#iyiokumalar😍
#BalBöceklerim💖🙈Damla'dan
Ulan ibibik evlenir miyim ben seninle! Geriye dönüp camdan tekrar baktım. Kimsecikler yoktu. Beni bu lanet olası odaya kapatıp izbandut gibi dikilmişlerdi kapının önüne. Adamların görevi güzelim. Kendine gel iç ses. Bence sen kurtulmaya bak. Yoksa gelecek sevgili ibibik kocan. Siktir.
Zinirle ağzıma vurdum. Ah! Küfür etme küfür etme Damla! Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Evet buradan kurtulacağım ve sevgili ponçiklerime kavuşacağım. Omuzlarımı yukarı aşağı hareket ettirip gözlerimi araladım. Ondanın içini biraz araştırdıktan sonra hüsranla oturdum yatağıma. Kurtulmak imkansızdı.
Nasıl kurtulacaktım ben?
Anıl'dan
''Ulan siktiğimin barı nerede?"
Arabada bir sağa bir sola bakarak şaşı olacaktım!
"Anıl sakin ol, tamam mı? "
Sinirle ön koltukta oturan Atakan'a çevirdim başımı.
"Olamam Atakan, olamam!"
Gözlerimi kırpıştırıp tekrar etrafa bakmaya devam ettim. O sırada Arda'nın telefonu çaldı. İlk çalışta açtı telefonu ve hopörlere aldı.
"Ne var?"
Ah Ardaydı bu! Alo mu diyecekti allasen?
"Bulduk Arda."
Konuşan Boğaçtı. Biranda durdurdu arabayı Arda. Şaşkınca telefonu eline aldı.
"Kimi buldunuz?"
Oflama sesi geldi karşıdan.
"Yıkık barı tabikide Arda."
Yolun ortasında durduğumuz için arkadan korna sesleri geliyirdu. Ama Arda'nın umrunda mıydı? Tabikide hayır! Göz devirip telefonu Atakan'ın eline tutuşturdu.
''Nerede bu bar?"
"Konum atıyorum. "
Telefon kapanmasıyla bildirim sesi geldi. Heyecanla kaptım telefonu elinden Atakan'ın. Mesajlara girdim alel acele.
"Sağa dön Arda."
Kafamı kaldırıp karşıya baktım. Geliyoruz kankam geliyorum...
Damla'dan
Hadi ama düşün Damla! Ailede zeki olan sensin bence kendini kanıtlama zamanın geldi! Kızım kaçırıldın sen! Ağlasana biraz. Ben ağlama hakkımı 5 yaşında fazlasıyla kullandım iç ses. Annesiz ve babasız kalabilirim. Benim kaybedeceğim bir şey olmaz hatta ölürsem kazanacağım çok şey var. Gülümseyip kalktım ayağa.
"Hadi kızım sen buradan kurtulabilirsin. Ya cesedin çıkar ya da canlı. Ama kurtul buradan Damla!"
Kapının kilidinin hareketlenmesiyle ağzımı kapattım. Hay ben ağzıma. Çok bağırdım galiba.
"Ne oluyor orada?"
Her ne kadar sizi ormana gelinlik giydirip yollama planları yapsamda bir şey olmadığını söylemeliydim.
"Bir şey yok! Tuvaletim geldii!"
Göz devirdim. Gerçekten mi? Başka bişi bulamamış mıydım? Bağlı ellerimi yüzüme götürüp önüme gelen saçımı çektim. Gerçekten ne boka çıkıyordu kulağımın arkasından? Sakin olmalısın Damla. Küfür yok. Sakinim. Şimdi çıkalım şu lanet olası yerden. Şirince gülümseyip kalktığım yere tekrar oturdum. Sevimli olan her şey çok sevilir. Türkçe hocana selamlar. Ah bu yıl sınav vardı değil mi? Birdaki yıla kaldın desene. Sağ salim girebilirsem bir sonraki yıla, neden olmasın. Göz devirip iki saattir açılayan kapıya doğru yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ
Genç KurguGözlerimi silip rehberdeki ilk ismi aradım. Bana güven veren, aramızda her ne kadar dıştan belli olmasada koca bir kan bağı olan kişiyi, kuzenimi... "Alo?" Konuşamıyordum. Içimden seslenmek gelsede ağzımdan sadece hıçgırık sesi geliyordu. Telefonun...