havada şortlar , etekler giyorlardı. Okul formasına uyan sadece küçüklerdi biz son sınıf olduğumuz için kimse takmıyordu zaten bir şey diyende yoktu. Okulda ki kızlar gerçekten acilen yardım yapılmalıydı yoksa hiçbirinin çocuğu olmuyacaktı. Ne var ? Tabikide onları düşünüyorum yoksa okuldaki erkeklerin onaların bir taraflarına bakması umrumda bile değildi. Her neyse benim düşüncem o ki açık giyinmek serbestse ben de istediğim gibi giyinebilirdim. Dolap'ın kapaklarını açtım. İçinden mavi üstünde beyaz yatay çizgiler olan şortu çıkarıp yatağın üzerine attım. Tekrar dolaba döndüğümde kolsuz arkasında iki üç düğmesi olan gömleği elime aldım. Gayet hoş görünüyordu. Onuda yatağımın üzerine atıp tekrar dolaba döndüm. Hava biraz soğuk olduğu için üzerime mavi hırka mı aldım. Dolabın kapaklarını kapatıp aynaya baktım. Bugün farklı olacaktım mesela saclarımı örebilirdim. Dün banyo yaptığım için saçlarım çilek kokuyordu.

TEHLİKELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin