,"ודווקא בגלל זה אני אלבש אותם" אמרתי.
הוא החזיקלי את היד "היי שנייה חכה " אמרתי אבל הוא לא הקשיב,[ברור].
הוא לקח אותילחנות ענקית עם מלא בגדים ופשוט בחר מלא בגדים ושם אותם עלי. "לכי תמדדי ותראילי איך את נראת בזה" הוא אמר וחייך עלי " נו קדימה לכי".
במשך שעהמדדתי בגדים ובסוף[סוף סוף- איך אומרים? סוף טוב , הכל טוב] הלכנו לקופה אם מלאבגדים. "מזומן או כרטיס אשראי" שאלה המוכרת. "כרטיס אשראי"אמר ג'ייקוב ועוד אני לא הספקתי לענות תפסתי לו את היד ואמרתי " זה בסדר אניאשלם, זה שלי בכל מקרה" .
"אבל אני רוצה לשלם לך על זה פשוט תתנילי" עזבתי לו את היד ונתתי לו לשלם, המוכרת ארזה לנו את הכל ואז חייכה ואמרה"הייתי מתה על חבר כזה" ופשוט הוקסמה מהחיוך של ג'ייקוב.
"אממ...מהלא נירא לי שהתבלבלת אנחנו לא ...." לפני שסיימתי את המשפט ג'ייקוב סגר לי אתהפה ואמר "ברור מי לא הייתה רוצה מישהו כמותי?", ואז פשוט המשיך ללכת.
כשיצאנו מהחנות קראתי לו "היי ג'ייק. הייי ג'ייק" אבל הוא פשוט המשיך ללכת למכונית ושם את השקיותבתוכה ואז ישב בתא הנהג ואני נכנסתי.
" היי ג'ייקוב מה זה היה?" שאלתיאבל הוא לא ענה הוא רק חייך טיפה ואז התניע את המכונית והחל לנסוע. עצרנו באיזשהוכביש לא מוכר ביער ואז הוא פשוט יצא מהאוטו ואני אחריו, הוא נירא די כועס, [לאשאני יודעת למה, כן!]
תפסתי לו את היד ואמרתי "היי ג'ייקוב הכל בס..."הוא הצמיד אותי לעץ והתחיל לנשק אותי [נשיקה ראשונה,לבכות או לשמוח?] נתתי לו לנשקאותי,לא התנגדתי,די נהניתי,בהתחלה אגרפתי את ידי אך אחר כך הרפתי אותה הוא החזיראת הראש שלו אחורה ואז חייך עלי ואמר " זה הייתה הפעם הראשונה שלךנכון?", עזבתי לו את היד ואמרתי "אני אחזור הביתה ברגל" הוא תפס ליאת היד והצמיד אותי עוד פעם לעץ, ונישק אותי עוד פעם, ניסיתי לעצור אותו אבל הואהיה חזק יותר ממני. נכנעתי פשוט.
זה דווקא לא היה כזה נורא. אני לא יודעת כמה זמןהוא נישק אותי,אבל בכל הזמן הזה שמעתי את הלב שלו דופק מהר,הרגשתי את חום הגוףשלו.
הוא היה לחוץ לגבי הנשיקה הזו כמוני בדיוק,זה די מוזר שאת מתנשקת עם מישהושגרת איתו עד עכשיו ושמכיר אותך לעומק ממש.כאילו,היינו עושים תחרות גרפסים!כשהואהפסיק לנשק אותי הוא שאל אותי את זה "נהנית?", "מה ברור אתה לאיודע שיש לי קראש ענק עליך" אמרתי את זה בציניות וניסיתי להתחמק, לא רציתישידע שבאמת אהבתי את זה. נכנסתי לאוטו והוא אחרי.
כשהגענו הביתה שמתי את כל הדבריםבארון וניסיתי להבין מה בדיוק קרה באותו רגע ביער. פתאום מישהו דפק על הדלת פתחתיאותה וזה היה מייק.
"היי מייקי מה קורה?" הוא נכנס לבפנים וסגרתי אחריואת הדלת.
"הכל בסדר לולה את לא יצאת מאז שאת וג'ייקוב חזרתם מקניות,קרהמשהו,את יודעת שאת יכולה לספר לי הכל", "לא קרה כלום" הסמקתיוהמשכתי "הכל בסדר הוא קנה לי כמה בגדים וזהו" אמרתי,ואז נשברתי,אני לאמסוגלת לשקר ופשוט אמרתי למייק את האמת "ג'ייקוב נישק אותי, כמה פעמים".
YOU ARE READING
זאבים ביער
Hombres Lobo"הוא נישק אותי בפראות והרגשתי את דופק הלב שלי עולה. כל הגוף שלי התחמם, והגוף שלו חימם את הגוף שלי יותר. הוא הוריד אותי ממנו והתחיל לנשק אותי בצוואר. פתאום הוא נשך אותי חזק ''אוו'' צעקתי והוא סתם לי את הפה. יצאתי מהר מהמסדרון ועליתי לחדר. אני לא מאמי...