אוקי אני לא מאמינה שזה כבר פרק 25!
אם אהבתם אל תשכחו ללחוץ על הכוכב ולעקוב אחרי 😍😘 תודה על כל התמיכה😊😆
ועכשיו לפרק:פרק 25
מולי וג'ייקוב נכנסו לחדר שלי.
לקחתי את התמונה מהבנים והחבאתי אותה מתחת לחולצה שלי מאחורי גבי.
דרכתי את הרגל של קווין ומייק ונתתי להם את המבט של 'אל תספרו כלום'. אני לא רוצה שיהיה שום בעיות שוב.. אני אנסה מתישהו לספר למולי כשניהיה לבד.. וג'ייקוב? הוא כבר ידע מתישהו.מולי חייכה ואמרה ''סוףסוף התעוררת.. יש לך בית ספר מחר'' חייכתי אליה ואמרתי ''חשבתי שתוותרי לי כל הבית ספר''
היא התקרבה אליי , ג'ייקוב זרק לעברי מבט מבויש, היא סימנה לבנים לצאת והם עשו כדבריה.''לא יקרה כלום..'' היא אמרה והתקרבה אלי יותר
''אני יודעת'' אמרתי ולקחתי צעד אחורה.
''אני צריכה לספר לך משהו'' אמרתי והסתכלתי למולי בעיינים.
לפתע הטלפון שלה צלצל ''זה ממש חשוב חמודה תספרי לי אחר כך טוב?" היא אמרה
''אוקי'' אמרתי אך היא כבר יצאה מהחדרירדתי למטה לאכול ארוחת בוקר, גברת ק הכינה לי ארוחה ענקית ומשכה את ידי על השולחן, היא השיבה אותי בכוח על הכיסא ואמרה ''תאכלי'' אחרי שסיימתי לאכול החלטתי ללכת לגינה קצת.
ראיתי את מייק ונופפתי לו הוא התקרב אליי ושאל ''איך את מרגישה?" הלכנו ביחד על שביל ועניתי ''הכל טוב'', לפתע ג'ייקוב הופיע לידנו ואמר ''קווין סיפר לי על התמונה''
הוא עצר אותי ושאל ''למה לא סיפרת לי?"
קווין הופיע מאחורי מייק ונתתי לו מבט כועס. ''אני רציתי לספר לך כשאנחנו מוכנה'' עניתי לג'ייקוב והוא נתן לי פרצוף מאוכזב.הראש שלי הסתחרר טיפה וכמעט נפלתי, ג'ייקוב ומייק טפסו אותי והשלושה אמרו ביחד ''אנחנו נביא לך מים'' הם השאירו אותי ליד הספסל שהיה בגינה ועשו תחרות בין עצמם מי מביא לי מים ראשון
ישבתי על ספסל הגינה ונרדמתי, משהו חמים שנגע בשפתיים שלי העיר אותי , פקחתי אותן לאט לאט וראיתי את מייק מנשק אותי. על השפתיים שלו היה חומר כחול מוזר ולפתע לא יכולתי שלא לחשוב עליו. קצב הלב שלי עלה.
הוא הפסיק לנשק אותי ואז חייך, ''את שלי'' הוא אמר ואני הסמקתי. קמתי מהר מהספסל ואז מעדתי הוא החזיק אותי והתיישרתי. הוא לקח את ידו ושם אותה מאחורי גבי ואז העביר אותה אל אגני, קצב ליבי עלה מרגע לרגע ולא יכולתי שלא להסתכל על השפתיים שלו.
השפתיים היפות שלו..מלאות במקומות המתאימים ופשוט מהממות הוא רכן לעוד נשיקה ונסחפתי איתו ידו השנייה החזיקה את פניי והוא סחף אותי לנשיקה חמה ולוהטת לא יכולתי שלא להגיב. כאשר הוא הפסיק רציתי עוד.
רגע. מה קורה כאן. למה אני מתנהגת ככה. ''מייק'' אמרתי אבל אז הוא השתיק אותי עם נשיקה קטנה ואמר ''אני אטפל בך, את שלי. . ורק שלי!" עיניו השתנו לכמה שניות ואז חזרו לצורתם הרגילה.
''לולה'' אמר מייק אך לא הזיז את שפתיו.
התבלבלתי הסתכלתי לאחור וראיתי את שלושת האחים עומדים מאחורי, הם חשפו את שיניהם וטפריהם. ''תתרחקי ממנו'' הם צעקו לי ואני הסתכלתי בחזרה למייק שנישקתי, מבולבלת לגמרי.לפתע ראיתי אדם אחר לגמרי, עם שיער לבן ועיניים זהובות לקחתי כמה צעדים אחורה והוא התקרב, הוא חייך לעברי ואמר ''את שלי'' הוא התקדם צעד ואז התחלתי לרוץ לכיוון האחים.
הם רצו לכיוונו ואני נפלתי לרצפה, הסתכלתי עליהם רבים עם האיש. הוא חייך כאשר הם התקרבו אליו ואז הם שינו צורה לצורת זאב ענק מלא ושעטו לעברו עיניו נצצו ולפתע הוא נעלם הם הסתכלו סביבם.
כאשר הם הסתכלו עלי הם נעצרו. ''נינה'' ג'ייקוב צעק ''תזוזי מהר'' צעק מייק. הרמתי את ראשי וראיתי את האיש הוא הסתכל עלי וחייך ''הגיע הזמן שנלך'' הוא אמר וישר אחרי זה התעלפתי.
יכולתי לשמוע את הקול של קווין צועק לעברי ''לא'' אבל זה היה הדבר האחרון ששמעתי ומזה אני חוששת.הלב שלי רעד.
הודעה:
אז...
סורי לאכזב אבל זה הפרק האחרון!
נכון שאני משאירה אתכם עם הרבה שאלות אבל היי, חדשות טובות, יש עוד עונה.אז רציתי לנצל את הרגע הזה כדי להגיד לכם כמה דברים:
1. תעקבו אחרי בשביל עוד עדכונים לגבי הסיפור ועוד כמה דברים
2. תודה רבה על כל התמיכה באמת אתם לא יודעים כמה זה חשוב לי
3. אל תשכחו לאהוב את הסיפור
YOU ARE READING
זאבים ביער
Werewolf"הוא נישק אותי בפראות והרגשתי את דופק הלב שלי עולה. כל הגוף שלי התחמם, והגוף שלו חימם את הגוף שלי יותר. הוא הוריד אותי ממנו והתחיל לנשק אותי בצוואר. פתאום הוא נשך אותי חזק ''אוו'' צעקתי והוא סתם לי את הפה. יצאתי מהר מהמסדרון ועליתי לחדר. אני לא מאמי...