58.BÖLÜM~Çek bi duman~

748 37 39
                                    

#iyiokumalar
#BalBöceklerim

Bir gecenin sahibi yıldızlardır bence ya da hayallerimiz...

Yazdığım son cümleminde üç noktasını yapıştırdım. Evet bugün de bitmişti. Her ne olduysa okuldan eve kendi başıma, tek ben, biricik ben gelmiştim. Hayır hala gelmemişlerdi, hala yalnızdım o da ayrı konu da. Yatağımın üzerinde ki ponçik tavşanı yere iteledim. Bugün de toplayamamıştım odamı. Ama ne yapabilirim gelince Netfilixciğimden efsane dizim Teen Wolf'u izlemiştim. Ee bence bu da bi aktivite. Oğlum çok yakuşuhlu değel mi şu Stiles. Kızım çocuk oyuncu. Ee ne olnuş bende insanım. Kime ne anlatıyorsam. Yahu ne anlattın oyuncuysa oyuncu. Bana oyuncu olsun bebeğim sadece. Neyse bu stiles ne zaman kurt olacak ya? Olacak mı acaba? Aklımdaki sorularla tekrar açtım laptopu evet tekrar izleyecektim. Merakım sağ olsun.

Şarja takınız.

Teşekkürler evren, yalnız kaldık iyi mi? Laptopu yatağın içine koyup kalktım bari iki maske yapayımda cildim düzelsin. Nasıl olacaksa o? Bir maske yapmayla düzelseydii ohoo kızım millet her gün yapmazdı. Susacak mısın sen? Hayır. TEŞEKKÜRLER!..

1 saat sonra

  "Allah'ım yanıyor! İtfaiyeyi arayıın! Alo 155! İmdat!"

Elimle yaptığım serinletme işlemleride işe yaramıyordu. Allahım bir daha böyle işlere kalkışmayacam affet ne olur geççsiin! Salak gibi son kullanma tarihi geçmiş maskeyi yapmıştım. Ve şuan yüzüm acayip yanıyordu, kabarmıştı da. Ya off! Ulan sadece bir işim düzgün gitse şu ön iki dişimi kıracağım! Yalnız sadece ön iki diş gerisi değil... neyse. Son hızla banyodan çıkıp aşağı indim. Yüzümün yangını buzdolabından aldığım buzla geçirmeyi deniyecektim. Zehir mübarek... Tabi oğlum deli misin? Koşarak gittim mufağa hızlı bir girişle aldım dolaptan bir kaç tane buzu ve dolap poşetine doldurdum. Onuda yüzümün tamanına yerleştirerek salona ilerledim.

"Cağğnım yüzüüm! Söz lekelerime laf etmiyecem bir daha sevecem onları."

Koltuğa kendimi atıp bacağımıda koltuğun başına yerleştirdim. Bu pozisyon aşırı rahattı, sizi bilmem ama ben bayılıyom ya. Elimdeki buz dolu poşeti sehpahaya bırakıp kumandayı aldım buradan devam edecektim Stilesıma. Yerum onu.

"Ahh bebeğim nasıl şekersin sen!"

"Ohaa kız dur o oku Stilesıma batırma vallahi gelir alır kırarım ha oku bir tarafında!"

"Ayy bebeğim senin beyzbol sopanı yerimm! Bana vuur, vuur banaağğ!"

Beyzbol...

3 saat sonra

Anıl'dan

  "Oğlum salak gibisiniz aynı! kavga etmeden geldik resmen ya!"

Kapıdan girip Atakan'ın sözüne sadece gözümü devirdim. Okuldan çıktığımızdan beri tek inatla söyledi kelimeydi, kavga. Yeter diye bağırcam şimdi ama saçmalamayın Atakan o. Arkamdan gelen Arda ise hala sessizdi. Yani anlamıyorum bu grupta bi düşünmeyen ben miydim? Oğlum düşünüp napacaz yeterince düşünen var zaten. Canım içsesim. Salona girince koltuğun oradan sadece bir ayak vardı. Evet hemde süngerboblu çorap. Tamam yani ayağı anladım da bu havada ne çorabı? Süngerboblu. Özür dilerim.

"Arda lan sizin evde Süngeri seven var mı ya?"

Arda bana ne alaka lan bakışı atarken beni iteleyip salonun kapısından girdi. Bana kafasını çevirip göz devirdi. Evet kesinlikle Damlaydı bu. Az ilerleyip yüzüne baktığımızda...

TEHLİKELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin