#iyiokumalar😍
#BalBöceklerim💞Vote veren herkese çook teşekkür ederim! Yanımda oldugunuz için binlerce teşekkür size!😍 bu bölüme 30 vote gelir mi sizce?🙈 Emege saygı gösterip o küçük müko yıldıza basar mısınız? 😊
Sizlerini müko seviyorum...💋
"Yaa...ooof..."
Söylenerek burnunu kıvırdı kız. Rahatsız olmuştu. Hem kokudan hem de yerinden.
"B-bu ne...?"
Tekrar burnunu kırıştırdı ve gözlerini sıkıca yumdu. Rahatsız eden koku onu güzel uykusundan uyandırmasına izin vermiyecekti. Uyku önemliydi onun için...
"Yav... bi...git!"
Sinirle vurdu yüzüne.
"Ah...."
O acıyla açtı gözlerini. Güzel kirpikler, minnak bir burun, biçimli dudaklar, bakımlı mis gibi kokan saçlar beklerken bir çift ayak vardı. Evet ayaktı bu. Yüzündeki ifadeyi daha sert ve hoşnutsuz tutarak kaldırdı başını yastığından.
"Ya ben sana kaç kere dedim şu lanet olasi ayağını burnuma kadar sokma diye!"
Sinirle attı yataktan çocuğu. Pat diye yere düşen çocuk şokla bir küfür söyledi. Tabi kız durur mu? Attı hemen başının altına koyduğu yastığı.
"Küfür etme!"
Gözlerini ovalayarak kalktı düştüğü yerden ve homurdanarak yattı tekrar yatağa.
"Uyu Damla."
Gözlerini devirip tekrar iteledi çocuğu yataktan.
"Git! Kokuyor ayakların! Hayrına bir yıka! "
Bu sefer küfür yerine yerde duran ponçik ördek terliklerini fırlattı kıza.
"Lan bi sus da uyu! Akşamdan beri konuştun zaten! Ayrıca kimdi o? "
Kız anlamsızca yüzünü buruşturdu.
"Ne? Bir dakika sen beni mi dinledin ? "
Yatakta duran terligi eline alıp fırlattı oğlana.
"Ayıp! "
Oğlan sabır dilercesine kaldırdı başını.
''Allah'ım ne günah işledim de bu Güzelliği gönderdin başıma. "
Sırıtıp kıza yerde duran terligin eşini fırlattı.
"Arda! Bi! Git! Başımdaan!"
Her bi kelimeyi bastıra bastıra bağırmıştı çocuğa.
"Hem sen gece niye gitmedin! "
Güldü çocuk;
"Eski günleri iyade edelim dedim. Hem özlemişim cadı seni! "
Kız güldü bu sefer.
"İlk defa doğru bişi dedin. "
Arda şaşkınca Damla'ya baktı.
"Ne dedim bakalım? "
Kız yatakta doğrulup yorganı kenara itti.
"Cadı derken yani."
Arda da yanına gelip oturdu Damla'nin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ
Teen FictionGözlerimi silip rehberdeki ilk ismi aradım. Bana güven veren, aramızda her ne kadar dıştan belli olmasada koca bir kan bağı olan kişiyi, kuzenimi... "Alo?" Konuşamıyordum. Içimden seslenmek gelsede ağzımdan sadece hıçgırık sesi geliyordu. Telefonun...